CHAPTER 9

268 30 3
                                    

Hari ke 5 . . .

HYUNG SIK: Member kita sekarang ni tinggal 8 orang je. Baro dan Moos dah mati. Aku tak nak kita berpisah.

Nami membawa seekor ikan bakar untuk memberi Hara makan di pokok kelapa itu. Nami puas mencari Hara tetapi tiada. Apa yang Nami lihat hanyalah tali ikatan yang sudah terurai di pokok kelapa tersebut.

Nami berlari mendapatkan Hyung Sik.

NAMI: Hara hilang!

JUN HUI: Hah? macam mana boleh hilang? siapa yang buka tali ikatan dia?

CHAE JIN: Bahaya ni. Hara akan bunuh kita! Dia bukanlah dirinya yang sebenar.

Reaksi semua yang ada di situ agak terkejut dan cemas. Nami semakin bimbang setelah melihat Sorn yang tidak mampu bergerak kerana demam panas.


NAMI: Macam mana kita nak bawa lari Sorn kalau Hara datang nak bunuh kita nanti?

JUN HUI: Aku akan protect Sorn. Jangan risau.

***********

NAMI: Aaaahhhhh!

Nami menjerit pada malam itu setelah dia melihat N betul-betul dibunuh oleh Hara dengan sebilah pisau dihapan matanya.

HYUNG SIK: Chae Jin, Nami, Jin, Jun Hui bawa Sorn lari! Tempat ni dah tak selamat.

Jun Hui menggendong Sorn di belakang dan membawanya lari bersama masuk ke dalam hutan mencari tempat yang lebih selamat pada malam itu.

Ketika di dalam hutan, mereka berpecah dengan tidak sengaja kerana mereka terlalu takut dengan seekor babi hutan yang sangat besar dan menakutkan.

Sorn bersama dengan Jun Hui. Nami pula sempat ditarik oleh Jin dan Hyung Sik pula diikuti oleh Chae Jin daripada belakang. Mereka berpecah secara berpasangan dan berlari menyelamatkan diri daripada haiwan tersebut.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Bunyi burung berkicauan pada waktu pagi mengejutkan mereka yang terlelap di bawah pokok iaitu Nami yang sedang menyandarkan kepalanya pada bahu Jin. Chae Jin dan Hyung Sik pula terbaring di atas daun-daun kering di kawasan hutan yang agak lengang. Manakala Sorn pula dipeluk Jun Hui di tepi pokok kerana Jun Hui begitu risau akan keadaan Sorn jika kesejukkan.

APA YANG AKAN TERJADI DEKAT DIORANG??

N!! MOOS!! BARO!! DAH MATI...LEPAS NI SIAPA PULA?? OMG!

HARA DAH KENA RASUK!!

Nanti kan chapter yang akan datang....*cewahh ^-^*

Vote and comments....GOMAWO!!! ;)

SURVIVAL GAMEWhere stories live. Discover now