1.>.Viața mea😉<

1.5K 5 0
                                    

Acestea fiind spuse eu sunt Adda, am 21 ani locuiesc in New York de ceva timp, bineinteles singura ca pana la urma.....Cine are nevoie de niste parinti comunisti.!?
De acum 3 ani viata mea s.a schimbat foarte mult de cand am inceput sa ies cu anumite persoane .....incet incet am reusit sa adopt anumite obiceiuri cum ar fi : iesitul in cluburi , drogurile, bautura si relatiile de scurta durata, tatuajele, pirce-urile....
In prezent pot spune ca nu mai sunt chiar atat de rebela, adica de iesit in cluburi ies mult mai rar, droguri si bautura nu mai consum....dar legat de sex sunt din ce in ce mai rau, nu exista seara in care sa nu ma culc cu cineva.
In legatura cu aspectul fizic nu ma pot plange, am 1.75 inaltime, sunt satena cu parul cret pana la jumatatea mijlocului , ochi mari caprui , buze mari si apetisante.
Cum spuneam inainte aveam anumite obiceiuri....ce mi.au lasat de asemenea si un comportament destul de vulcanic dar in acelasi timp si interesant, un pirce in limba si alte 2 in obraji....legat de tatuaje sunt fara numar , de la un mic tatuaj cu initiala numelui am ajuns la 95 de tatuaje....dar cine le mai tine contul :-))). Stiu ca sunt anumite persoane care nu inteleg tatuajele...dar ele nu trebuie sa aiba un inteles ...ci o poveste. Dar oricum ce imi pasa mie ce spun altii, odata ce la munca nu au comentat nimic pe aspectul asta e ok. A da, am uitat sa mentionez lucrez ca barmanita la un BarCaffe si castig destul de bine....adevarul este ca nu am nevoie de un job, am tot ce imi doresc , tata este avocat si mama judecatoare si imi fac toate mofturile.

.....................................................
P.S. in poza este Adda.'!

Nimfomana'!? [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum