-Surpriză!!
Stati asa! Surpriza pentru el?!Nu,nu..surpriza pentru mine.
Cine s-ar fi gândit ca "fratele cel mare" este atat de chipeș?
Un barbat perfect in adevăratul sens al cuvântului,cel puțin pentru..e bărbatul visurilor mele.
E așa cum mi-l doream:bine făcut,mușchi,tot ce vrei la el,ah..în costumul ăsta parcă e fotomodel..e brunet,are barbă și ochii...ochii sunt prea perfecți,verdele ăla pe care n-ai cum să nu-l remarci..
Ah,Adda..ori duci lipsă de sex,ori bărbatul ăsta a trezit în tine ceva profund..că te simt foarte excitată și încă nu-i momentul pentru astfel de scene.Revino-ți!
Iau două pahare cu șampanie și mă duc spre el
-La mulți ani!-dându-i paharul în mână și ciocnind cu el
-Multumesc frumos,dar pot să știu cine îmi urează?
-Of course..eu sunt Adda,actuala "șefă"a fraților tăi.
-Încântat de cunoștință,Adda.Eu sunt Christian Cross.
Simt o mare atractie intre noi și nu numai din partea mea..îl vad si pe el cum mă soarbe din priviri,dar nu la fel ca mine,cel puțin eu,nici nu mai tin cont de ceilalți din jur,masa unde sunt puse gusturile,aș folosi-o pentru altceva(**)
-Foarte frumoasa cravata.. pe bune?nu-mi vine să cred că am spus asta,mai bine ziceam de ușă..pff
-Iți mulțumesc,din păcate te părăsesc puțin,să salut și ceilalți invitati.
-Oki doki.
Pe barbatul ăsta chiar nu vreau sa-l scap..il vreau atat de tare,ca nici nu credeam că pot sa am atât de mari pofte..e mai mult dorință decât îndrăgostit.
Și simțul meu de femeie nu mă trădează niciodată..și el mă vrea.
-Hei,îți place petrecerea?
-Da..ce nu-mi place,e că nu m-ai anunțat că ai un frate atât de hot..
-Trebuia să-ți dai si tu seama uitându-te la noi cum arătăm si îți dădeai seama.
-Vai,modestule..v-a întrecut de mult Christian.
Într-un final se sparge și petrecerea si ajung acasa,ma pun in pat si sper sa visez ca fac dragoste cu Christian,dacă la petrecere n-am avut ocazia..si tot odată putin tristă că n-am apucat sa-mi iau la revedere de la el.."l-am pierdut în mulțime"
O nouă zi..
Ma trezesc bosumflata ,n-am avut nici macar un vis..ce nașpa!
Ma îmbrac si plec la muncă,că si azi e multă treabă de făcut.
Ajung la birou,ma apuc sa verific niște comenzi..
Cioc-cioc..
-Da,intră!
-Bună,deranjez?
Ceeeeee?!!!
CITEȘTI
Nimfomana'!? [+18]
Любовные романыVa fac un scurt rezumat legat de aceasta poveste: "In aceasta carte o sa intalniti o fata care devine oarecum obsedata de sex,asa intalnindu.l pe marele Christian Cross,care n o sa fie barbatul care credea ca a inceput sa l cunoasca.