Deel 10

4.4K 433 8
                                    

Perspectief Inaya

Aangekomen in de stad waren ik en Chafik aant praten over van alles en eigenlijk is het wel een leuke jongen waar je mee kunt lachen enzo. Chafik sloeg ook zijn arm rond mij, wat is niet zo erg vindt. We wouden juist een winkel binnen stappen totdat ik me naam hoorde ik draaide me om en zag een kwade Marouane komen.
Inaya riep Marouane
Marouane? Zei Ik
Inaya ik dacht echt dat je anders was maar neen je bent net als alle andere hoertjes, ik ben voor jouw aant spijbelen ja voor jouw omdat we vandaag wat leuks zouden doen en ik me liefde voor jouw zou verklaren maar nee je bent hier met de grootste flikker zei Marouane en gooide de rozen op de grond en spuugde voor haar schoenen.
Kifesh grootste flikker wat praat je man zei Chafik
Hou je bek nou maar, en Inaya stik in hem zei Marouane en liep door.
Ik kon het droog houden en huilden het uit hoe dom kan ik nu zijn om mijn afspraak metMarouane te vergeten hij had me gisteren nog een berichte gestuurd. Marouane mijn beste vriend die ik nu waarschijnlijk kwijt ben, hoorden ik dat nou goed hield hij van mij shit wat heb ik gedaan ik moet het goed maken.
Hee gaat het? Zei Chafik
Neen ik wil naar huis zei ik
Laat je hem onze dag verpesten zei Chafik en knuffelde mij
Je hebt gelijk kom zei ik
Kijk eens zei Chafik
Ik keek hem aan en hij veegde mijn tranen weg
Zo nu is het beter zei Chafik
We liepen winkels in en uit en kochten van alles.
Chafik zei ik
Ja kleintje zei Chafik
Gaan we langs Safouane zei ik
Tuurlijk kom zei Chafik
We liepen naar de auto en reden zo richting het ziekenhuis.
Aangekomen in het ziekenhuis vroegen we aan de balie.
Excuseer in welke kamer licht Safouane (...) zei ik
In kamer j107 zei de mevrouw
Dankjewel zei ik
We liepen naar kamer j107 en toen we voor de deur stonden nam ik de hand van Chafik stevig vast, en liep zo de kamer binnen.
Daar was hij dan mijn broer met allerlei verschillende kabels in zich. Ik liet de hand van Chafik los en ging naast het bed liggen van Safouane en pakten zijn hand vast die koud aanvoelde.
Kun je ons even alleen laten zei ik
Ja, ik ben hier in de gang als je me zoekt. En hij liep de kamer uit
Safouane ik weet niet als je ma hoort maar laat je me alstublieft niet in de steek ik heb je nodig ik wil niet nog iemand verliezen en huilden het uit ik bleef zo'n 5 minuutjes en liep de kamer uit.

Perspectief Chafik

Aangekomen in de stad. Liep ik met Inaya rond en sloeg mijn arm rond haar heen we wouden juist een winkel binnen lopen totdat er iemand Inaya riep. We draaide ons om en zagen Marouane
Inaya riep Marouane
Marouane? Zei Inaya
Inaya ik dacht echt dat je anders was maar neen je bent net als alle andere hoertjes, ik ben voor jouw aant spijbelen ja voor jouw omdat we vandaag wat leuks zouden doen en ik me liefde voor jouw zou verklaren maar nee je bent hier met de grootste flikker zei Marouane en gooide de rozen op de grond en spuugde voor haar schoenen.
Kifesh grootste flikker wat praat je man zei ik kwaad
Hou je bek nou maar, en Inaya stik in hem zei Marouane en liep door. Woede kwam in me op als ik Inaya niet krijgt zal niemand haar krijgen. Ik zag dat Inaya huilden.
Hee gaat het? Zei ik
Neen ik wil naar huis zei Inaya
Laat je hem onze dag verpesten zei ik en knuffelde haar
Je hebt gelijk kom zei Inaya
Kijk eens zei ik. Ze keek me aan en verdronk in haar prachtige ogen en veegde haar tranen weg.
Zo nu is het beter zei ik
We liepen winkels in en uit en kochten van alles ze wouw eerst zelf betalen maar ik was haar telkens voor.
Chafik zei Inaya
Ja kleintje zei ik
Gaan we langs Safouane zei Inaya
Tuurlijk kom zei ik
We liepen naar mijn auto en reden zo richting het ziekenhuis.
Aangekomen in het ziekenhuis vroeg Inaya aan de balie.
Excuseer in welke kamer licht Safouane (...) zei Inaya
In kamer j107 zei de mevrouw
Dankjewel zei Inaya
We liepen zo naar kamer j107, toen we voor de deur stonden nam Inaya plots mijn hand vast ik wist dat het moeilijk voor haar zou zijn dus ik liet het zo maar. Hand in hand liepen we de kamer van mijn mattie binnen.
Eerlijk het deed me pijn om hem daar zo tezien liggen met verschillende kabels in hem. Inaya liet mijn hand los en liep naar haar broer waar ze plaats nam en Safouane's hand vast hield.
Kun je ons even alleen laten zei Inaya
Ja, ik ben hier in de gang als je me zoekt zei ik en liep de kamer uit. In de gang bleef ik zo'n 5 minuutjes en toen kwam Inaya de kamer uit met felle roden ogen. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar stevig eerlijk altijd als ik bij haar ben heb ik een raar gevoel maar weet niet precies wat. Ze zag er moe uit dus nam ik haar op en legde haar rustig in me auto. En reed zo terug richting het hotel.

De 15 stemmen heb ik helaas niet gehaald maar het is 00:00 dus we zijn 1dag verder dus hier is ie dan Deel 10

#HardLifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu