Capitolul 8

482 24 12
                                    

M-am asezat comod in scaun ,privind inca odata la casa luminata usor . Trantitul puternic al portierei lui Harry m-a trezit din moleseala .

- Da' mai tare nu se putea ? spun radicandu-mi mainile in aer, iritata .Harry nu sta mult sa asimileze "informatiile" si incepe sa rada ,batand din palme .Numai la prostii se gandeste .Of Doamne ,of .

- Hai termina ca nu suntem la spectacol sa aplaudam .Spun  in timp ce ma muscam de limba sa nu rad ,pentru ca  , cum i-am spus asta a inceput sa rada mai tare  .Ma uitam pe geam sa vad daca e vreun vecin ,ca mai si vedea masina in fata casei si auzea un ras schizofrenic din ea .Am lasat " spionatul" si trag un ochi la Harry ,ce pot sa spun e chiar frumos .Puteam sa-i vad gropitele accentuate ,pletele zburandu-i in fata si zambetul perfecto .Dupa cateva minute bune ,se  opreste si incepe sa ofteze .Baga cheia in contact si ma intreaba :

- Esti gata pentru o seara de neuitat ? puteam sa-i vad ranjetul specific chiar si dupa fetisoara de inger .Neah ,nu ma pacaleste el pe mine .Mi-am propus ca in seara asta sa nu beau nimic ce contine alcool ,nu ca as  fi baut prea mult daca nu eram cu el .

- Nu ! ii raspund hotarata ,asteptand sa-i vad reactia .Porneste motorul si spune :

- Bine ! wow ,am primit un raspuns destul de ferm .A !! Imi vine sa ma impusc ! Nu I-am luat niciun cadou bietului Louis .Imi dreg putin glasul ca Harry sa iasa din transa care-l cuprinsese ,dar ...nimic .

- Amm ,Harry ?atunci si-a luat ochii de la drum si m-a privit spunand :

- Da ?E totul in regula ?intreaba devenind usor agitat .

- Nu tocmai . Nu I-am luat cadou lui Louis.

- Oo ,draguto ,dar nu trebuie sa-i iei cadou ,trebuie sa-i dai .Spune pe un ton calmant ,dar de unde ,cu sarcasmul asta nici strada n-o trec .Ce amuzant e el ,aproape c-am zambit .

- Inceteaza ,stii despre ce vorbesc .

- Linisteste-te I-am cumparat eu cadou, din partea amandurora .Ah,ce bine !

- Si .. ce i-ai luat ?intreb eu putin nesigura ,privind in gol.Trebuia sa il cunosc mai bine ,cine stie ,poate este un tip de treaba .

-Un ceas.L-a dorit de cand l-a vazut .Ce dragut din partea lui .Sincera sa fiu nu e chiar asa de rau ,pe langa toti fostii care din prima incercau sa-mi intre in chilotei .De-aia mi-am luat si un job ,pentru a avea mai mult timp ocupat si pentru a avea proprii mei bani .Chiar daca tata lucreaza in armata ,in Afghanistan nu vreau sa profit de pe urma asta .Ca tot vorbeam de tata ,oare e bine ?Nu am mai vorbit cu el de mai bine de o saptamana .Toate gandurile mi-au fost intrerupte de mana calda asezata pe umarul meu .

- Hei ,te simti bine ?Si am ajuns ,apropo. intreaba cu o anume ingrijorare in ton si cu sprancenele incruntate .

 - Ha ?Deja ?si imi trec mana pe la ochi ,usor desigur ,pentru a nu-mi stica machiajul .

- Cat timp tu dormeai cu ochii deschisi .Noi goneam pe strazile orasului .Deci esti bine ? cred ca nu mai era atat de nelinistit .

- Da eu sunt bine ,dar tu ?Esti pregatit sa frangi inimile fetelor cand te vor vedea insotit ? intreb cu un chicotit in glas ,alungand toate gandurile ingrijoratoare .I-am vazut din nou acel zambet  care iti aduce pe chip un suras .

- Nu prea cred ,dar sunt sigur ca tu vei fura cateva suflete .Spune scotand cheile din contact si se da jos .Il privesc cum ocoleste masina ,cred ca Iris are dreptate,adica :e chipes,arata bine , e intelegator .Sa vedem ce-mi pregateste soarta .Ajuns in fata portierei mele ,o deschide si imi intinde mana ajutandu-ma sa cobor  .Am pasit pe sol ,simtind aerul de vara insotit de cativa tantari .Cat timp eu am inspirat si expirat adanc Harry a luat o cutie destul  de maricica si dreptunghiulara   in care, presupun, ca trebuia sa se afle  "mirificul" ceas .

Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum