Capitolul 11

329 20 11
                                    

Dimineata ,m-am trezit cu o uriasa durere de cap .Omul de langa mine nu stie sa doarma prea frumos , m-a prins cu o mana de burta ,  iar un  picior se afla  peste  soldul  meu . Ma simt ca o clatita .I-am dat mana la o parte ,iar picioarele mi le-am tras cat mai usor sa n-o trezesc pe "Hidoasa Otravita ". M-am ridicat si ma indrept spre baie . Pe hol am auzit ceva zgomote,dar n-am bagat de seama ,tot ce ma preocupa pe mine la momentul actual era sa-mi eliberez vezica cat mai curand , sa scap de durerea enorma de creier si urletele stomacului meu . Am gasit repede baia ,am inchis usa si am incuiat-o cu cheia ,pentru a evita orice eveniment.  M-am asezat pe toaleta sa-mi fac nevoia si mi-am pus coatele pe genunchi ,iar capul in palme .Ma simt epuizata si parasita de orice putere . Am terminat ,m-am spalat pe maini si mi-am clatit si spalat fata de o gramada de ori ,pentru a scapa de orice urma de machiaj sau de  insuportabilele cearcane .Dintii mi i-am spalat cu periuta primita aseara .Mi-am tamponat fata cu un prosop alb ,abia acum vad ca toata baia e de un alb imaculat .Ce dragut ! Parul mi l-am prins intr-o coada cat mai acceptabila si am iesit , merg .. nici nu stiu unde merg .Sunetele auzite acum 10 minute continuau sa se produca . Bine sunt prea curioasa asa ca merg sa vad care fura .Deschid usa si vad o Gemma somnoroasa sorbin cu sila dintr-o ceasca cu cafea .

- Buna dimineata ! spun putin mai bine dispusa dacat mai devreme .Valeu ,parca in loc sa doarma s-a luptat .

-' Neata si tie ! raspunde cu o voce ragusita si se aseaza pe un scaun de laga bancul pe care erau ravasite cateva cutii de pastile si un teanc de foi .

-Te simti bine ? spun in timp ce ma uit prin frigider si scot o sticluta de apa .O deschid si iau cateva inghitituri .

- Ihi , spune  cat timp completeaza un formular ,presupun .

- Ai luat micul dejun ? intreb cu o oarecare retinere in voce .Planuiesc sa fac renumita omleta cu branza si  prosciutto ,waffle cu capsuni si un pahar sanatos de suc de portocale. Durerea mea de cap'sor s-a dus ,asa ca Jo a revenit cu forte noi .

- N-am timp de asa ceva .Spune cu ochii atintiti asupra actelor ei .Cel mai bun raspuns pentru mine ,imi place sa gatesc la nebunie .Deci ,am lasat sticluta pe banc si m-am apucat sa scot din frigider oua ,sunca ,branza si laptele .

- Ce faci ? ma intreaba fata cu sprancenele ridicate .

-Micul dejun ,tu ? a pufait si n-a mai spus nimic . Sa trecem la munca ! Am spart ouale pentru omleta intr-un bol si le-am batut cu un tel .Am adaugat branza faramitata si sunca taiata maruntele .In scurt timp omleta a fost gata ,iar aluatul pentru waffle e in aparat ,la copt si capsunile sunt taiate . Am scos cana cu sucul de portocale si am turnat in 3 pahare.

- Mai opreste-te ! o sfatuiesc si ea isi tranteste pixul peste foi si isi intinde muschii. Inca cateva minute iar micul dejun e servit ,dar Harry inca   doarme  .I-am spus Gemmei sa scoata waffle cand sunt gata pentru ca eu merg sa-l trezesc pe print . Am alergat pana in fata camerei lui am deschis usa cu un mic scartait ,bine ca doarme ca un bustean . Am mers incet inspre patul lui si m-am asezat pe o parte ,putin peste el . L-am privit putin timp ,mi-am intins mana si i-am dat o suvita rebela ,de pe ochi . Am coborat cu palma pe un obraz si i l-am mangaiat usor . M-am apropiat de urechia lui si i-am soptit un :"Buna dimineata" ,dar n-a schitat niciun gest . I-am pupat un pomete in speranta ca se va trezi .Am inceput sa-i spun numele si nimic . L-am mai strigat de cateva ori ,pana m-am enervat si i-am lipit o palma zdravana peste fata .A sarit ca ars .Am inceput sa rad la  reactia lui. M-am calmat si m-am asezat la marginea patului ,  in   sezut asteptand sa-mi scrie 5 pagini de injuraturi .

- Ce faci ? ma intreaba iritat dandu-si cateva firicele de par de pe fata .

- Te trezesc .Spun muscandu-ma dureros de mult de limba ,pentru a nu bufni in ras pentru ca intamplarea de mai devreme mi se derula in minte in continuu.

Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum