Létání

97 10 5
                                    

Po chvilce tichého úžasu jsem nařídila Hope, ať se trochu zpomalí a letí vodorovně a natáhla jsem se na její hřbet. Když jsme pospíchaly a utíkaly před démony, tak jsem někdy i rozdělala stan na jejím hřbetě, pokud jsme utíkaly třeba dva týdny v kuse, nebo jsem spala jen tak na ní. Uvelebila jsem se a El se pochvíli taky uvolnila a lehla si za mnou.

,,No není to nádhera ?"

,Jen tiše kývla hlavou, okouzlená krásou světa z výšky.

,,Za několik dní už si možná poletím na tomto hřbetě pro svobodu mého lidu."

,,Už tak brzy ?"

,,Ano, král dlouho řešil špatné podmínky pro dlouhou cestu zakončenou bojem, ale s Hope a mojí silou bychom mohli vyrazit již brzy."

,,A nemohla bych letět s tebou na Hope, je to mnohem lepší než kůň, jízda na nich mi moc nejde."

,,Přece nebudeš bojovat El !

,,Hele, jsi moje kamarádka, navíc jsem jen obyčejná služka. A kromě toho moji rodiče zemřeli v boji proti démonům, takže je alespoň pomstím."

,,Já....to je...mi moc líto." vykoktala jsem.

,,To je v pořádku, zemřeli když jsem byla malá a tak jsem se lépe vyrovnala s jejich ztrátou."

,,To je smutné."

,,Všechno nemůže být šťastné, ale se vším se musíme vyrovnat ať je to šťastné či ne."

,,Hmm. Jo a to víš, že můžeš se mnou letět na Hope, rozložíme si na jejím hřbetě stan a uděláme si pohodlí."

,,Copak drakovi jde na hřbetě rozložit stan ?"

,,Jasně, pokud je vyčarovaný na míru, dá se s ním stanovat klidně v koruně stromu či kdekoliv jinde."

,,Páni a co všechno umíš vyčarovat ?

,,To vlastně nevím, vždycky si nahromadí v těle magii a instinktivně provedu nějaký pohyb a buď to vyjde, nebo ne, ale zatím to vždycky vyšlo. A jak to máte s magií vy elfové ?"

,,No, každý ovládá nějaký živel- vodu, vzduch, oheň, nebo zemi- já ovládám zemi a časem si najde kouzelné zvíře-velká pocta je jednorožec či Pegas, ale největší, je kříženec Pegase a jednorožec-jednorožec s křídly Pegase."

,,Takže celkem podobné nám."

,,Vlastně ano."

Hope už se před tím dávno začala vracet, díky čemuž už jsme byli opět zpět. Zalezla si do stáje a my se vrátily opět dovnitř budovy.




Poslední ČarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat