- In sfarsit am ajuns!Cred ca au trecut cateva ore bune de cand tot mergem cu masina aia,chiar ma mir ca nu s-a mai terminat bezina!
- Am mai mers 15 de minute de cand ne-am dat seama ca ne-am pierdut.(spune pufnind)
- Eh…
- Uite aici e receptia !
- Wow Sherlock,ti-ai dat seama dupa semnul mare pe care scrie receptie sau dupa ecusonul tipului pe care scrie receptionist ?
- Haha.(spune ironic)Buna ziua!
-Buna ziua,cu ce va putem ajuta?(spune uitandu-se in hartiile de pe birou)
- Pai am vrea o camera....
- Dubla!(il intrerup rapid)
- Numai sunt camere duble,dar va pot da o camera cu pat dublu daca doriti.(ridicand capul pentru a se uita la noi)
Ah nu,acum va trebui sa dorm cu el in acelasi pat.imi spun eu in mintea mea
- Oooo,dar nu fiti rusinosi.Nu e ca si cum nu dupa asta ati fi venit.
- Defapt...
- Ntz,ntz,ntz nu ma pacaliti voi doi nebunaticilor pe mine.(spune facandu-ne cu ochiul)Stati sa ghicesc,tu tocmai ce ai implinit 18 ani deci ai varsta necesara pentru a nu mai sta cu parintii asa ca te-ai gandit sa fugi cu iubitul tau si ati venit aici pentru a avea prima noapte de..(nu a mai putut termina fiindca l-am intrrupt)
- Poftim?!Defapt eu tocmai ce am implinit 18 ani dar...
- Aha stiam eu !Ah trebuia sa devin psiholog jur.Sunt genial!Haideti ca nu va mai iau din timp.Uitati aici cheile,camera este 302 penultima de pe al treilea etaj.Haideti timpul e foarte pretios si nu uitati protectia!!!
Stateam deja in fata liftului.Am fugit cat mai repede de acolo fiindca tipul devenea deja hiperactiv.Asteptam in liniste cu Harry liftul pana cand el rupe tacerea:
- Dragut tipul.(spune cu o urma de ironie in voce)
- Cel mai.(zic zambindu-i)
Liftul ajunse la nivelul nostru.
- Dupa tine.
- Multumesc.(era chiar foarte politicos,intr-un fel ma putea uimi)
Aici era.Camera 302,penultima pe etajul al treilea exact cum ne-a spus tipul de la receptie.Harry deschide usa incet si ma pofteste inauntru.
- E destul de dragut.
- Mda...
- Hei ma duc pana jos sa iau cate ceva de mancare si mi se pare ca am vazut un magazin de suveniruri unde s-ar putea sa aiba si cateva haine curate pentru noi.
- Ok,eu cred ca ma duc sa fac un dus.
- Bine,din nou vreau sa-mi cer scuze,stiu ca suntem aici doar din vina mea sper sa ma poti ierta.
- Nu-i nimic deja m-am obisnuit cu ideea.Si plus,tu ar fi trebuit sa-ti dai seama de asta din moment ce nu te-am pus sa dormi in masina ,nu?
- Haha mersi.Chiar ma bucur ca nu mai esti suparata pe mine.
- Mda...Pai bine hai du-te.
- A,da,corect.(imi spune zambind si deschizand usa)
Ramasesem doar eu in camera.Cred ca ma voi duce acum sa-mi fac dusul ala pana nu se intoarce Harry si cred ca o voi suna dupa pe mama pentru a-i spune ca nu pot ajunge acasa in seara asta.
CITEȘTI
Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)
Fiksi PenggemarJo este o fata normala,genul cu picioarele pe pamant,foarte inteligenta si pe deasupra foarte frumoasa.Niciodata nu a suportat baietii ‘rai’ care ranesc fetele doar petru propria distractie.Dar,se pare ca va intalni unul,Harry,care se indragosteste...