Kapitola 6

230 18 2
                                    

,,Má paní, je večeře." vzbudila mě nejspíš podle hlasu nějaká mladá služka. Je to divné, nikdy mě tak nikdo neoslovil.
,,Můžu dovnitř má paní ?"
,,Jistě." Dovnitř vešla elfská dívka asi v mém věku.
,,A tykej mi prosím. Jmenuju se Vanessa." usmála jsem se.
,,Dobře."elfka se na mě stydlivě podívala.
,,Jak se jmenuješ ?"
,,Elizabeth. " řekne a trošku se usměje.
,,Mám ti vybrat šaty a upravit tě na večeři."

Šla ke skříně a vytáhla jedny krásné světle růžové šaty.
,,Vyzkoušej si je, já ti zatím napustím vanu."
,,Va-co ?"
,,Vanu, ty ses nikdy nekoupala ve vaně ?"
,,Ne." El odešla do vany a já se začala soukat do šatů- nikdy jsem to na sobě neměla- teda ne tak krásné šaty, ale hned se mi zalíbily.
Sice trochu nepraktické, ale krásné.

Šaty mi padly, jako ulité a moc mi slušely. Připadala jsem si jako královna čarodějek.

Ell zrovna vyšla z koupelny.
,,Wow, vypadáš skvěle, teď se běž vykoupat a pak ti učešu vlasy do drdolu."
,,Fajn." vešla jsem do koupelny a vlezla do... vany ? jo- určitě říkala vana plné voňavé pěny.
Ve vodě bylo moc příjemně, klidně bych tam usla, ale El mi řekla ať už vylezu ven.

Vylezla jsem teda ven usušila se a převlékl a se do šatů. Sedla jsem si ke stolu se zrcátkem a El mi začala upravovat vlasy. Nejdřív mi je učesala a pak, když mi chtěla udělat drdol, tak mi je vzala do rukou nadzvedla - a najednou leknutím od skočila dozadu.
Vlastně jsem takovou reakci čekala.

,,Co....?....ty....?

,,Já nejsem elf, jsem čarodějka. "

,,Myslela jsem, že čarodějky zajali démoni."

,,Zřejmě na mě zapomněli. "

,,Tak proto jsi tady!"

,,No, jo."

El mi udělala drdol a pár pramínků nechala volně. Moc se mi to líbilo.


Poslední ČarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat