3

2K 94 2
                                    

Wszystkie przeniosłyśmy się na podłogę. Chrissy położyła na środku pustą butelkę po piwie.  Wraz z Shannon przyniosłyśmy jeszcze dwie kraty piw i przekąski.

-Rozbierana butelka! -Krzyknęła Cammie, patrząc na swoją dziewczynę i uśmiechając się.

-To ja pierwsza!- Oznajmiła Steph i chwyciła za butelkę, leżącą na środku podłogi.

Steph zakręciła butelką . Wypadło na Lucy. Blondynka szybko zdjęła jedną skarpetkę i rzuciła za siebie. Zakręciła, a butelka wskazała na Shannon.

-A ja zdejmę koszulkę, bo muszę się pochwalić moim kaloryferem. - Zaśmiała się, po czym była już w samym staniku  i  zakręciła butelką. Cammie wtuliła się w nią.

-Ally! Rozbieraj się kochana! - Wszystkie spojrzały na mnie.

-Ściągaj bluzeczkę. Chcemy cię zobaczyć! -Krzyknęła jedna z nich.

Powoli ściągnęłam koszulkę i napięłam brzuch, puszczając oczko do Shannon.

- Sexy ciałko.. - Usłyszałam głos Stevie, która siedziała obok mnie.

Zarumieniłam się  i zakręciłam butelką.


W tym samym momencie dotarły do nas Jelly i Day z kolejną dostawą alkoholu.

-Widzę, że imprezka się już rozkręciła. -Powiedziała Day otwierając sobie piwo.

Grałyśmy tak, aż do momentu, gdy większość dziewczyn była w samej w bieliźnie. Już byłyśmy po kilku piwach i postanowiłyśmy teraz grać na całowanie.

Teraz była kolej Rose, która po zakręceniu butelką pocałowała Cammie.

-OMG...- Westchnęła po pocałunku, udając przez chwilę nieprzytomną.

Wszystkie zaczęłyśmy się śmiać.

Cammie wypadło całować się ze swoją dziewczyną Shannon. Był to namiętny i dłuższy pocałunek. One tak słodko wyglądają razem.

-Bawcie się dalej ja wychodzę na fajkę. - Oznajmiłam, ledwo wstając z miejsca.

Nieźle mi szumiało mi w głowie, jak każdej. Skierowałam się na taras, zabierając po drodze paczkę LM-ów i ogień.

Ledwo się trzymałam na nogach, więc usiadłam przy stoliku. Zapalając papierosa usłyszałam czyjeś kroki.







HER LOVEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz