Miután kifürödtük magunkat,vissza mentünk a faluba.
A fiúk már elmentek halászni ezért volt még egy kis időnk.
Syulangtól kaptam egy szép fehér ruhát.
El sem tudtam képzelni,hogy honnan szerezte. Mikor megkérdeztem azt válaszolta:-Régen sok olyan repülő valami zuhant le mint amivel te érkeztél! Szoktunk találni ezt,azt.
Megkérdeztem,hogy miket találtak még,erre elszaladt majd egy csomó kacattal tért vissza.
Voltak ott ceruzák,fülbevalók,nyakláncok,füzetek,egy félszemüveg,egy csomag(kétes állapotban lévő)rágó és két könyv.-Hogyan lehet,hogy ez a két könyv nincs elázva?-kérdeztem.
-Két micsoda?-nézett rám értetlenül Syulang.
-Ezek!-emeltem föl a könyveket.
-Ezek a könyvek? Hát ezeket a száraz földön találtuk.
-Oh értem!
-Syulang!-szaladt oda hozzánk egy kis lány.
-Jenny ő a húgom Niwa!-mondta Syulang.
-Syulang ezt ott felejtetted-mondta Niwa és egy parfümös üveget nyomott Syulang kezébe.
-Te kis csibész!-nézett szeretett teljesen a húgára.-Már megint elcsented?
-Igen mert olyan jó illata van-mondta a kicsi,majd elszaladt.
-Hát igen itt van ez is!-mondta Syulang és oda adta az üveget.
-Pähem!-kiáltotta ekkor valaki.
-Micsoda?-néztem Syulangra értetlenül.
-Megérkeztek a fiúk.-válaszolta.
És valóban. A fiúk,a menet elején Twannal,egy hatalmas indákból font hálóval beléptek a kunyhók közé.
-A halakat tegyétek a hűvösre! Azokat majd csak vacsorára eszük meg! Most pedig gyümölcsöt!-rendelkezett a kunyhójából előlépő Tutee.
Ott ettünk ahol este csak most tűz nem volt.
Mikor befejeztük Twan fölállt.-Megint egy kewong dolgott találtunk!
-Mi az a kewong-kérdeztem suttogva Syulangtól.
-Idegen!-válaszolta.
-Mi nem tudjuk,hogy mi az,de lehet,hogy Jenny tudja-nézett rám Twan mosolyogva.
-Hát...lehet!-mondtam azzal felálltam.
Twan az egyik fiúhoz fordult aki a kezébe adott valamit. Megfordult és a kezembe adott valamit. Mikor elvette a kezét és láthatóvá vált a titogzatos tárgy elnevettem magamat.
Az idegen valami ugyan is egy rubik kocka volt.Köszi a sok olvasát!!!
A 200 már megvan!!! Imádlak titeket!!!
Kommentek azért jöhetnek ha valakinek van ötlete!!!!
♥
YOU ARE READING
Halálos Szerelem. [Szünetel]
Romance,,Lehet,hogy csak egy ember vagy ezen a világon,de valakinek te jelented magát a világot." Ez volt az én jelmondatom! De most,hogy megtaláltam rá kellett döbbennem,hogy fájdalmasabb mint vártam! ,,A történet az enyém és teljes egészében kitalált. Úg...