Am iesit cu pasi grabiti din club indreptandu-ne spre masina .Am deschis portiera si am inchis-o puternic din cauza euforiei si frigului ce ma cuprinsese . Harry se urca si el ,dar nu face decat sa-si puna capul pe volan ,meditand. Nu sta mult timp asa ,isi ridica capatana si foarte calm intreaba:
- Ce-a fost cu tine acolo ? se uita la mine ,parca vrand sa-mi citeasca gandurile .
- Hmm... ce-a fost cu mine ? ii spun frecandu-mi barbia cu degetele ,precum marii Einstein ai lumii . Incercam doar sa am o noapte de neuitat ! raspund cu un entuziasm fals . Mai ca vomitam pe loc de la tot acool-ul ala .Nu a mai spus nimic ,a pornit motorul si am plecat la drum .N-am fost atenta unde mergeam ,eu aveam ca scop, in acel moment, sa ma fac cat mai confortabila .Asa ca mi-am sprijinit spatele in portiera mea si mi-am intins picioarele in poala lui Harry .Daca eram treaza cu siguranta nu faceam asa ceva ,dar acum profitam de moment.
- Amm, ce crezi ca faci ? ma intreaba Harry surprins de comportamenul meu . Nu s-a obisnuit cu betia mea de-o noapte ?
- De ce nu m-ai lasat sa ma distrez ? spun ignorandu-i curiozitatea .
- Daca voiai sa te alegi cu un viol ,tot ce trebiua sa faci era sa-mi spui . Spune cu un glas ragusit si plin de sarcasm .
- Esti un las ,asta esti ! spun incruntandu-ma si incrucisandu-mi mainile la piept .
- POFTIM ?! intreaba ,parca speriat de bombe .Se uita cand la mine cand la drum .
- Da ,da ! Nu ma crezi? ii spun increzatoare ,nu era decat un delasator si puteam cu usurinta sa-i demonstrez asta .
- Nu ! Bine, iti arat eu cap de brocoli .Mi-am schimbat pozitia acum stand cu gleznele sub fund, cu fata la el si cu spatele in geamul portierei mele .Imi ridic putin rochia ca Harry sa nu vada nimic nepotivit .
- Asa . Am spus in timp ce-mi apropiam capul de carlionti lui ,ceva gen in patru labe . - Acum saruta-ma .Am inchis ochii si am facut botic de rata ,asteptand sa ma sarute . Ii priveam miscarile pe sub gene .S-a uitat mai intai la mine si dupa mi-a vazut boticul , ce se chinuie . Si-a muscat buza inferioara mai sa iasa sange . N-a mai stat mult si isi ia o mana de pe volan si mi-o pune pe intreaga mea fata, indeparatandu-ma si spunandu-mi :
- Ce ? Nu ! Jo ,potoleste-te ! M-am retras in scaunul meu si am inceput sa rad isteric .
- Vezi ? Ti-am spus eu ca esti un las ! Am spus in timp ce il atinteam cu degetul aratator . Vazand ca nu reactioneaza in niciun fel, m-am asezat normal in comodul scaun ,iar genele mele se inchid si deschid de repetate ori ,iar Intr-un final am atipit .
DIN PERSPECTIVA LUI HARRY
Ce enervanta si adorabila e cand e beata ,dar in sfarsit a adormit . Este precum un inger ,ochii de un caprui patrunzator ce expima numai sinceritate si frumusete , sunt acum inchisi . Parul blond statea asezat pe pielea bronzata a umerilor fermi . Buzele pline de o culoare sangerie sunt intredeschise ,ce-as fi vrut sa o sarut mai devreme , sa-i simt gustul . Strazile erau goale ,colindate doar de aerul caldut de vara . Nu mult a durat si am ajuns in fata casei .Motorul s-a oprit usor .Am deschis portiera si am coborat silentios. Cu pasi repezi am ajuns am ajuns in fata usii lui Jo ,o deschid si o eliberez de centura de siguranta . Cu o mana ii cuprind spatele si cu cealalta ii sustin coapsele inferioare .Capul ei a coborat usor in scobitura gatului meu ,simtindu-i respiratia calda . Spijinindu-ma usor de portiera o inchid ,apoi ma indrept catre usa casei . Luminile erau aprinse , fapt ce-mi demonstreaza ca Gemma, sora mea , e treaza si ma asteapta .Apas soneria de nenumarate ori pana cand cineva are de gand sa deschida . Enervat ca nimeni nu da niciun semn, imi scot cheile si intru, inchizand intrarea cu piciorul .
CITEȘTI
Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)
FanficJo este o fata normala,genul cu picioarele pe pamant,foarte inteligenta si pe deasupra foarte frumoasa.Niciodata nu a suportat baietii ‘rai’ care ranesc fetele doar petru propria distractie.Dar,se pare ca va intalni unul,Harry,care se indragosteste...