Niciodata nu judeca o carte dupa coperta .

2.7K 46 6
                                    

Eram la lucru.Era duminica,asa ca ar fi trebuit sa termin mai devreme ca deobicei,cam pe  la ora 4 dar eu,un angajat “constincios” ce sunt, am mai stat putin pentru a aranja ultimele cutii cu discuri,pe rafturi.Aveam castile in urechi in timp ce cautam ultimele discuri ramase sub tejgheaua pe care sta casa de marcat,necrezand ca va mai veni cineva,avand in vedere ca era deja trecut de ora inchiderii.Dintr-o data aud o lovitura foarte puternica in lemul de deasupra capului meu.Speriata,tresar si cu ajutorul reflexelor mele de “vultur” ma lovesc cu capul de marginea tejghelei.

- Auuu!!

In fata mea statea un tip inalt,cam cu vreun cap mai mare ca mine,par carliotat, ochii verzi ,dar nu eram foarte topita de culoarea verde ,avand in vedere ca toate persoanele pe care le-am intalnit cu ochii verzi m-au ranit;continuand cu buzele rozalii si dintii surprinzator de albi formand un zambet arogant.

- De ce zambesti asa?

...

A spus ceva dar nu am putut intelege.Ce naiba,o lovitura la cap te poate surzi?!

-Mai poti repeta o data?Nu te-am putut auzi.

Atunci el imi scoate castile din urechi.Aaaaa...asta eraa.

-Asa-i mai bine,cred ca asa vei reusi sa ma auzi...asta doar in cazul in care nu esti surda...

- Ha...ha...ha cum poti fi atat de amuzant?!

- Nervoasa ?

- Avand in vedere ca e trecut de ora inchiderii iar tu esti aici,cam da !Deci ca sa nu mai lungim asta imi poti spune odata ce vrei?

- O intalnire.

- Nu vindem asa ceva.

- Nici nu trebuie.

- Ok,partea clara,esti ciudat….raaauuuu.Partea neclara,ce DISC(spunand mai apasat acest cuvant)vrei?

- A,uhm…sigur,pai as vrea Talking Book de…(nu a mai apucat sa spuna nimic deoarece l-am interupt)

- Stevie Wonder?

- Wow,il asculti?

- Da,ce e asa de surprinzator?

- Nu stiu,doar ca in general fetele nu prea asculta astfel de muzicieni.

- Adica ce,fetele asculta numai tampenii si in niciun caz ceva de calitate?

- Poate...

- Pfff,ce enervant esti!Aici,ia.(inmanandu-i discul in mana)20 de dolari.

- Poftim.

- Multumesc,uite si restul.

- Nu trebuie…

- Sunt 30 de dolari aici,n-am de gand sa-i pastrez.

- Nu-i nicio problema.

- Ori ii iei de buna voie ori ti-i indes pe gat,tu alegi.

- Dar esti incapatanata,ha?

- Eh,n-as zice.

- Cum te cheama ?

- Ce-ti pasa tie ?

- Imi pasa,doar mi-ai vandut un disc.

- A da corect deja e o relatie stransa intre noi ha?

- Mai sti..

- N-am de gand sa-ti spun oricum...

- Bineee,cum vrei...ziceai ca ti s-a terminat programul?

- Uhmm...nu stiu,de ce intrebi?

- Fiindca te pot conduce eu acasa.

- Nu multumesc.

- Oh,haidee e periculos pentru o fata sa mearga singura pe strada la ora asta.

- E ora 4!

- Ora 4:50.

- Oricum nu voi merge singura.Va veni prietena mea sa ma ia.

- Nicio problema,e destul loc in masina.

Wow,enervant poate fi acest om.Chiar are impresia ca ma voi urca in masina lui dupa ce am purtat o conversatie destul de intelectuala de vreo 30 de minute?Pfff.Haidee Iris grabeste-tee..(spun in mintea mea)

- Aici erai!(spun uitadu-ma la Iris cu ochi rugatori sperand ca ma va scoate cat mai repede din asta)

- Mdaa...eram afara de vreo 20 de minute dar nu am vrut sa va intrerup din conversatia voastra care parea ca devine din ce in ce mai interesanta...(spune in timp ce-mi face cu ochiul)Poate chiar prea interesanta plus ca si eu lucrez aici si ori risc sa-mi pierd slujba pentru ca nu v-am oprit ori va trebui sa port manusi pana cand stiu ca a fost totul dezinfectat cu otet,cu spirt si alte minunatii.

Carliontatul pufni in ras.

- Ce conversatiee?(spun eu mirata)

- Tu sa-mi spui.

- Pai tocmai o intrebasem daca ar vrea sa o duc acasa iar ea mi-a spus...

- ca tu vei...(il intrerup)

- Ca voi fi incantata sa nu-ti mai car fundul pe motocicleta mea pana acasa?!Desigur Jo,ce bine ma cunosti!(ma opreste repede inainte de a putea continua)

- Jo!

Atunci imi dau seama ca tipul tocmai a auzit de la Iris cum ma cheama,exact ce am incercat sa evit pana acum.

- Asta e numele tau!

- Uuups...

- Incantat eu sunt Harry !(intinzandu-mi mana)

- Aha…cum spui tu…

- Deci,de la ce vine Jo ?

- Pai de la Jo…(o intrerup imediat)

- Nu trebuia sa plecam ?

(Se preface ca nici nu ma aude)

- Joooo....n?

- Serios?!

- Nu stiu,deci ?

Iris se uita repede la mine inainte sa mai scoata vreo prostie pe gura.Ii fac semn sa nu spuna iar ea...

- Jonathan.(spune Iris fara nicio retinere)

- Jonathan?Asta e nume de fataa?

Ma inrosisem toata,cat de nesimtit sa fi incat sa razi de numele cuiva pe care nici macar nu-l cunosti?!

- Nu e vina ei ca fix in perioada in care s-a nascut ea se terminasera toate numele de fete .(spune ea razand)

Perfect!M-am pricopsit cu doi glumeti!

Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum