Capitolul 10

58 7 0
                                    

Imi era foarte frica. Imi doream sa nu fi gasit nici o carte aiurita in padure. Mary a distras spiritele in timp ce Jack m-a pus sa rostesc rapid si cu voce tare un fragment din carte:
- Sihir ini membuka portal!
In acel moment un portal se deschise. Am intrat toti in el, speriati. Cand am ajuns la "destinatie" am observat ca eram acasa.
- Cum de am ajuns acasa? Ai spus ca magia nu e destul de puternica pentru un drum atat de lung! am spus eu simtind ca Jack nu imi spune tot.
- Adevarul este ca tu esti cea mai puternica vrajitoare din toate timpurile. Esti atat de puternica incat nimeni nu te poate antrena mai putin cele 3 cartii.
- Ce vrei sa spui, Jack? Ai spus ca avem nevoie de o singura carte, cea din Egipt.
- Stiu ce am spus, dar nu prea este adevarat. Mai trebuie sa luam cartea din Paris. Asa vom avea toate cartiile: cea pe care am luat-o din Egipt, cea din Paris si cea pe care ai gasit-o tu in Anglia. Esti foarte priceputa in a gasi lucruri, sa stii.
- Multumesc mult, Jack.
Am rosit amandoi, chiar daca nu mi-a facut cine stie ce compliment. Jack a scos din geanta un colier din argint spunand ca acesta ma va proteja de pericole. Era un colier impotriva magiei negre.
- Imi dai voie? a intrebat el dorind sa mi-l puna la gat.
-Desigur! i-am raspuns eu.
-Colierul iti scoate in evidenta ochii. Ai niste ochii foarte frumosi.
- Ati terminat porumbeilor? a spus ironic Mary, care tocmai intra in camera.
- Termina Mary! am spus eu incercand sa par nervoasa.
Trebuie sa recunosc, imi place putin de Jack si cred ca si el ma place.

Magia prietenieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum