Mikor másnap felkeltem az idő 8 óra felé lehetett,de a törzs tagjai mégis javában kint sürögtek.
Az ég gyönyörű volt és tiszta. A tenger hívogatóan hullámzott.Twan a kunyhója előtt ült és valamit farigcsált.
Mikor látta,hogy megyek felé letette ami a kezében volt és elmosolyodott.-Jó reggelt Jenny!-szólt mosolyogva.
-Neked is Twan!-köszöntem vissza.
-Hogy telt az éjszaka?-kérdezte.
-Köszönöm jól!
Itt egy kis szünet állt be a beszélgetésbe majd Twan megkérdezt:
-Mész fürödni a többi lánnyal?
-Nem tudom! Ha hívnak...
-Várj elintézem!-mondta és oda fordult egy csapat lányhoz akik ezek szerint fürödni mennek.
-Syulang!-kiáltott oda az egyik lánynak.-Gyere vidd el Jennyt fürödni!
-Jövök-szaladt hozzánk egy fiatal lány.
Haja gyönyörű,szelymes szőke volt és majdnem a derekáig leért. Alakja karcsú. Mozgása kecses mint egy balerinának. Arc vonásai gyönyörűek és kellemesek.
Az egész lány szép volt mint egy tavaszi virág.-Gyere!-mosolygott rám. Megfogta a csuklómat és elkezdett húzni maga után.
-Te vagy Syulang?
-Igen-mosolygott még mindig.
Tisztára mint egy virág!-gondoltam majd megszólaltam:
-Olyan vagy mint egy virág-néztem rá.
Syulang elnevette magát.-Mi az?-kérdeztem.
-Tudod mi a vicces?-kérdezte még mindig nevetve.
-Mi?
-Az,hogy a Syulang azt jelenti:Virág!-mondta
Most már én is elnevettem magam.
Így értünk ki a fák közül.
A tenger lélegzetesen gyönyörű volt. A nap tündökletesen világította meg a vízet. A hullámok fehér habokkal a tetejükön ömlöttek ki a partra csak,hogy azután vissza húzodjanak a tengerbe.Syulang viszont nem állt meg,míg egy kis lagunához nem értünk.
A tündöklő és nyugodt vízben fürdött a törzs összes lánya.-Gyere te is!-mondta Syulang majd ledobta magáról a ruháját és a vízbe szaladt.
Hát...-gondoltam majd követtem a példáját.A víz nagyon kellemes és langyos volt.
Szelymesen ölelt közül.
Nagyon jó volt csak így itt feküdni és semmire nem gondolni.A lányok játszottak és fröcskölödtek körülöttem,de én csak feküdtem a víz tetején.
Életemben nagyon sokat költöztünk így soha sehol nem éreztem azt,hogy otthon vagyok.
De ahogy itt feküdtem,úgy éreztem haza értem.Köszi h olvastok!
Kommenteket is szívesen fogadok!
Ja és olvassátok a Love Storyt!!!
♥
YOU ARE READING
Halálos Szerelem. [Szünetel]
Romance,,Lehet,hogy csak egy ember vagy ezen a világon,de valakinek te jelented magát a világot." Ez volt az én jelmondatom! De most,hogy megtaláltam rá kellett döbbennem,hogy fájdalmasabb mint vártam! ,,A történet az enyém és teljes egészében kitalált. Úg...