Perspectief Marouane
Inayaa?? Ik zag dat ze ook schrok, wat normaal is want ik zou mezelf nooit hier zien staan maar Alhamdoulilah ten alle tijden. Ik zou nu dus echt met haar moeten werken in de toekomst. Ik gaf dr een slappe hand en ging nog met wat collega's praten. Omdat dit bedrijf mijn naam draagt deed ik de intro van de vergadering. Ik verwelkomde ze allemaal. Yessine keek me medelijdend aan wat hij had Inaya ook gezien. Ik was klaar met de intro en Yessine nam het even over. Ik ging op mijn plekje naast Lina zitten. Ze glimlachte naar me en ik gaf dr een knipoog. Ik keek naar Yessine die zijn woord deed over ons bedrijf en toen was ik terug aan het woord. Ik presenteerde onze meesterplan waarbij ik en Yessine maanden aan hadden gewerkt. Ik zag dat ze tevreden knikte en toen kreeg Yessine het woord terug. Zineb kwam naar me toe gewandeld en fluisterde in me oor dat ik nog wat papier werk moet gaan afronden. Ik bedankte haar en schonk dr een glimlach. Nadat Yessine zijn woord deed kwamen we in gesprek met onze nieuwe medewerkers. Ze gingen akkoord en we besproken nog wat. Nu staat onze plan vast. De vergadering was gedaan en ik nam afscheid van Yessine en Lina en ik zag dat Inaya zich ook was aan het haasten want we moeten ons zodadelijk gaan melden. Ik liep mijn kantoor nog in en nam het papier werk, dat zal ik thuis wel gaan doen. Ik haastte me en liep naar de lift. Ik drukte op het knopje en Inaya haalden het juist en ik zat nu met haar in de lift. Ik leunde tegen de leuning in lift. Ik zag dat ze mijn ring nog droeg? De lift deur ging open en ik liet dr eerst uitgaan. Ik zag dat ze naar een jonge liep. De jonge gaf dr een kus op haar lippen. Tss ik liep naar mijn auto en reed naar het gemeentehuis. Daar aangekomen stapten ik mijn auto uit en liep naar binnen. Ik melde me aan en ik nam plaats in de wachtruimte. Ik zag Inaya en dat jongen hand in hand binnen lopen. Inaya zag me maakte haar hand los. De jonge gaf me een vieze blik en ze kwamen tegenover me zitten. Ik snap nog steeds niet waarom ze mijn ring draagt. Mijn naam en Inaya's naam werd geroepen en we stonden op. We liepen een gang door en de jonge met wie Inaya kwam liep mee. We stonden voor een deur.
Meneer, alleen Marouane (..)&Inaya (..) mogen naar binnen zei de vrouw. Ze gaven elkaar nog een kus phell ze gaan elkaar nooit terug zien. We liepen naar binnen en we moesten zeggen waarom we niet meer met elkaar gingen trouwen. Ik vertelde mijn deel van het verhaal en Inaya zei precies het zelfde. We moesten een akte tekenen en ik twijfelde er niet aan en ondertekende het. Het was nu de beurt aan Inaya en ze twijfelde wat.
Zou ik eerst met Marouane mogen praten zei Inaya? Ik keek dr raar aan. De vrouw knikte en liep weg.
Marouane zei Inaya
Wat zei ik ongeïnteresseerd
Wil je dit echt zei Inaya
Waarom tekende ik anders, doe je snel heb niet alle tijd zei ik
Het spijt me voor alles Marouane zei Inaya
Ja oké, onderteken nou maar gewoon. Ik moet mijn zoon uit school halen zei ik
Hoe kun jij dit doen, je ondertekend deze papieren net alsof we niets waren van elkaar zei Inaya boos
Wat praat jij, waar was jij toen Ahlam in coma lag, waar was jij toen Ahlam overleed, waar was jij toen ik je het hardst nodig had hé?? Waar was jij?? Nu zie ik je na bijna 2jaar met een jonge en wie weet hoeveel je ervoor had? Schreeuwden ik kwaad terug. Ze schrok van mijn woorden en ondertekende de papieren. Ik liep boos weg en liet haar daar achter. Ik stapten mijn auto in en schreeuwden het uit. Ik leunde met mijn hoofd tegen het stuur "ik mis je Ahlam" zei ik en kreeg weer tranen. Ik starten de auto en reed naar Samir's school. Ik zag hem mijn kant oplopen met Ilias. Ze stapten allebei vanachter in en ik gaf ze allebei een boks.
Hebben jullie honger zei ik. Ze knikten allebei en reed naar de Mac met ze. Ik gaf onze bestelling door en nam plaats aan tafel.
Hoe was school jongens zei ik
Samir heeft gevochten zei Ilias
Mijn soldaatje heeft gevochten met wie dan zei ik lachend
Met Amir zei Samir kwaad
Amir Amir zei ik
Ja die Amir papa, ik zal ze allemaal pijn doen net zoals ze ons pijn hebben gedaan zei Samir
Hier praten we thuis over zei ik. Onze eten kwam en we aten onze menu op. Ik liep met ze naar de auto en reed naar huis toe. Ilias ging met ons mee want Oussama werkte nog. Samir en Ilias gingen naar de speelkamer waar van alles staat (ps4, xbox, plasma tv...). Ik maakten mijn papier werk af en ik werd opgebeld door Yessine.
Hoe s het verlopen daar zei Yessine
Heb gewoon ondertekent en ben door gegaan zei ik
Sorry Marouane, ik wist niet dat Inaya daar mee werkte zei Yessine
Maakt niet, ze is verleden tijd zei ik
Goed dat je erover bent, en hoe is de nieuwe zei Yessine
Ze is wel oké zei ik
Alleen maar oké zei Yessine
Houjebek a hond zei ik lachend
Hahaha, ik spreek je morgen saffi zei Yessine en hing op. Ik pakten mijn laptop en werkten nog wat door. De deurbel ging en ik liep naar de voordeur.
Gefeliciteerd man, je staat in alle kranten met je bedrijf zei Oussama
Meen je niet zei ik
Wollah, jij staat als hoofdartikel in de kranten zei Oussama
Wist ik helemaal niet man zei ik
Waar zijn de kids zei Oussama
Boven, ik roep ze wel. Kom binnen zei ik en liep naar boven.
Jongens komen jullie naar beneden, ilias je vader is er zei ik. We liepen naar beneden en Oussama en Ilias gingen naar huis.
Wat was dat met Amir vandaag zei ik
Hij verdient het papa zei Samir
Samir daarvoor met je niet gaan vechten zei ik
Jawel, dankzij hen is Ahlam er niet meer. Als ik groot ben zullen ze hetzelfde pijn voelen wat ik voel zei Samir kwaad
Euy rustig oké, je bent nog jong. Ik begrijp je wel, laat dit maar aan Allah over zei ik en nam Samir in mijn armen.
Ze hebben Ahlam van ons afgenomen huilden Samir nog en viel in mn armen in slaap. Ik hield hem stevig vast en liep tenslotte met hem naar boven. Ik legde hem in zijn bed en gaf hem nog een kus. Ik legde zoals gewoonlijk zijn kleren al klaar en verliet zijn kamer. Ik liep mijn kamer in en verwisselde mn pak in een simpele training wat standaard zo is. Ik wou mijn andere pak klaar leggen voor morgen en er viel een foto. Ik nam het foto op en zag dat het een foto van Ahlam was. Ik begon tranen te krijgen en legde de foto op mijn nachtkastje. Ik liep naar de badkamer en poetsten mijn tanden en liep naar mijn bed. Ik legde de foto langs me en viel met Ahlam in mijn gedachten in slaap💞Willen jullie een Q&A stel dan wat vragen en vermeld ze in de reactie!
JE LEEST
#HardLife
AléatoirePersonages: Inaya: 17jaar zeeblauwen ogen, krullend haar vorm waar je u tegen zegt. Saifedine: 21jaar tweelingbroer van safouane blauw grijzen ogen droomman van elk meisje. Safouane: 21jaar tweelingbroer van saifedine groenen ogen ook droomman van e...