5."Ceva nu se leagă.."

715 3 0
                                    

Nu observa nimic in jur si se izbeste de mine,m am speriat asa de rau,ca pur si simplu mi-au fost risipite toate gandurile...

-Scuze,scuze..eram atent la telefon si am uitat ca sunt pe strada si mai sunt si alte persoane in jurul meu..
-Nu-i nimic,data viitoare sa fii mai...
Hei,tu esti Charlie,unul dintre gemenii de mai devreme,nu?
-Da,chiar eu sunt...imi zambeste el usor rusinat...
-Chiar voiam sa dau de voi,am o veste foarte buna:puteti sa lucrati alaturi de mine.
-Da?!Super tare,ne-ai salvat,acum n-o sa mai fim cicaliti de fratele nostru.
V-am spus ca o sa va ajut..tu de unde vii sau unde te duci?😂😂
-Am fost la sala si tocmai ma indrept spre casa..mai exact stau in casa de peste drum,asa ca esti "pe teritoriul meu" acum
-Acolo stai?!Ai o casa foarte mare si foarte draguta,pun pariu ca si in interios este foarte frumos amenajată.
Mdaa,cat de cat..dupa gustul a 3 barbati..
N-am îndrăznit sa il intreb la ce se referea cu "3 barbati" asa ca am incercat sa inchei discutia si sa aflu pe parcurs care e faza..
-Bine atunci..ne vedem maine la munca,"cole" si sa fiti acolo la ora 09:00,sa nu va uitati cartile de identitate.
-Am inteles,sefa!-sarutandu-ma usor pe obraz,apoi plecand..
Parca as fi pustoaica,am simtit "fluturasi in stomac" la faza asta..
Ajung si eu acasa,imi fac un dus,apoi imi iau ceva de mancare din frigider si ma bag in pat la un serial.
Ma tot gandeam la baietii astia,ca am vazut ca are o situatie materiala foarte buna,de ce sunt nevoiti sa lucreze?Chiar daca au stricat niste chestii..de ce sunt pusi de frate?
Pe langa chestia asta cu gemenii,mai mi-a venit in cap inca o chestie mai ciudata:
Sefu'a spus ca azi trebuie sa vina 3 baieti pentru interviu,dar nu a fost nimeni,plus ca d abia a fost de acord cu gemenii,stiind ca este nevoie mare de personal la bar.
Este foarte ciudata treaba asta cu sefu..se incurca in cuvinte.
O noua zi...
-Sefu'!Au venit verii mei.
-Cine?!
-Verii mei,cei de care ti-am spus ieri,ca au nevoie de un loc de munca...iar tu ai acceptat.
-Aa,da?Spune-le sa intre la mine in birou si sa ma astepte 5 minute,ca vin si eu imediat.
-Da,sefu'!
Alta chestie ciudata la el..ieri am "discutat" despre asta,iar el nu-si amintește chiar nimic..ciudat.
Incep eu sa sterg mesele si asteptand sa iasa gemenii din biroul sefului,cand deodată aud un țipăt:
-Adda!!!!!!!!😠😠😠😠

Nimfomana'!? [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum