O nouă zi,o nouă sarcină pentru tine,Adda.
Acum trebuie sa ții barul pe linia de plutire până se întoarce Stefan.Tocmai de aceea m-am trezit mult mai devreme si am "fugit" spre bar,sa fie totul în ordine până la deschidere.
Cioc-cioc..
-Intră!
-Hei,bună dimineața "șefa "am auzit că tu o să ne conduci de acum..😁
-Hei,Justin..da,acum pot să spun că am programul încărcat la maximum.
-Nu-i problemă,ne ai pe noi și o să te ajutăm cu tot ce ai nevoie.
Vaii,multumesc mult..chiar o sa am nevoie de tot ajutorul din lume să fac față.
-Stai liniștită,pentru asta sunt prietenii..
Eu de altceva venisem la tine..
-Da?! S-a întâmplat ceva rău?
-Nuuu,linisteste-te- zice el zâmbind..
-Diseară dăm o petrecere surpriză pentru fratele nostru Christian si am vrea sa vii și tu..știu că nu-l cunoști,dar cred o să te simți bine daca vii..
-Hmmm,nu stiu,Justin dacă o să pot..trebuie sa verific si niste acte,sa vad dacă este totul ok.
-Tu gândește-te și daca vrei..stii unde stăm,petrecerea are loc la ora 21:00.
-ok
Chiar nu stiu ce să fac..să mă duc la petrecere?
Sincer..mi ar prinde bine puțină distractie,mai ales acum,cand am atatea pe cap,dar nu stiu..am asa o presimțire in legătură cu petrecerea asta,un fior care nu mai trecere.
Eh..să văd ce timp imi fac..
M-am ocupat de toate actele,am servit si la mese si practic s-a terminat programul,așa că...mă îndrept spre casă.
Ora 18,ma pun putin in pat plictisită și obosită in același timp.Stau pe gânduri în legătură cu petrecerea,mă sperie presimțirea asta pe care o am..
Ia stai așa!De când am devenit eu asa pesimistă?!Nu,Adda..s-au adunat prea multe in ultima perioadă,ai nevoie si tu de puțină distracție.
Deschid sifonierul,imi iau o rochie roșie din dantelă,niște pantofi negri cu toc,îmi fac bucle la păr si il las desfăcut,iar spre final,imi fac un machiaj strident de seară si bineînțeles,îmi aplic nelipsitul ruj roșu pe buzele mele carnoase..
Să petrecem,zic!
Ajung la petrecere...cine sa mă întâmpine la intrare,dacă nu fratii Cross?
-Ai venit...
-Dap,puțină distracție nu strică nimănui.
-Corect! In orice clipă trebuie să apară si Christian si atunci trebuie sa ne ascundem..
Aa,ok..
Mă uitam in jur si vedeam o multime de oameni in costum si realizam ca fratele Cross are o functie mai înaltă..
Nici nu puteam sa analizez prea bine lucrurile,că aud deodată:
-A venit,ascundeti-va repede!
-Surprizăăă!!!!
CITEȘTI
Nimfomana'!? [+18]
RomanceVa fac un scurt rezumat legat de aceasta poveste: "In aceasta carte o sa intalniti o fata care devine oarecum obsedata de sex,asa intalnindu.l pe marele Christian Cross,care n o sa fie barbatul care credea ca a inceput sa l cunoasca.