Ne-am teleportat pana la New York.
Cand am ajuns am cumparat un apartament destul de scump (a costat 20 de mii de dolari) dar si extrem de dragut. Avea 5 camere si o sala de jocuri video. Dar nu ne-am facut griji pentru bani deoarece, dupa cum a spus si Jack eram magicieni, iar bani se obtineau cu o vraja foarte simpla.
Cum m-am pus in pat am si adormit. Am avut un vis foarte ciudat:
Eram pe un camp. Oriunde mergeam, intalneam aceeasi intindere pustie si fara viata plata, parca fara sens. Eram captiva. Singurul lucru la care ma gandeam era cum sa ajung in New York.
Dupa ceva timp o lumina stralucitoare ma facu sa inchid ochii. Cand i-am deschis, in fata mea erau niste scari, dar nu unele obisnuite deorece acestea stateau in aer, fara sa se sprijine pe nimic. Am urcat pe ele, fiindu-mi frica de faptul ca se pot darama in orice moment.
Cand am ajuns la finalul scarilor, ajunsesem acasa. Dar nu eram in apartamentul din New York ci in mica mea casuta din California.
Erau si parinti mei acolo. Acum mi aduc aminte. Mama era blonda si avea ochi albastri, iar tata avea parul saten si ochi caprui. As fi vrut ca visul sa dureze o vesnicie dar m-am trezit destul de repede.
Cand le-am povestit lui Jack si Mary ce am visat Jack a spus ca e un fel de mesaj si ca e posibil ca parintii mei sunt in viata.
CITEȘTI
Magia prieteniei
AdventureStephanie, o adolescenta de 16 ani, impreuna cu prietenii sai, Mary si Jack descopera ca nu sunt tocmai niste oameni obisnuiti.