4.zi cu "peripeții"

873 3 0
                                    

Il vad cum isi intoarce nepăsător privirea spre mine si exclamă:
-Adda..ce faci? De ce ti-ai dat bluza jos?
Ma apropii usor de el si incep sa-l sarut pe gat si îi soptesc:
-Scumpul meu sef,spune-mi..ce as putea sa fac pentru tine ca sa ti schimbi decizia?-îi iau ambele maini si le asez pe sânii mei...
Stefan este deja "hipnotizat" de mine...ma saruta salbatic pe buze,apoi coboara pe gât,si spre final incepe sa mi suga sfarcurile sanilor.
Pur si simplu cu faza asta m-am pierdut si eu,declar ca sunt foarte excitată.
Ii descfac pantalonii in timp ce el continua sa ma sărute,ma ia in brate si  ma intinde pe biroul sau...
-Ah!-penetrarea a avut loc.
-Adda..nici nu stii cat imi doream sa..
-Shhht!Taci!Daca vrei sa spui ceva in timp ce facem sex,spune doar cuvinte perverse.
-Baby!Eu doar fac lucruri perverse,nu vorbesc!
Simt cum coboara cu sarutarile pe sani,apoi mai jos,apoi pe burta...oh nu!Cred ca vrea sa mi gaseasca punctul G,aproape cand era gata sa mi faca "vârtej cu limbuța" acolo jos,unde imi place cel mai mult,se aude:
-Sefu'v-am aduc dosarele pe care mi le-ati....scuze,scuze,nu stiam ca sunteti ocupat
-Stai linistit,Tiberiu,e in regula..du te in mașină ca vin si eu imediat.
Fuck!Acum s a gasit si asta sa vina,acum cand mai aveam foarte putin si ajungeam in punctul cel mai misto dintr-o partida de sex...
-Adda,ne vedem mai tarziu sa terminam ce am inceput?
-Eu zic s-o lasam pe alta dată,acum spune-mi...imi angajezi "verii" aici?
Se uita la mine si imi zambeste pervers analizandu-ma din cap pana in picioare.-Tu ce crezi?
-Vaii!Multumesc mult,esti cel mai tare. Il imbratisez tare,apoi ies din birou mândră ca am reusit ce mi-am propus.
In curand imi voi avea gemenii aproape si o sa descopar de ce am o presimtire asa de ciudata in legătură cu ei.
Ma intalnesc cu Rebe..
-Ce ai discutat atat cu sefu',nebuno?
Daca ar stii ea ce "n-an discutat"..😂
-Eh..chestii...😊
-Cum ar fi?
-Cum ar fi faptul ca "frumuseii"aia doi de mai devreme vor fi noii nostri colegi.
-Fuck!Esti nebuna?Nu cred ca l-ai convins pe chitrosul ala sa mai extinda personalul..
Cum ai reusit?
-Draga mea,fiecare are șarmul ei...lasand-o sa-si bată mintea,iar eu
indreptandu-ma spre usa de ieșire.
In drumul meu spre casa,ma gandesc ca am avut o zi super tare,am intalnit si super gemenii ăștia,m-am pus bine si cu sefu,mai ales acum,cred ca e in limba dupa mine...
Traversez pe partea dreapta a drumului si merg pe trotuar..
Cu mintea asa in alta parte inafara de capul meu,fara sa-mi dau seama dau peste un baiat care,la fel de neatent ca mine...

Nimfomana'!? [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum