Zaciągnęłam się papierosem. Po chwili spostrzegłam wysoką brunetkę zmierzajacą w moją stronę chwiejącym ruchem. Po chwili wiedziałam, że jest to Stevie.
-Uff! Jak tam gorąco! -Przysiadła się do mnie, cały czas uśmiechając. -Mogę jednego? -Spojrzała na leżącą paczkę papierosów.
-Pewnie, częstuj się. -Odpowiedziałam przyglądając się jej pięknej urodzie.
Dziewczyna zaciągnęła się papierosem i powoli wypuściła dym ze swoich jędrnych ust.
Zaczęłyśmy rozmowę. Głównie były to tematy o imprezie. Alkohol sprawił, że śmiałyśmy się z każdej wypowiedzi.
Po kilku minutach przyszła do nas Sarah.
-Szukałam cię kochanie.. - Wpiła się w usta swojej dziewczyny. Widać było, że bardzo się kochają.
-Ja sobie tylko kulturalnie rozmawiam z naszą nową koleżanką. -Uśmiechnęła się do mnie, kończąc palić papierosa.
-Kończcie już te fajki i wracajcie do nas. - Rzekła Sarah, dając buziaka Stevie i kierując się ku pomieszczeniu.
-Okej, za chwilę wracamy! - Krzyknęła Stevie.
Wyrzuciła peta i zaczęła wstawać. Była tak pijana, że przewróciła się na taras. Obie zaczęłyśmy się śmiać. Wstałam i próbowałam jej pomóc wstać. Dziewczyna dla żartu specjalnie przewróciła również mnie.
Uupadłam tak, że nasze twarze dzieliło zaledwie kilka centymetrów. Wtedy poczułam coś dziwnego...
CZYTASZ
HER LOVER
Short StoryPo namiętnie spędzonej nocy, rano Ally dostaje prawie zawału, gdy słyszy dzwonek do drzwi. Jest to jednak fałszywy alarm.