GERÇEK Mİ

15 3 1
                                    

Ne düşünsem bilemiyorum. Ruhum avuçlarımın arasından kaymış gidiyor. Karşımda öfkeyle tepkimi bekleyen Rose. Söyledikleri gerçek mi? Yoksa benimle alay mı ediyor? Yıllardır yüz yüze baktığım insan ne kadar da değişmiş meğerse. Hayır bir yerlerde bir hata var. Bulamayacağım bir hata. Ama ağırlığını üzerimde hissediyorum.
Aşık mıymış bana? Yok artık. Hiç sanmıyorum. Neden mi? Gayet açık ve net. Biz düşmanız. Ben onu öldürmek için adam tuttum. O benim onu öldürmesi için tuttuğum adamı öldürdü. Bu kadar basit aslında. Biz düşmanız ve daima öyle kalacağız.
Hayır. Bu gerçek değil. Zihnim bana sadece oyun oynuyor. Jacgueleen ve ben. Ah! Tabi ki hayır. Bu ne saçmalık. Bu mümkün değil olamaz.
Ne yani şimdi Rose ile Jacgueleen arasında bir şey yok muymuş? Ama... Ama ben Darkness' a Rose'u da öldürmesi gerektiğini söylemiştim. Çünkü başlangıçta verdiğimiz sözü tutmadığını sanıyordum. Ama öyle değilmiş.
Peki ben mi bozmuş oldum verdiğimiz sözleri? Şaka olmalı bunların hepsi. Kafam iyice allak bullak oldu. Duygularım birbirine girmiş durumda. Düşüncelerim buğulu camlar ardında kıkırdıyorlar. Kafamda bir sürü fısıltı var ama duyamıyorum hiçbirini. Neler oluyor? Sanırım aklımı kaybediyorum.
Hayır. Rose yalan söylüyor. Hem ona neden güveneyim ki? Ne yani Jacgueleen bana aşık ama Bay Brown'un beni öldürmesini izleyecek miydi sadece? Bu gerçek olamaz. Olmamalı.
Of! Ne yapacağım peki şimdi? Ölmesi gerekiyor. Ama ya bana gerçekten aşıksa? Değişir mi benim için bir şey? Değişmeli mi?
Kabul etmiyorum. Edemem. Bu gerçek değil. Jacgueleen bana aşık değil. Bana aşık olmaması gerekiyor. Olmamalı... Bu oyunun galibi ben olacağım.

DUYGUSUZLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin