7.Nicio zi fara surprize

615 2 0
                                    

-Hei,domnișoară,mai sunteti cu noi?
Doamne,cat de încântători sunt in cămașă!Ma trec toate caldurile,sunt adorabiliciosi...
-Poftim?Ati spus doua beri?Imediat va aduc.
-Asteptam,domnisoara.
-Hei,Adda,ni se par cam strâmte uniformele astea,daca ne fortam putin...sar nasturii :))
-Glumiti?Sunteti superbi,mai ales camasile,vin perfect pe voi.
Ma fuc sa iau doua beri pentru domnii de acolo si vin imediat sa va spun ce aveti de facut.
-Oki..te asteptam aici.
Omg,Adda revino-ti in fire,sunt doar niste puști de 16 ani..nu poti sa te mai simti atat de atrasă de ei...
-In regula,baieti..voi trebuie sa serviți la mese dupa ce luati comanda,bineinteles ca va duceți sa  luati comanda doar fetelor,o sa le hipnotizati cu frumusetea voastra,iar eu si Rebe o sa luam comanda barbatilor.
Deci,ne-am inteles?Cum vedeti ca intra femei in bar,haț pe ele!
-Gata,sefa,asa facem.
Of,of,acum mi-as dori sa fiu eu clienta aici...hmmm
Ce naiba fac aici,iar am fantezii cu minorii?
Asa ceva nu se poate,in seara asta trebuie sa fac ceva,neaparat.
Ziua se termina,acum putem sa plecam acasa,inchidem la bar si fiecare o ia pe drumul sau...
Ajung acasa,imi fac un dus,nici pofta de mancare n-am dupa cele întâmplate azi..
Am chef de un sex nebun,dar cu cine?
Hmmm...hai ca ma uit in agenda sa vad ce numere am:
Gim...Gim?N-am mai vorbit cu el de cand l-am parasit pentru Lian..
Lian...hmm,oare ce mai face?
-Alo
-Buna,sunt Adda,ce mai faci?
-Buna,bine..tu ce faci?
-Uite,stam in pat si am realizat ca n-am mai vorbit de mult cu scumpul meu Lian si ma gandeam sa-l invit la mine sa vizionam un film,ce zici?
-Imi pare rau,Adda,dar am o iubită si nici nu vreau sa mai am vreo legatura cu tine dupa ce m-ai  parasit pentru Dave..
Pe bune?Si cu asta am dat-o in bara?
Asa,ca,la revedere,draga mea.
Bun,si acum cu cine mi-o trag?
    Suna telefonul...
-Alo?
-Ce faci,scumpa mea?
-Bine,dar cine e?
-Cum,nu ma recunosti?Sunt cel mai atragator barbat din oras.
-Aa,esti Harry,ce doresti?
-Vreau sa ne mai vedem si noi,scumpo,mi-e dor de tine..
Harry nu e chiar cel mai sexy barbat,asa cum se crede el,dar nu e nici urat si avand in vedere circumstanțele în care ma aflu:
-Ti-e dor de mine,hai sa ne vedem,eu sunt acasa,vii?
-Cum sa nu,scumpete..in maxim jumatate de ora sunt la tine,asteapta-ma calda.
-Asa voi face..
E mai bine decat nimic,la cat de incinsa sunt,ma multumesc si cu unu de 60 de ani..
        Cioc,cioc...
Deja a ajuns?Ce naiba,s-a teleportat?!
-Vin imediat,parca spuneai ca vii intr-o jumatate de ora,cum ai ajuns atat de re....
Mamă!?

Nimfomana'!? [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum