Capitolul 20

42 8 1
                                    

      Spre mirarea mea, acesta se transforma in Aylin.
      -Ce faci aici, hoata de iubiti! Adica...de prieteni! m-am rastit eu.
      - Stai linistita! Vreau sa te ajut! Eu nu sunt ca si tatal meu. Crede-ma!
      - Si cum vrei sa ne ajuti? a intrebat Mary.
      - Tata stie ca veniti. Va asteapta. Dar eu stiu cum puteti sa il luati prin surprindere. (Aylin incepu sa sopteasca.)  Mai intai trebuie sa trecem prin marea sirenelor si prin satul uriasilor. Avem nevoie de un solz din coada unei sirene si de un fir de par de urias pentru a deschide intrarea secreta.
     - Intrarea secreta? am tipat eu si Mary in cor.
     - Va povestesc pe drum. Urmati-ma!
     Cand am ajuns la marea sirenelor, am simtit un fior rece. Jack mi-a spus multe povesti despre cum sirenele ademeneau oamenii in apa cu cantecul lor fermecator, dupa care ii mancau de vii. Stai putin...daca Aylin vroia sa se scape de noi? Trebuia sa fiu atenta la tot ce face.
     Am luat o barca si am pornit pe mare. Cand ne-am departat de mal, tot ce puteam face era  sa asteptam si sa asteptam  si sa asteptam pana  se arata o sirena...

     Ce credeti can se va intampla in continuare? Vrea Aylin sa le faca rau fetelor? Veti afla in urmatorul capitol.
    PS: Imi cer scuze ca in ultima vreme capitolele sunt asa scurte.
    

Magia prietenieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum