Capitolul 12

152 8 4
                                    

  N-am mai meditat mult , m-am indreptat de spate si acum ma uit la chipesul din stanga mea ,defapt ma holbez .

-Nu te mai holba ! spune neluandu-si privirea de la drum si cu un zambet naucitor pe buze .

- Bine . Spun holbandu-ma in continuare si frecandu-mi degetele de coapse ,un tic nervos probabil .Pe chipul meu se iveste un zambet sincer , fara motiv . Cred ca Harry ma face fericita . Ochii mei se indreapta catre radioul care statea linistit . Apas pe butonul de pornire si imediat aud "Gas pedal " de Sage the Gemini . Uhhh ,da si dau la maxim volumul . Iubesc rap-ul ,incep sa cant odata cu radioul gesticuland din maini ca un raper adevarat  ,iar Harry incepe sa rada zgomotos . Masina incetineste usor si Harry isi face de cap cu cateva butonase ,iar de indata o trapa desupra noastra se deschide lasand vantul sa ne mangaie chipurile . Nu stau la nicio vorba si ma ridic de pe scaunul meu si imi scot trunchiul afara, pe trapa continuand sa cant tare. Lumea se uita crucis la mine ,dar eu doar radeam de fetele lor si tipam ,bucuradu-ma de moment . Intr-un final m-am scurs inapoi pe scaun si radeam ca o idioata . Harry nu facea decat sa conduca si sa rada de mine . O alta melodie  a inceput "We Own It "  2 Chainz , azi merg la loterie . Odata intrati in cartierul meu ,Harry inchide radioul .

- Ascultam aia ! incep sa ma smiorcai ca un copil caruia i s-a furat acadeaua preferata.

- Mda ..spune interesat de cum sa parcheze masina in fata casei .Intr-un sfarsit a tras frana de mana si si-a deschis portiera .Inainte ca el sa ajunga pe partea mea ,am zbughit-o afara si m-am pozitionat in fata lui zambind inocent . A oftat poate prea zgomotos si eu incep :

- Da ,mersi ca m-ai adus ,mai vorbim ,mersi din nou . Pa ! zic foarte repede ,ma intorc cu spatele si  ma departez de el .

- Nu ai uitat ceva ? zice cu o voce senzuala,iar eu ma intorc chiar cand isi  indeparteaza ochelarii de pe nas . Ohh ,smaraldele alea doua o sa ma innebuneasca intr-o buna zi .

- Aaa .. nu prea cred ! Spun si mai fac un pas in spate ,cat mai subtil .Mi-e cam rusine de ce-am facut aseara ,adica nu il cunosc decat de 2 zile ,il sarut si ma gandesc cum ar fi daca as avea o relatie cu el .Oh ,Doamne ce e cu mine ,mi-ar trebui un ciocan sa ma "racoresc". Revenind in prezent Harry isi duce degetul aratator la obrazul lui si-l atinge de 2 ori . 

- Mda ... corect ! imi dau ochii peste cap si imi tarasc picioarele pana la el ,avand pometii fierbinti de rusine . Ma ridic pe varfuri si ii ating usor piele cu buzele .Isi intoarce si obrazul celalalt si ii aplic acelasi tratament ,dar se intoarce cu fata la mine . Ce fac? Ce sa fac ?? Gata ! Ma ridic din nou pe varfuri si ii sarut varful nasului si o tai spre casa alergand ca un copil care a facut o nazbatie ,iar acum ii e rusine sa se mai intoarca inapoi .

- Oh nu ! Nu asta vreau ! spune cu o voce serioasa indreptandu-se spre mine . Ma uit la el urat si-i scot limba in semn ca n-o sa premeasca ce vrea .

- Vreau aici ! zice si arata spre buzele sale subtiri si rosii . 

- Daca iti dau acolo ,ce primesc in schimb ? spun smechereste ,ranjind copilareste.

- Ce vrei ! spune convins c-o sa-i dau ce-si doreste .

- Vreau .... eu vreau...JELEURIIIII !  zic si aplaud  .Ei haide ,nu are cum sa aiba bomboane la el. Dar zambetul lui prea mare ,ma ingrozeste si ma face sa cred ca nu e de bine .

- Jeleuri sa fie ! Ma ia de mana si ma duce catre masina ,unde deschide portiera copilotului si scoate din bord pugi de ... alea sunt jeleuri ?? Am marit ochii si ,mi-am dat cativa pumni mintal .Am luat bomboanele si am zambit cu jumatate de gura . 

- Acum da-mi ce mi-ai promis ! spune si eu imi apropii cu repeziciune gura si ii dau un sarut grabit. 

- Nu vreau asa !! se plange si pe mine ma bufneste rasul . 

- Dar cum ? intreb "curioasa ".

- Asa ! Spune si ma trage cu mainile de talie lipindu-mi buzele de ale lui ,intr-un sarut dulce . Ma las purtata de val si imi imperechez mainile la ceafa lui sarutandu-l mai cu patos .Cand ne despartim pentru o gura de aer deschid punga cu bomboane si le-am luat pe toate intr-un pumn bagandu-le in gura si mestecandu-le foarte ,dar foarte repede . Mda ,poate credeam ca asa imi voi alunga rusinea in care sunt afundata pana-n gat . Harry n-are nicio treaba ,el e fericit ,zambeste ,iar eu stau ca un pustnic in fata lui bagand in mine chimicale . 

- Ne mai vedem ,iubito ! Zice si imi ia barbia intre degete si imi pupa buzele fin si delicat ,ca mai apoi sa urce in masina si sa ma lase aici ,confuza si ,in mintea mea, umilita . Am ridicat din umeri la gandurile mele si am deschis usa cu cotul , nu vreau sa ating nimic cu degetele mele lipicioase si mirositoare ,de marmelada .

 - Am sosit ! stig ,dar se pare ca nimeni nu-i acasa . Poate mama-i la vecina noastra ,din punctul meu de vedere ,mult prea irascibila ,enervanta si mai are si vocea aceea prefacuta. Am lasat pugile cu chimicale pe bancul din bucatarie si am plecat spre camera mea urcatnd cate 2 trepte de-odata .Intru in baie ma spal pe maini si ma dezbrac , nu inainte sa incui usa . Siiii ... sa facem dus ! Am intrat sub picurile de apa ,potrivita, si m-am luat gelul de dus cu aroma de menta care ma face sa miros proaspat si fresh . M-am clatit , am scos un prosop alb din dulap si mi-am pus hainele in cosul cu rufe murdare . M-am frecat cu prosopul indepartand apa si l-am legat in jurul meu ,ma pun in fata oglinzii si iau periuta de dint pe care intind putina pasta mentolata si incep sa-mi frec dintii ,im clatesc gura si fac garagara si ies  . Am intrat in camera si primul lucru pe care l-am facut a fost sa deshid o fereastra si sa las aerul cald sa-mi improspateze dormitorul.  Azi era printre cele mai calduroase zile din vara asa ca mi-am luat lenjeria, niste pantaloni de trening ,negri, foarte scurti si o bustiera neagra ,peste care mi-am pus un maieu lalai si transparent ,alb .

Am coborat inapoi in bucatarie si m-am oprit in fata frigiderului pe care era agatat un bilet :" Sunt la sotii  Jeffreson ,ma intorc mai pe seara . Cu drag ,mama !" ,Yupy yupy. ,yey. Mda ,de ce nu sta acasa ? Pe la 14-16 ani abia asteptam sa raman singura acasa , dar acum e altfel .Am nevoie sa-i povestesc ce se mai intampla cu viata mea ,dar ea desigur merge la "sotii Jeffreson ". Am deschis ambele usi ale frigiderului si mi-am luat 2 sadwich-uri mari ,suc de portocale si inghetata.

 Intru in living pun totul pe masa , inchid usile si ferestrele ,trag draperiile in geam, dau drumul la  aerul conditionat si ma trantesc pe canapea aprinzand televizorul . Am inceput sa infulec pana cand telefonul meu incepe sa sune . Nu ma dau jos nici macar sa vad care ma deranjeaza ,dar melodia tot se aude : "Friend with the monster that's under my bed ,get along with the voices inside of my head ..." si s-a oprit ,bun .Dar nici 3 minute nu stau linistita ca incepe din nou ,las sanwich-ul jos din mana si ma duc sa va cine ma suna . Dumnezeule ,unde e telefonul ? Caut si tot caut si .. uite-l .Aaaam ce cauta sub masa ?

Niciodata nu judeca o carte dupa coperta (PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum