deel 57

3.3K 252 69
                                    

perspectief Inaya

Ik zit vastgebonden aan een stoel. Ik heb ookal rake klappen ontvangen. Ik hoor ook gehuil van Amir&Ahlam. Ik heb Samir niet gehoord ik maak me ongerust, wat als er wat met em is gebeurt?? Marouane zal woedend zijn, maar het is ook zijn eigen schuld. Hij zorgt er altijd voor dat er wat met ons gebeurt. Maar nooit zou hij ons in de steek laten. Marouane zal nu echt gek wordenom het feit dat zijn gezin er niet meer is. Ik proef ook wat bloed in mn mond bahh.
De deur wordt ruw open gemaakt door een mannelijk geslacht dat mijn kant op komt.
Jammer dat zo een knappe dame als jouw hier moet zitten, dit is allemaal de schuld van jouw oh zo lieve Marouane. wist je dat hij zijn leven zal opofferen voor jouw?? Zei de jonge/man
Loop naar de hel, jij vieze flikker. Zei ik
Ik hou wel van pittige dames hoor. Zei hij en streelde met zijn vinger over mijn wang en stopten bij mn lippen. Hij drukten zijn lippen op die van mij en verliet zo de kamer. Flikker dat hij is. Ik hoor de gefluister van bij de deur en weer kwam er een man en hij verkochten me raken klappen.Ik voelde mij lichtjes wegvallen en niet veel later werd alles zwart voor mijn ogen zoals altijd.

Perspectief Marouane

Samir heb ik bij Najlae&Safouane gelaten en ik heb ze nog gezegd dat ze niks moesten zeggen tegen iemand. Ik heb nog een hele preek gekregen van die 2 over dat ik moet gaan stoppen net als Safouane. Ja hij is gestopt omdat hij is getrouwd met Najlae. Maarja ik zit nu in mijn eigen auto met Imad en het isnu 5:52. Hij zal dan zehma Inaya en de kids meenemen wanneer ik mezal gaan overgeven tazzz, en over Chafik hij ligt in coma. Ik voel me enorm schuldig om het feit dat hij leidt aan mijn fouten, maar ik zal die mothefuckers hetzelfde pijn laten voelen,want niemand komt aan mijn familie. Ik zie twee auto's in de verten.
Niet opvallend praten Marouane, anders zullen ze het ook opmerken. Hou je ook aan de plan safez Zei Imad
Jajaa Zei ik en we stapten onze auto uit omdat Faudel ons een teken gaf om uit de auto te stappen.
Marouane ben je toch komen opdagen, zou ik ook doen om je lekkere vrouw. Trouwens ze heeft hejek goeden lippen. Zei Faudel met een uitdagende blik. Woede kwam in me op tfoe die vieze zemmel zal ze straks voelen, hoe durft hij haar aan te raken.
Waar is ze en mn kinderen. Zei ik kwaad
Hier Zei Faudel en Inaya, Amir&Ahlam werden voor me neer gegooid. Imad nam de kids die aan het huilen waren en ik nam Inaya in een knuffel.
Marouane doe dit niet, laat mij dood gaan niet jij Zei Inaya huilend
Dit zijn mijn fouten ja, en ik zal hier de gevolgen aan verdragen Zei ik
En je kinderen en ik, dit kun je metoch niet aan doen Marouane. Beteken ik dan niets voor je?? Zei Inaya woedend en huilend
Jij betekent alles voor me Inaya en mijn kinderen zullen in de juiste handen zijn bij jouw Zei ik
Jallah afronden, wat denkje dat het hier is Zei Faudel
Ik hou van je Inaya Zei ik en gaf dr een kus op haar lippen. Imad nam haar in de auto mee, ze schreeuwden nog van alles en zo reed Imad weg.
Eindelijk Zei Faudel en richten de pistool op mij. BAM daar viel de eerste kogel door Faudel's kop. De andere mannen werden ook beschoten en ik wou weg lopen totdat ik een pijnlijke steek door mijn buik voelden. Ik viel op de grond en hoorden nog stemmen mijn naam noemen en alles werd zwart.

Perspectief Yessine.

Ik zag hoe Marouane neer viel en liep naar hem toe. Hij werd beschoten in zijn buik en was veel bloed aan het verliezen. Ik deed mn bivakmuts uit en hield die op zijn wond. Ik nam hem op en legde hem in mn auto en reed met volle gas naar het ziekenhuis. Tfoe dit had niet moeten gebeuren, allemaal mijn schuld. Ik werd gebeld door Imad en ik nam op.
Ewaaa waar ben je?? Zei Imad
KOM NU ZIEKENHUIS, MAROUANE IS GERAAKT zei ik paniekerig en hing op. Binnen no time was ik in het ziekenhuis en ik nam Marouane op en we werden drek geholpen. Hij werd op een ziekenhuis bed gelegd en ze liepen direct een operatiekamer binnen. Ik moest wachten in gang en ik liep heletijd op en af. Ik zag een rennende en gebroken Inaya mijn kant oplopen.
MAROUANEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! Schreeuwden Inaya huilend en viel gebroken op de grond. Ik liep naar Inaya toe en bukten naast dr en trok dr in een knuffel. Ze huilenden het uit en viel toen in mn armen in slaap.
Ik zag in de verte Safouane&Najlae. Ik zag dat Najlae aant huilen was en Safouane's hand strak vast hield.
Hoe gaat het met haar zei Safouane
Ze schreeuwden en huilden wat, maar ze slaapt nu zei ik
H..hoe i..is h..het m..met m..Marouane? Zei Najlae gebroken
Ik weet het niet zei ik en keek naar de grond. Safouane nam Inaya van me over en ik liep naar buiten. Ik stak een sigaret aan en rookten hem helemaal op. Ik liep terug naar binnen en ging naar Chafik's kamer. Het doet me pijn om hem zo daar onschuldig te zien liggen. Ik liep de kamer vervolgens weer uit en liep terug naar de rest.
En nog niets zei ik
Nop zei Safouane
Waar zijn de kids? Zei ik
Bij Imad zei Safouane. Ik knikte en liep weer op en af. Tis al een halfuurtje verder en ik heb hier zeker al een anderhalf uur en we hebben niets gehoord.
Safee, klaar zei ik en liep boos naar de balie.
Mevrouw, ik ben hier al een anderhalf uurtje aan het wachten op mn broer (ze gaan je anders niet verder helpen als geen familie bent) en heb helemaal niets gehoord van jullie waar is hij en wat is er?? Zei ik kwaad
Rustig meneer, wat is u broer zijn naam? Zei de vrouw
Marouane(..) zei ik
Hij is in een operatiekamer momenteel zei de vrouw
Zeg wollah?? A hoofd dat wist ik ookwel hoor wat zijn ze met hem aan het doen? Zei ik
Meneer, ik doe gewoon mn werk! U zou manier gaan moeten leren. Ik werk hier als onthaalbediende, ik weet toch ook niet wat ze daar binnen bezig zijn zei de vrouw
Tfoe met jullie, niets weten jullie amateurs zei ik
Voordat ze kon antwoorden werd er Familie (..) geroepen. Ik liep naar de man toe. Maar wat ik te horen kreeg brak mn hart...
Wat denken jullie??...

Sorry dat ik een tijdje niet geschreven had, mijn gsm is namelijk stuk. Maar geen zorgen ik heb al een nieuwe!

#HardLifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu