-Mama ,eu ...atunci se aude soneria de la intrare .Ohh ,Doamne, sa fie cineva care sa ma ajute sa ies din situatia asta .Mama se ridica si se indreapta spre usa .
-Inca ,nu am terminat cu tine ! imi spune pe acelasi ton serios de mai devreme .Cred ca e dezamagita de mine .Pana si eu sunt suparata pe mine .Am ramas mai socata cand am auzit acea voce ragusita .Mama era cu spatele la mine deci puteam sa-l rog sa ma ajute .Nu pot sa cred ca ii cer ajutorul ,dar m-am apucat sa fac semne si semnale ca sa inteleaga ce vreau sa-i spun .Intr-un final cred ca a inteles .
-Doamna Flack? ce naiba de unde stie ... Ohh da .,Iris Gura Sparta .
-Da ?Care este problema ? intreaba mama ,acum cu alta atitudine ,ceva mai amabila.
-Am venit dupa Jo .Am vazut cum a tresarit cand mi-a auzit numele .
-Tu ai avut vreo legatura cu noaptea trecuta ? si se intoarce cu capul la mine si ridica o spranceana .Ok ,acum asta ce-a vrut sa insemne?Nu am facut nimic ..rau .Am stiut ca e vai de mine ,chiar si cu minciuna lui Harry .Asa ca m-am asezat pe primele trepte ale scarii ,ma uitam in jos si imi asteptam "sentinta" .
-Intr-un fel ...
-Ah serios ?Si unde a fost Jo aseara ?
-Ei bine, eram in masina cand am vazut-o pe Jo lesinand pe trotuar .Am dus-o la spital si dupa ce si-a revenit cat-de-cat a decis sa nu va anunt ,sa nu va ingrijorati .Doamne cat de convingator suna .Am ridicat capul si am vazut-o pe mama ,privindu-ma .Mai avea un pic si incepea sa planga .M-am ridicat si am luat-o in brate ,eu fiind cu fata la Harry am mimat un :"Multumesc" ,iar el a aprobat dand din cap .
-De ce nu mi-ai spus ? ne-am despartit din imbratisare ,privind oriunde altundeva numai in ochii ei nu .
-Nu am vrut sa te ingrijorezi. Am spus frecandu-mi palmele de bratele ei .
-Oo, imi pare rau ca nu am avut incredere deplina in tine !
-Si mie imi pare rau ,dar eu inca am nevoie de locul ala de munca asa ca am plecat ! am incercat s-o inveselesc cum am putut .
-Bine ,bine .Iar pe tine te cheama ...? A spus intinzand mana spre carlionatul care m-a scos din situatia jalnica .
-Harry ! spun eu si Harry simultan .Eu imi iau in graba gentuta ,ii pup mamei ambii obraji si ies .
- DIN PERSPECTIVA LUI HARRY -
Am privit-o in timp ce-si pupa mama , ma bucur ca se intelege bine cu mama ei .Jo a iesit pe usa ,iar eu imi iau politicos la revedere de la mama ei:
-Ma bucur ca v-am cunoscut ! ii spun si am dat sa plec .
-Harry ?Imi aud numele strigat de doamna Flack .
-Da ?Ce este ?
-Multumesc ! si ma ia intr-o imbratisare stransa .Ok ,asta e ciudat .
-Pentru ce ?
-Pentru ca ai avut grija de fata mea .
-Credeti-ma, a fost placerea mea .
-Bine , ne mai vedem,Harry ! si m-am intors cautand-o pe Jo cu privirea ,dar nu era niciunde. M-am urcat in masina si am bagat cheia in contact .
CITEȘTI
Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)
Fiksi PenggemarJo este o fata normala,genul cu picioarele pe pamant,foarte inteligenta si pe deasupra foarte frumoasa.Niciodata nu a suportat baietii ‘rai’ care ranesc fetele doar petru propria distractie.Dar,se pare ca va intalni unul,Harry,care se indragosteste...