16

51 4 2
                                    

Ezt valahogy nem értettem.
Jacob ítélt halálra. Akkor,hogy hogy pont a fia ment meg?
Ezt meg is mondtam Eltu-nak.

-Nem tudom Jennifer!-felelte.-Furcsa. Én sem értem. De mindennek van oka!

Bólintottam. Nagymamám is mindig ezt mondta.

De most kérdez!-mondta Eltu.

A fiú vagyis Evan azt mondta,hogy jöjjek vissza és te majd válaszolsz arra,hogy miért akart megöletni Jacob.
És miért Jacob? Hogy lehet egy szigetlakónak amerikai neve?-szegeztem neki egyből a kérdést.-És miért...

Lassabban Jennifer!-vágott szelíden a szavamba Eltu.-Egyszerre csak egyet!
Tehát hogy lehet Jacob a neve?
Ő is úgy került a szigetre mint te! Csak ő olyan vízen úszó szigettel. Azt hiszem hajó a neve!?

-Igen úgy hívjuk!

-Szóval vihar volt és a hajó elsüllyedt. Csak Jacob maradt életben. Őt a másik törzs találta meg. Pontosabban az akkori főnők lánya:Sevin. Azt jelenti Szép.

Sevin valóban gyönyörű volt.
Haza vitte Jacobot és ápolta.
Sokat voltak együtt. Sevin tanította Jacobot.
Végül egymásba szerettek.
Egy és fél évvel az érkezése után Jacob elvette feleségül Sevin-t.-magyarázta Eltu.

-De szép!-mosolyodtam el.

-Valóban-helyeselt Eltu.-Utána fél évvel később meghalt Sevin apja. Sevin került a trónra,pontosabban Jacob mert Sevin terhes lett Evan-nal.-itt elmosolyodtam.

-Akkoriba élt közöttünk egy férfi. A neve Skxawng. Nem volt egy épeszű fiú.
Evan 3 éves volt amikor Skxawng beleszeretett Sevin-be.
Egy este elrabolta Sevin-t és követelte,hogy menjen hozzá és hagyja el a férjét.
De Sevin szerette Jacobot ezért nemet mondott.
Skxawng ezen annyira bedühödött,hogy egy ,,ha enyém nem akkor senkié!" felkiáltással végzet Sevin-nel.-magyarázta Eltu szomorúan.-Majd mikor rádöbbent,hogy mit tett végzet magával is.-mondta Eltu és a távolba meredt.

-Jacob őrjöngött! Ordított! Végzet mindenkivel aki az útjába került majd leugrott a szikláról a mélybe.
Nagyon csúnyán beütötte a fejét. 2 hétig ájultan feküdt.
Mikor végül felkelt minden eltünt belőle ami addig jó volt és a feleségéhez kötödött.
Mivel Skxawng-ot nem tudta megölni úgy döntött mi érdemeljük bosszúját.-fejezte be Eltu.-Ennek már lassan 17 éve,de Jacob azóta nem hajlandó békülni. Folyamatosa háborúban áll velünk. És addig nem nyugszik amig kinem írt minket. És ehhez most már te is hozzá tartozol-mosolyodott el szomorkásan.

Én pedig a többenettől meg sem tudtam szólalni.

Sajnálom h ilyen sokáig nem hoztam részt de borzasztó sokat kell mostanában tanulnom és alig van egy szabad percem.
De kárpótlásul hoztan egy viszonylag hosszú részt. Remélem tetszik.




Halálos Szerelem.    [Szünetel]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang