Creaturile s-au repezit asupra mea. Tipau intruna:
-Capturati printesa!
Jack si Mary nu au reusit sa ma salveze. Monstrii se miscau prea repede. Intr-o clipa eram legata strans cu o funie. Nu intelegeam un lucru: de ce mi-au spus printesa ? Eu nu sunt o printesa , nu stiu nici daca sunt un magician. Niciodata nu am reusit sa misc un lucru fara al atinge sau sa alerg mai repede decat un ghepard fara a face putin efort. Un magician poate sa faca toate aceste lucruri cu usurinta. Dar, sa fiu sincera, nu pot sa spun ca nu mi s-au intamplat si lucruri ciudate: cand eram in clasa a opta am vrut sa merg la o petrecere , dar parintii mei nu m-au lasat . M-am dus suparata in pat, iar cand am deschis ochii eram la petrecere. Si lucrurile s-au tot agravat. In clasa a noua am mers la mare, dar nu erau valuri. Mi-am dorit ca apa sa fie mai agitata ca niciodata. In cateva secunde s-a pornit o furtuna foarte puternica. Valurile m-au dus atat de departe de mal, incat o barca a trebuit sa ma salveze , deoarece salvamarului ii era frica sa intre in apa . Deci , daca ma gandesc putin e posibil sa fiu magician. Dar, sa revenim la subiect: am fost capturata de acele creaturi ciudate si dusa intr-un fel de ascunzatoare, asezata in spatele unei cascade. M-au inchis intr-o temnita . Nu puteam sa ies deoarece nu stiam cum sa folosesc magia.
- Prietenii mei vor veni sa ma salveze!! tipam eu speriata. Dar, nu cred ca vorbeau limba engleza (sau orice alta limba a oamenilor) deoarece se uitau ciudat la mine si isi vedeau in continuare de drum. Speram ca Mary si Jack sa ma gaseasca.
CITEȘTI
Magia prieteniei
AdventureStephanie, o adolescenta de 16 ani, impreuna cu prietenii sai, Mary si Jack descopera ca nu sunt tocmai niste oameni obisnuiti.