Capitolul 5

488 27 14
                                    

Eu m-am urcat in fata ,langa sofer ,adica Louis .Harry s-a asezat pe bancheta din spate.

-Deci .. unde te duc ? ma intreaba Louis .Iar eu ii spun adresa cu putina ezitare .Totusi ii ziceam adresa mea unui strain .Drumul e  linistit , ahh si ce bine e pana cand nu l-a mai tinut gura pe "fomila".

-Hai la mancare!Mi-e foame ! spune uitandu-se  la mine ca un copil mic.

-Rabda ! ii spun eu hotarata  , mai ca dadeam intr-un ras adanc din cauza fetei lui .

-Mi-e foame !! spune aproape strigand .

-Nu-mi pasa ! atunci telefonul incepe sa-mi sune .Pff , era mama ,cu greu ii  raspund stiind ca o sa-mi puna 2000 de intrebari .(Convorbire:)

-Jonathan Flack ! Unde esti ?Cu cine ? Tu sti cat sunt de ingrijorata ? of mamele astea ,se ingrijoreaza atat de repede .Bine ca tata e plecat cu serviciul .

-Mama !Sunt bine si in drum spre casa cu Iris (mda singur ca ,cu Iris sunt )  !Si ,da stiu cat de ingrijorata esti ,stai linistita sunt bine .In timp ce mama imi facea o morala de un kilometru' trag un ochi la Harry care apropape se infunda de ras .

-Bine ,mama ,ajung in cateva minute ! si inchid apoi, tot orasul auzea rasul lui Harry .Boon ceva e ciudat aici .

-Hmm,de ce cartofii mei razi ?

-Mai nou ma cheama Iris?

-Aha .Si ce voiai sa-i spun ,huh?

-Of ,bine ai si tu dreptate .

-Mai avem mult ?

-NO .Hallelujah ! cunosteam zona  ,imi vad casa mare, vopsita intr-o culoare calda ,cu ferestrele mari .Ce dor mi-era de acasa !

-Stop ,am ajuns ! nerabdatoare ma dau jos din masina si alerg spre usa facandu-le ,baietilor, cu mana in sters .Am intrat in casa ,iar narile mele au luat-o razna .Mirosul prajiturilor si placintelor mamei, nu puteai sa-l confunzi.

 -Mama !Am ajuns ! mi-am trantit genta pe canapeaua din salon si m-am dus in bucatarie ,unde erau bunataturile.

-Buna ,scumpo !Ce mai face Iris ?De ce n-ai invitat-o in casa ?

-Iris e bine ,avea putina treaba si nu a putut sa ramana .(mda sigur )din cauza lui "Fat-Frumos " cu ochii verzi ,trebuie sa imi mint mama .Am mai povestit cu mama ceva timp si dupa m-am dus sa-mi fac un dus rece, ca mai apoi sa merg la munca .Am aruncat hainele in cosul cu rufe murdare si am intrat sub dus. Imi magaiam pielea cu bretele plin de spuma si ma tot gandeam la ce s-a intamplat .La Harry ,la noaptea trecuta .M-am clatit si am iesit din baie cu un prosop infasurat in jurul meu .Ma pun in pat si ma uit la ceas .Eh ,mai e jumatate de ora si plec . Ridicandu-ma din pat ,incep sa-mi caut rochita de vara alba ,lejera si  scurta, putin deasupra genunghiului .

                                        - DIN PERSPECTIVA MAMEI LUI JO -

 Nu stiu ce sa mai zic .Cred ca trebuie sa am mai multa incredere in Jo .Ma ridic de pe scaun  lasandu-mi ceasca cu cafea pe masa ,ma indrept spre frigider .Iau 3 portocale si le tai pe jumatate pentru suc preferat a lui Jo ,atunci aud soneria telefonului fix .Ma clatesc pe maine de zeama fructelor si raspund :

-Alo ?

-Doamna Flack ? Ahh ,era Iris .O iubeam pe fata asta ,era amuzanta si cu bun simt .Ma bucur ca Jo nu are anturaje .

-Da ? Vrei sa ti-o dau pe Jo ?

-E acasa ? Am sunat-o pe o gramada de  ori aseara si azi dimineata si nu-mi raspundea .Ce  s-a intamplat cu ea ?

-Cum ? Ea n-a dormit la tine seara trecuta ? Ce tot spune Iris ?Jo mi-a spus ca a dormit la ea .Trebuie sa am o discutie serioasa cu dominsoara asta .

-Nu !

-O sa-i spun lui Jo sa te sune mai tarziu ,acum trebuie sa vorbesc cu ea URGENT ! Si am inchis telefonul .

-Jo ,coboara imediat !!

                                              - DIN PERSPECTIVA LUI JO -

 Ma imbracasem cu rochia si acum sa ma mai  incalt trebuie si   sunt gata ,cand o aud pe mama ca ma striga .

-Acum ! Ies din camera si cobor scarile ca fulgerul .O gasesc pe mama stand in bucatarie pe un scaun cu o figura serioasa .

-Ce e ? Nu raspunde. Doar sta si se uita la mine .Acum pe bune ce s-a intamplat ? O fi aflat de noaptea trecuta ?Nu ,nu are de unde ,dacat de la...de la Iris .Ohh, Doamne am uitat s-o anunt ca eu si cu.. Harry am ramas blocati in padure .

 -Jo unde ai dormit aseara ?Si nu-mi spune ca ai fost  la Iris pentru ca stiu ca nu ai dormit la ea .Am ramas incremenita .Ce puteam si ce trebuia sa-i spun ,fiindca adevarul nu prea cred ca o  sa-mi iasa pe gura nici intr-o mie de ani .

 -Mama ..

Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum