Chae Jin terus bangun kerana sinaran matahari yang silau terus memancar tepat ke matanya. Dia memerhatikan sekeliling dan mengingat kembali peristiwa yang berlaku pada malam tadi.
CHAE JIN: Hyung Sik ahh, bangunlah!Tangan Chae Jin menggerakkan badan Hyung Sik. Hyung Sik mencelikkan matanya perlahan-lahan sambil memegang dahinya perlahan-lahan. Kepalanya berasa amat sakit.
Hyung Sik terus bangun dan melihat sekelilingnya.
HYUNG SIK: Kita kena cari Jin, Nami, Sorn dan Jun Hui semula!
Mereka memulakan pencarian sahabat mereka yang terpisah sejak malam tadi.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sorn mencelikkan matanya sebaik mendengar burung berkicauan. Dia masih lagi dirangkul erat oleh Jun Hui ketika itu.
Sorn mula bersuara perlahan dan senyum.
SORN: Jun Hui oppa, thanks for everything.
Sebaik mendengar suara Sorn, Jun Hui terus tersedar daripada lenanya. Jun Hui melepaskan pelukannya.
JUN HUI: Dah bangun?
SORN: Ya. Tapi saya masih tak mampu nak berdiri terlalu lama.
Jun Hui: Oppa tahu. Sorn masih demam. Badan Sorn juga masih
panasSORN: oppa, mana semua member kita?
JUN HUI: Tinggal kita berenam sahaja Sorn. Kita tunggu Hyung Sik datang cari kita.
***************
JIN: Nami ahh... Bangunlah. Oppa nak bangun pun tak boleh ni.Jin menggerakkan Nami yang sedang nyenyak tidur pada bahu Jin yang lebar itu. Nami terus bangun. Dia berasa amat malu apabila Jin berkata sedemikian.
NAMI: Oh. Oppa, sorry.
Jin tersenyum sebaik melihat pipi Nami yang merah-kemerahan menahan malu.
Jin bangun daripada baring. Dia berfikir sejenak dan cuba mencari jalan keluar. Kira-kira 40 saat kemudian, dia terlihat Hara yang sedang berdiri memerhatikan mereka secara senyap di belakang pokok sambil memegang pisaunya.
Hati Jin berasa amat risau. Nami tidak sedar akan kelibat Hara di belakangnya. Tanpa berfikir panjang, Jin terus menarik tangan Nami dan lari bersamanya.
NAMI: Oppa, kenapa kita lari ni?
JIN: Hara ada disekeliling kita! Dia bawa pisau untuk bunuh kita. Mata dia amatlah menyeramkan.
Jin dan Nami menyorok di celah pokok. Jin meminta Nami cuba menahan nafas dan tidak membuat sebarang bunyi kerana bimbang Hara akan mengesan mereka.
Nami seakan-akan mahu menangis waktu itu tetapi Jin sempat menutup mulut Nami.
Apa yang terjadi dekat nami dan jin?
ADAKAH MEREKA AKAN MATI SEPERTI KAWAN-KAWAN NYA YANG LAIN???
KALAU NAK TAU, TUNGGULAH CHAPTER SETERUSNYA...!! ^^
VOTE AND COMMENT...●^●!!
YOU ARE READING
SURVIVAL GAME
Horror10 orang pelajar dari Sekolah Korean Nation High School terpilih untuk menyertai survival game.Pelbagai kejadian yang telah berlaku apabila mereka ditempatkan disebuah pulau yang tidak berpenghuni dan hanya ada mahkluk halus sahaja.... #kalau nak t...