-Trebuie sa vorbesc ceva foarte important cu tine.
Oare ce s-o fi intamplat?!Nu l-am vazut niciodată atat de serios pe șeful,si vorbesc cat se poate de serios.
-Spuneti,sefu'.S-a intamplat ceva? Il intreb eu,nicidecum sa ma asez pe scaun,stand chiar langa el si incep sa-l masez usor pe umeri,ca..poate,poate asa ii mai dispare starea asta monotona care i se citește pe chip.
-Este o chestiune mai delicata,nici nu stiu cum sa-ti zic.
Nu stiu daca o sa fii de acord,mi-e si jena sa te intreb.
OMG!!!Ii e jena sa ma întrebe?
Oare ce? Imi cere sa fiu iubita lui?Mai rau...ma cere de nevastă???
Nu mai gandi,Adda,concentreaza-te!
-Nu va stiam atat de rusinos,spuneti ce aveti pe suflet.
-Uite ce e,poate ca ai observat ca in ultima vreme am fost cam aerian si nu prea s-a inteles nimeni cu mine..
-Mdaa,asta cam asa e..ati fost foarte "ciufut".
-Si imi pare rau pentru asta,eu....
Eu am niste probleme de sanatate,din cauza asta m am comportat asa ciudat zilele astea,doar ca am stat cu gandul la asta.
-Imi pare rau sa aud asta,de ce nu mi-ati spus mai inainte?
-Acum 2 saptamani am aflat si eu..
-Cam cat de grav este?Ce aveti mai exact?
-Am o tumoare la ficat,de care trebuie sa scap cat de repede pot.
Viata mea atârnă de un fir de ață.
-Doamne,imi pare nespus de rau.
-Doctorul mi-a spus ca sunt sanse sa ma fac bine,daca ma operez cat mai repede posibil.
-Trebuie neapărat sa va operati,luptati pentru viata dumneavoastră.
-Cu voia Domnului,poate ma fac bine.
Există o mică problemă,nu pot sa ma operez aici in tara,trebuie sa plec in Turcia,acolo este un medic foarte bun,care ma poate scapa de acest necaz.
Si aici apare jena mea..Dupa operatie,va trebui sa stau internat cel putin 2 luni pentru recuperare si pentru a fi supravegheat din aproape.
Doamne..prin cate poate sa treacă omul asta,mi-e asa mila de el.
Cand am intrat in birou,aveam numai prostii in cap,nu ma gândeam ca o sa-mi dea o veste atat de trista.
Rugamintea mea pentru tine..si te rog din tot sufletul,este sa te ocupi tu de bar in lipsa mea,tu esti cea mai potrivita pentru asta,stii sa te ocupi de asta mai bine decat mine.
Te rog nu ma refuza,am cea mai mare incredere in tine,ca las barul pe maini bune.
Cum era sa-l refuz in circumstanțele astea?
-Stati linistit,sefu'..o sa ma ocup eu de tot cat timp lipsiti.
Si va multumesc pentru increderea pe care o aveți in mine.
Esti de acord?!Iti multumesc din suflet,mi ai luat o povara de pe inima.
Saracul..avea lacrimi in ochi de fericire,imi pare foarte rau de ce i se întâmplă.
M-am atasat de el,mai ales dupa ce s-a întâmplat între noi zilele trecute,in acelasi birou in care stam acum de vorba.
CITEȘTI
Nimfomana'!? [+18]
RomanceVa fac un scurt rezumat legat de aceasta poveste: "In aceasta carte o sa intalniti o fata care devine oarecum obsedata de sex,asa intalnindu.l pe marele Christian Cross,care n o sa fie barbatul care credea ca a inceput sa l cunoasca.