-Mama,nu deschide frigiderul!
Chiar credeati ca o sa ma asculte?
Nu,mama este foarte încăpățânată,cand ii spui sa nu faca un lucru,ea face exact opusul...
-Doamne,Adda!Ce este asta,mama?!
-Doar niste bere...
-Doar niste bere??E frigiderul plin de asa numita ta "bere"..asa te-am educat eu pe tine?
-Linisteste-te,ma'..stiu ca sunt multe cutii de bere,dar nu sunt numai pentru mine,stii ca in curand e ziua mea,,asa ca o sa dau o petrecere,mi-am luat provizii de acum...
-Si doar bautura consumati,ma mamă?!- spune ea foarte nervoasă..
Nu,mama,dar suntem tineri,nicio petrecere nu se da daca nu ai multa bautura..
-Ce generatie!...exclama ea indreptandu-se in camera sa.
-Continuam maine discutia,mami..te iubesc!- ii fac eu cu mana si afisez o fata de "ingeras"..
Doamne,ce mai zi..parca imi merg toate pe dos,acum a gasit-o si pe mama dorul de mine.
Pun pariu,ca maine imi va face capul calendar,dupa scena cu berea din frigider..
Mama ma consideră si acum un copil si vrea sa ma comport ca atare..
Off,ma pun sa dorm si vad eu cum o scot la capat...
O noua zi...
-Bună dimineața,prajiturica mea!
-Aaaa!Mama,ce cauti in camera mea?
-Linisteste-te,draga mea,ca faci riduri..am venit sa te trezesc pentru ca ti-am pregatit micul dejun.Ti-am pregatit o omletă cu șuncă exact asa cum iti place tie,imbraca-te si te astept in bucatarie.
-Oh..bine.
Nici n-a venit bine si deja m-am saturat de ea.
-Doamne fereste!Tu asa îmbracata te duci la munca??
-Dar ce are?
-Tu nu vezi ce decolteu mare ai?
-Da,da..bine,asta e omleta?O iau la pachet,ca mi-a pierit pofta de mâncare.. o las eu in bucatarie sa bombăne si plec spre bar..
Ajung la bar,sunt foarte nervoasa din cauza mamei,de aceea m-am si mutat de acasa,sa scap de criticile părintilor,dar deodata imi dispar toate gandurile negative,pentru ca imi zaresc gemenii.
-Bună,Adda! Ce faci?
-Buna,baieti..bine,voi ce faceți?
-Bine,am ajuns si noi in urma cu aproximativ 15 minute si ne-a pus seful la treabă,foarte "recalcitrant"fiind.
-Aa,daa?Stati linistiti,baieti..asa este el.
Hai totusi sa ne apucam de treaba,sa nu-l enervam si mai rau decat este el deobicei..uitati ca vine si Rebe..
E aiurea rau si programul asta de la bar,mai ales ca astazi ma enervează cel mai tare,pentru ca n-am prea dormit noaptea trecuta.
Nu-mi place deloc ca a venit mama..mereu a fost un stres pentru mine.
Si cand credeam ca ziua nu are cum sa fie mai rea de atat...
-Adda!Te cheama seful in biroul sau.
Pe bune?Ce s-o fi intamplat?
Oare si cu ăsta am dat-o in bara?
Acum...ce o fi,o fi..
Ia loc,Adda,trebuie sa vorbesc ceva foarte important cu tine.
Pam-pam....
CITEȘTI
Nimfomana'!? [+18]
RomansaVa fac un scurt rezumat legat de aceasta poveste: "In aceasta carte o sa intalniti o fata care devine oarecum obsedata de sex,asa intalnindu.l pe marele Christian Cross,care n o sa fie barbatul care credea ca a inceput sa l cunoasca.