Innentől minden kiesik egészen addig amíg egy gyönyörű,homokos tengerparton magamhoz nem tértem.
A nap iszonyatos erővel ontotta magából a meleg és perzselő sugarakat.
A partott minden oldalról pálmafák vették körül. A homok halványsárga,már majdnem fehér volt,finom meleg és puha.
A víz hívogatóan fénylett a maga gyönyörű áttetsző,kékségében. A lábam pont bele lógott így azt is éreztem,hogy kellemesen langyos.Felültem a homokban. A szigeten sok volt az erdő amely a közepén húzodó hegy tetejéig nyúlt fel.
Felálltam és elindultam valamerre.Ahogy haladtam előre a pálmafákat felváltotta a sokszínű és gyönyörű erdő. A különféle madarak rikoltozása hallatszott minden honnan.
Ahogy haladtam,lábam mintha rátalált volna egy kitaposott ösvényre.
Ki járt itt?
Ember nem lehetett mivel Tahititól két órára voltunk és erre nincs ember lakta sziget.
Hát.... Szép kilátások.Kb.fél óra múlva kijutottam egy kis tisztásra amit körül fogott vagy húsz különféle gyömölcsfa.
De nem az a hagyományos.
A legtöbbön valami hosszúkás,bordó,rűcskös kérgű valamik lógtak.
Mivel már nagyon éhes voltam,gondoltam próba szerencse.
Leszakítottam egyett és bele haraptam. Furcsa édeskés,kesernyes íze volt.
Mikor jól laktam lefeküdtem egy kicsit a puha fűbe és szinte azonnal el is aludtam.Mikor fölkeltem már jócskán benne jártunk a délutánban. A nap a nyugati látóhatáron tündöklött és fényével tűz pirosra festette az erdő fáinak csúcsát.
Még egy kicsit heverésztem volna,de ekkor vad csata kiáltás hangzott fel és vad lábdobogas.
Ilyedten ugrottam fel és berohantam a fák közé.
Néztem vajon honnan jöhet ez a furcsa hang,de nem láttam senkit.
Viszont mintha egyre jobban körül zárt volna.
Majd valószínűleg neki mentem valaminek vagy leütöttek mert a következő pillanatban elsötétült a világ.Csak azt akarom mondani h köszi h olvassátok a történetem és olvassátok el a Love Story-t(amit a:Jancsizmus írt!) és a Rich Rose-t!!!
♥
VOUS LISEZ
Halálos Szerelem. [Szünetel]
Roman d'amour,,Lehet,hogy csak egy ember vagy ezen a világon,de valakinek te jelented magát a világot." Ez volt az én jelmondatom! De most,hogy megtaláltam rá kellett döbbennem,hogy fájdalmasabb mint vártam! ,,A történet az enyém és teljes egészében kitalált. Úg...