2.<pam-pam>

1.3K 5 0
                                    

Este dimineata,iar eu ma trezesc plictisita si fara chef gandindu-ma ca trebuie sa ma duc la munca.
Ma imbrac repede cu ce gasesc prin sifonier,ca nu conteaza(oricum avem uniforma).
Ajung la bar...
-Neata,nebuno!
Cum ai dormit aseara?...Te vad cam "botoasa"
-Taci,Rebe!A fost o noapte de cacat,am stat acasa,niciun barbat in preajma mea...
Rebe este colega mea si tot odata si cea mai buna prietena...
-Pff...numai la asta te gandesti,du.te sa te schimbi"obsedato"!
-Obsedata e ma-ta!
-Ha ha!
Am lasat.o asa si m am indreptat spre vestiar,stiind ca e multa treaba de facut de cand au plecat mai multi angajati.. Pai,nici nu ma prea mira la cat de chitros e sefu'..Da,na..pe mine nu ma intereseaza ,ca nu duc lipsa de bani,stau aici pentru a avea o activitate si...mai agat si cate un barbat sa ma distrez cate o noapte...dar de muncit tot muncesc.
Pff,cata treaba e de facut..mai ales pentru doua fete..
Ma duc chiar acum la seful!
-Buna dimineata,domnule!
Ma scuzati ca va deranjez,dar e prea multa treaba de facut..si eu cu Rebecca nu mai facem fata,si intr o jumatate de ora deschidem.
-Stiu,Adda..stai linistita ca in dupa amiaza aceasta vor veni 3 baieti la interviu.
-Am inteles,domnule!
Doriti sa va aduc ceva?
Nu,poti sa retragi!
Slava domnului ca va veni cineva,ca sincer nu mai faceam fata.
Si daca stau mai bine sa ma gandesc,nu stiu cat ma va ajuta prezenta acestor tipi..
Ca fostii colegi au plecat,intradevar din pricina salariului prea mic,dar nici nu erau prea buni la aceasta slujba.
Plus ca,n-aveam nicio atractie pentru ei,erau foarte neatractivi,pun pariu ca n au avut vreo femeie in pat..Dar,ce spun eu in pat!?Cred ca de sarutat a avut parte la jocul "adevar si provocare"..
Chiar sunt dezamagita..intotdeauna mi am dorit sa mi.o "trag"cu unul dintre colegi sau poate...toti :))
Cine stie ce libidinosi vor veni....facand de ras acest bar cand le vor cadea paharele din mana,..cum au facut anteriorii
Este deja ora 11:00 iar eu imi fac treaba,usor dezamagita ca pana acum n a venit niciun barbat chipes pentru a.mi face si eu lipeala,deoarece simt nevoia nevoia de un sex salbatic sa ma scoata din starea asta monotona..
Dar nu!
Pana acum si.au facut simtita prezenta doar niste pensionari de tot rasul..
Adica...ce unicornii mei cauta ei aici de la ora asta?
Se pare ca in seara asta o sa stau singura acasa,probabil uitandu-ma la Fifty Shades Of Grey

Ma apuc eu de sters paharele,cand deodata mi.a captat total atentia....

Nimfomana'!? [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum