15

1.5K 81 1
                                    

Stevie od razu mnie zauważyła.
-Ally! -Krzyknęła uśmiechnięta w moją stronę.

Skierowałam się z tacą do jej stolika. Pocałowałam ją w policzek na przywitanie i usiadłam.

-Co ty tutaj robisz? -Zapytała.

-Emm.. Ja? Przyszłam po prezent dla kumpla. A co ty tutaj robisz? Sarah już wyjechała?

-Tak, właśnie wracam z lotniska i wpadłam coś zjeść.

-I masz jakieś plany na resztę dnia?

-Właśnie pomyślałam, że może pojedziemy do mnie.. - Powiedziała to z taką hipnozą w głosie, że nie wiedziałam co się dzieje.

-Bardzo chętnie. - Uśmiechnęłam się i spojrzałyśmy sobie w oczy. - Ale najpierw pomożesz mi wybrać prezent.

Stevie bez problemu zgodziła się i to dzięki jej pomysłom udało mi się kupić kilka rzeczy dla Danny'ego. Były to dwie pary bokserek z bohaterami kreskówek, nowy album Coldplay oraz czerwona koszula w kratę.
Bardzo miło spędziłam ten czas ze Stevie. Naprawdę dobrze się dogadujemy. Kupiliśmy jeszcze coś na kolację i butelkę wina.
Od razu po zakupach pojechaliśmy do niej. Na szybko przygotowałyśmy kolacje i zjadłyśmy ją przy świecach. Było bardzo romantycznie. Czułam, że ten wieczór nie skończy się zwyczajnie.

Przeniosłyśmy się na kanapę.
Do Stevie zadzwonił telefon.
- Przepraszam muszę odebrać.-Westchnęła.

Kiwnęłam głową i odwróciłam wzrok w drugą stronę.
Podczas rozmowy zorientowałam się że to Sarah. Pewnie dzwoni, że dotarła na miejsce..

Gdy Stevie skończyła rozmawiać przez telefon podeszła do mnie, usiadła okrakiem na moich kolanach i mnie objęła. Spowodowała, że na mojej twarzy pojawił się uśmiech.
Następnie dostawiła swoje usta do mich i delikatnie je pocałowała. Zaangażowałam swoje usta i przedłużyłam ten pocałunek. Włożyłam dłonie pod jej bluzeczkę i zaczęłam nimi błądzić po jej ciele. Teraz całowałyśmy się coraz namiętniej. Stevie ściągała że mnie bluzkę i zaczęła rozpinać stanik. Ja postąpiłam podobnie oraz rozpiełam jej spodnie.
-Chodźmy do sypialni.-Westchnęła gąszcząc mnie po policzku.
Zaniosłam ją na na łóżko w sypialni. Nasze usta były cały czas złączone.
Ściągnęłam z niej jeansy i majteczki, aż wykońcu dotarłam do celu. Jej nagie ciało wygląda tak seksownie. Dla mnie jest ideałem kobiecego piękna.

W tę noc przeżyłam z nią niesamowite chwile, których nie zapomnę do końca życia.

HER LOVEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz