Mi-a captat total atentia doi baieti extrem de chipeși,atat de chipesi,parca sunt din reviste.
Hmmm..am un sentiment ciudat,parca am palpitatii.
Ma simt usor excitata,trebuie sa-i"abordez"imediat!
-Bună,eu sunt Adda!
-Bună,eu sunt Charlie,iar el este fratele meu Justin.
Sau poti sa ne numesti "gemenii Cross"asa cum ne spun prietenii.
Sunt asa frumosi gemenii ăstia..de i-as lua acasă...
-Am inteles!Cu ce vreti sa fiti serviti,dragilor?
-Sincer?
Am venit sa intrebam daca cumva este loc si pentru noi aici.
Am cam dat-o in bară sambata trecută si acum ne trebuie neaparat un job.
-Ce ati facut?
Păi...am dat o petrecere cam mare si s au stricat cam multe chestii prin casă,iar acum trebuie sa platim pentru ele,avem un frate foarte autoritar,din pacate.
Super tare!Sunteti tari,baieti,daca ne cunosteam inainte..sigur eram prezenta la petrecerea voastră.
Nu stiam ce se întâmplă cu mine,aveam un sentiment ciudat in legatura cu băieții ăstia,îi voiam aproape de mine...ca si cum viata mea o sa schimbe de acum încolo.
Baieti!Nu stiu daca mai este nevoie de angajati aici,dar o sa incerc sa pun o vorba buna pentru voi.
Ok?
-Multumim,Adda!Ne-ai ajuta foarte mult,macar pentru o perioadă,pana incepe fratele nostru sa prinda iar incredere in noi.
-Se rezolva,stati linistiti!
Apare Rebe...
Curvo!Cine erau frumuseii aia?
-"Gemenii Cross"...incearca sa te obișnuiești cu ei,o sa-i vezi mai des,vor fi noi nostri colegi..
-What!?Dar seful a spus...
-Seful o sa-si schimbe parerea,o sa-l fac eu.
O las pe Rebe sa-si bata capul,iar eu ma îndrept spre baie gandindu-ma cum sa-l manipulez pe seful.
Ma uit in oglindă,observ ca infatisarea mea nu arata tocmai ok.
Sunt imbracata intr-o camasa alba si o fustă scurta neagra.
Primul meu gand ma duce spre geanta,sa caut farduri pentru a-mi accentua machiajul.
Machiajul l am facut,dar tot nu arat ok,desfac putin camasa pentru a imi pune in evidență decolteul generos si apoi o leg pentru a se putea vedea burtica bine lucrata.
Aproape sunt gata,spre final mi am accentuat buzele carnoase cu un rosu intens.
Sefule,pregateste-te!
Cioc,cioc...
-Intră!
-Sefu'scuze de deranj,dar as avea o rugăminte la dvs...
-Adda..ti-am spus de atatea ori sa ma tutuiesti,spune-mi Stefan,te rog.
-Ok,Stefan.
-Acum..ia spune-mi care e rugamintea ta?
-Pai,am doi verișori care au nevoie neapărat de un job si m am gandit ca poate e nevoie aici de ajutor.
-Adda,stii foarte bine ca nu este,si chiar daca ar fi..nu mi pot permite sa mai angajez inca doua persoane.
-Dar,Stefan...
-Imi pare rau,Adda,nu pot sa te ajut.
Simt ca explodez de nervi,nu pot sa l fac pe ăsta sa accepte,dar nici nu pot sa mi pierd gemenii.
Gandeste,Adda,gandeste!
-Hei,Stefii...
CITEȘTI
Nimfomana'!? [+18]
RomanceVa fac un scurt rezumat legat de aceasta poveste: "In aceasta carte o sa intalniti o fata care devine oarecum obsedata de sex,asa intalnindu.l pe marele Christian Cross,care n o sa fie barbatul care credea ca a inceput sa l cunoasca.