6

92 3 0
                                    

Még egy napig feküdtem mikor Tuteeval mind a ketten úgy gondoltuk,hogy itt az ideje felkelni.
Tutee azt mondta,hogy majd csak az esti gyűlésre menjek ki addig maradjak a kunyhóban.

Mikor leszállt az este és megjelentek a csillagok Tuteeval elindultunk. Az este kellemesen meleg volt,a tengerfelől langyos szellő hozta felénk a hullámok hangját és a tenger illatát.
A csillagok fényesen ragyogtak felettünk.
Itt sokkal több van mint otthon. És teljesen más mindegyik.

Már messziről látni lehetett a tűz fényét ami meleg és hivogató volt.
Mikor a közelbe értünk jól kilehetett venni a tű körül ülöket.30-40 férfi és nő,lány és fiú ülte körbe a hivogató lángokat. 15-20 kis gyerek pedig körülöttük szaladgált.

Mikor oda értünk egyszerre csönd lett.
Majd az egyik férfi fölállt. Izmos teste és magas alakja volt,de látszott,hogy az 50 éveiben jár jócskán.

-Üdvözlégy itt közöttünk-szólt mély,de annál bársonyosabb hangon-Ülj le köreinkbe és.mond meg a nevedet!

-A nevem Jennifer.-mutatkoztam be.-De hívhattok Jennek vagy Jennynek!

-Az én nevem Eltu és én vagyok itt a főnök!-mondta a férfi.-A feleségemet már ismered!-mutatott Tuteera.

-Igen-bólintottam és Tuteera mosolyogtam.

-A többieket majd később-mondta Eltu-Most pedig együnk!

Pár asszony és lány fölállt és valami barnás levelekkel tértek vissza.
Nem tudtam,hogy mi az,de Tutee segített. Megmutatta,hogy ezt ki kell csomagolni.
Mikor kinyitottam incsiklandó illat csapta meg az orromat. Mert ez valójában sült hal!
Jó ízűen estem neki a finom lakomának.

Mikor mindenki végzett a leveleket a tűzbe dobták. Majd szomjunkat vízzel enyhítettük.
Kisvártatva Eltu fölállt.

-Mielőtt aludni térnénk szeretnék még valamit mondani Jennifernek!-majd hozzám fordult.-Mivel valószinüleg itt maradsz velünk ezért kikell tanítani téged!
Hogy bocsánatodatt elnyerje amiért leütött,fiamat fogom melléd adni.-mondta.

A tűz mellől most felállt egy veszettül helyes fiú. Haja majdnem világos szőke volt. A szeme pedig fekete mint a legtisztább obszidián. Kb.:2 évvel lehetett idősebb nálam.

-Fiam vezesd új alvóhelyére Jennifert-rendelkezett Eltu.-A férfiakkal még szeretnék beszélni a következő lépésről.

A fiú bólintott majd elindult. Én pedig követtem.
Már a házak között jártunk mikor megszólalt.

-Először is ne haragudj azért amit csináltam!-kérte.

-Semmi baj!-válaszoltam.

-Biztos?

-Biztos!

-Akkor jó!-élénkült meg,majd elkezdett kérdezgetni:honnan jösz? hogy kerülsz ide?stb...stb...

Míg megérkeztünk egy kis kunyhóhoz.

-Ez lesz a tiéd.-mondta.-Itt van az enyém mellett!

-Köszönöm!-mondtam.

-Akkor jó éjszakát.-mosolygott rám.-Holnap találkozunk!-és elindult a szomszéd ház felé.

-Várj! A nevedett legalább elmondod?

-Jaj persze,bocsánat!-fordult meg.-A nevem Twan.

-Akkor jó éjt Twan!-mosolyodtam el én is.

-Neked is Jenny!

Köszi h olvassátok a történetett!!!
Olvassátok a Love Storyt!!!!

Halálos Szerelem.    [Szünetel]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon