Seperti biasa tepat pada pukul 8.15 pagi, semua pelajar KOREAN NATION HIGH SCHOOL akan berkumpul di dataran sekolah.●●●●●
Pengetua Korean Nation High School iaitu Song Il Kook membuat pengumuman di atas pentas. Dia memegang sehelai kertas di tangan kirinya dengan muka yang serious.
○
○○○○○
IL KOOK: Berdirinya saya dihadapan ini ingin mengumumkan satu pengumuman penting bagi kamu semua.
^>^>^>^>^>
Semua pelajar di situ tercengang menunggu kata seterusnya daripada mulut pengetua mereka.MOOS budak paling gangster di sekolah itu berdiri sambil memeluk tubuhnya sendiri. Lelaki yang mempunyai ketinggian 174 cm ini jarang dilihat di sekolah. Dia juga sering dipanggil pendek oleh pelajar lain.
JUN HUI menyepak sehelai kertas di atas lantai kerana terlalu bosan. Jun Hui seorang jejaka yang suka menyendiri.
JIN sekadar memerhati pengetua itu dengan penuh tanda tanya. Lelaki ini merupakan senior yang disegani ramai.
NAMI pula hanya menumpukan sepenuh perhatian kepada pengetua tersebut. Nami seorang gadis yang sering dibuli dan dipandang rendah oleh semua pelajar di sekolah itu.
HARA gadis yang paling cantik di sekolah itu mengipas-ngipas wajahnya dengan tangannya. Dia sangat sombong dan tidak bergaul dengan ramai orang.
SORN dilihat ayu. Gadis kacukan ini sangat lembut orangnya. Walaupun gadis ini dilihat lembut tetapi, dia mempunyai otak yang sangat pintar.
CHAE JIN lelaki paling muda dan disayangi di kelas Junior. Dia dianggap lelaki yang paling comel di sekolah ini tetapi tidak mempunyai apa-apa kelebihan. Chae Jin juga dikenali sebagai seorang lelaki yang sangat kuat mencarut.
BARO baru sahaja tiba di dataran. Dia seorang pelajar yang mempunyai banyak masalah dan selalu ponteng sekolah.
HYUNG SIK pelajar lelaki yang tampan dan berkebolehan dalam semua sukan. Dia merupakan atlet sekolah dan satu-satunya harapan sekolah.
CHA HAK YEON atau nama ringkasnya N lelaki senior sekolah itu merupakan seorang lelaki yang sangat aktif dan berkeyakinan tinggi. Dia juga sangat perasan kononnya dia adalah orang yang paling kacak dan paling hebat di sekolah itu.
~~~~~~~
II KOOK: Nama-nama yang saya sebut ini, sila beri perhatian sepenuhnya. KIM SANG BAE, PARK HYUNG SIK, CHONNASORN SAJAKUL, KIM SEOK JIN, PARK NA MI, CHA HAK YEON, CHAE JIN SUK, CHA SUN WOO, GOO HA RA dan GOO JUN HUI. Nama-nama yang sebutkan ini anda telah dipilih oleh pihak sekolah untuk menyertai survival game bagi mengharumkan nama sekolah ini.
+++++Reaksi sepuluh pelajar ini amat terkejut dengan apa yang mereka dengar. Ada di antara mereka mahu memberontak tetapi apakan daya, mereka tidak boleh berbuat apa-apa.
Kalau nak cepat update vote and comment....korang tak sombong kan! ^-^
YOU ARE READING
SURVIVAL GAME
Horreur10 orang pelajar dari Sekolah Korean Nation High School terpilih untuk menyertai survival game.Pelbagai kejadian yang telah berlaku apabila mereka ditempatkan disebuah pulau yang tidak berpenghuni dan hanya ada mahkluk halus sahaja.... #kalau nak t...