Deel 21

3.9K 258 24
                                    

Perspectief Inaya

Ik voelde dat iemand me oppakte vanuit de auto en me toen door gaf naar iemand anders. De gene die me vast had liep de trappen op en legde me voorzichtig neer op een bed. Ik deed voorzichtig m'n ogen open en zag dat het Marouane was.
Marouane zei Ik
Wat zei Marouane
Dankjewel dat je me naar boven droeg zei ik hij antwoorden niet terug dus dat wil zeggen dat hij nog kwaad is. Niet veel later viel ik terug ik slaap.

Na een halfuurtje stond ik weer op en liep de trappen af daar trof ik alleen Marouane die op de bank niets zat te doen.
Waar is iedereen zei Ik
Buurt gaan verkennen zei Marouane droog
Owh zei ik en ging tegenover Marouane zitten. Hij keek me even aan en zei Je hebt wat op je wang en ik begon tehuilen. Hij liep naar me toe en veegde m'n tranen weg en hij keek even lang in m'n ogen.
Wie heeft je pijn gedaan zei Marouane kwaad
Ik dacht even in mezelf van moet ik dit wel vertellen want hij zou kwaad zijn als ik het hem vertel, ik besloot toch om het te zeggen.
C..Chafik heeft me geslagen zei ik
Ik zag aan Marouane dat hij kwaad was en hij sloeg heel hard tegen de muur ik keek naar zijn hand en zag dat hij bloed had.
Ik zei het je nog maar jij moest weer zo koppig doen zei Marouane
Het spijt me Marouane zei ik
Spijt komt altijd telaat maar wacht als ik die flikker tegenkom dan gaat hij zien, niemand maar dan ook niemand komt aan mijn EIGENDOMMM schreeuwden Marouane kwaad
Ik liep naar Marouane toe.
Waar licht het EHBO doos? Zei ik
In de keuken zei Marouane nu een toontje lager
Ik liep naar de keuken en pakten de EHBO doos en liep terug naar Marouane. Ik pakte zijn hand en veegden al het bloed weg en verzorgden zijn hand. Ik zag dat hij naar me keek en ik keek toen terug. Nu stonden onze gezichten zo dicht bij elkaar doordat ik hem hoorde ademen
Dankjewel zei Marouane
Graag gedaan zei ik
Marouane kwam dichterbij met zijn gezicht en trok zich toen snel terug. Ik bekeek hem scheef aan.
Ik kan dit niet zei Marouane
Hoezo niet zei ik. Marouane antwoorden niet en liep weg naar de tuin. Ik volgde hem naar de tuin.
Marouane zei ik
Wat zei Marouane bot
Ik wil een antwoord van daarnet zei ik
Wil je een antwoord zei Marouane
Ja zei ik
Ik kan nog steeds niet geloven dat je Chafik koos in plaats van mij. Ik heb me je liefde verklaart alles en wat krijg ik te zien die dag erna jij aant zoenen met Chafik en nog op school voor fucking iedereen weetje hoe ik me voelde gewoon fucked up ik ben gestopt van school dankzij jullie twee, Yessine had je nog gewaarschuwd maar je luisterde niet. Jij zelf hebt Chafik gezien met een ander meid en nog bleef je bij hem en zoende je hem nog eens in het ziekenhuis. Wat denkje dat ik hier ben een tweede keus ofzo?? Zei Marouane boos en liep weg. Ik begon tranen te krijgen omdat hij gelijk had. Hoe dom kon ik nou zijn Chafik boven Marouane kiezen??? Ik hoorde de bel gaan en veegde m'n tranen weg en liep naar de deur waar ik de rest zag.
Ewa kleintje ben je al wakker slaapkop zei Safouane
Ja zei ik
Waar is Marouane zei Safouane
Hier ben ik zei Marouane die met felle rode ogen aankwam
Heb je gehuild ofzo zei Safouane
Nee waarom zou ik zei Marouane
Je ogen zijn rood zei Safouane
Ik had gewoon wat in m'n oog zei Marouane
Zal wel zei Safouane

Perspectief Marouane

Inaya liep naar me toe en zei Waar licht het EHBO doos?
In de keuken zei ik nu een toontje lager
Ze liep naar de keuken en kwam terug met de EHBO doos. Ze pakten voorzichtig mijn hand met verzorgden het ik keek naar elke beweging die ze deed. Ze keek naar mij en zo stonden onze gezichten 5cm van elkaar.
Dankjewel zei Ik
Graag gedaan zei Inaya
Ik ging dichter naar haar toe en trok me toen snel weg. Ik kan dit niet ze heeft me teveel pijn gedaan dacht ik mezelf. Ze keek me toen scheef aan.
Ik kan dit niet zei ik
Hoezo niet zei inaya. Ik antwoorden niet en liep naar de tuin. Maar ze volgde me.
Marouane zei Inaya
Wat zei ik bot
Ik wil een antwoord van daarnet zei Inaya
Wil je een antwoord zei Ik
Ja zei Inaya
Ze wilt een antwoord Oke ik was zo kwaad dat ik alles zei wat me dwars zit.
Ik kan nog steeds niet geloven dat je Chafik koos in plaats van mij. Ik heb me je liefde verklaart alles en wat krijg ik te zien die dag erna jij aant zoenen met Chafik en nog op school voor fucking iedereen weetje hoe ik me voelde gewoon fucked up ik ben gestopt van school dankzij jullie twee, Yessine had je nog gewaarschuwd maar je luisterde niet. Jij zelf hebt Chafik gezien met een ander meid en nog bleef je bij hem en zoende je hem nog eens in het ziekenhuis. Wat denkje dat ik hier ben een tweede keus ofzo?? Zei ik boos en liep weg. Ik liep naar boven en ik begon plots tehuilen. Wat doe je met me Inaya riep ik hard. Gelukkig kunnen ze me niet horen van onder. Ik hoorde de bel en liep naar onder maar ik zag dat Inaya al open had gedaan.
Ewa kleintje ben je al wakker slaapkop zei Safouane tegen Inaya
Ja zei Inaya
Waar is Marouane zei Safouane
Hier ben ik zei ik 
Heb je gehuild ofzo zei Safouane
Nee waarom zou ik zei ik
Je ogen zijn rood zei Safouane
Shitt zijn m'n ogen dan zo rood dacht ik in mezelf.
Ik had gewoon wat in m'n oog loog ik snel
Zal wel zei Safouane
En zo liepen ik naar de woonkamer waar ik Imad&Tarik FIFA tegen elkaar waren aan het spelen, Dina die op de schoot zit van Saifedine, Safouane en Yessine die naar buiten zijn gegaan om zaken te regelen. En Inaya die me zielig aan kijkt maar ik gunde haar een dodelijke blik.
Ey man wat is er met je hand gebeurt? Zei Saifedine
Heb gewoon m'n hand gestoot tegen de muur zei ik
Wie heeft je dan verzorgd? Zei Saifedine
Inaya zei ik droog
Maar ik ga een rondje wandelen ik kom zo zei ik
Oh pak je Inaya mee, dan kan ze de buurt ook wat verkennen zei Saifedine. Serieus moest hij dat nou echt zeggen -_-
Ik wacht voor de deur zei ik en trok m'n jas en schoenen aan.
Niet veel later kwam Inaya ook. Het was stil en we liepen door verschillende straten. Ik begon honger te krijgen maar ik kan moeilijk iets gaan eten en Inaya hier laten.
Gaan we wat eten zei ik om de stilte te verbreken.
Ja, is goed zei Inaya
We liepen een restaurantje binnen en ik zag alleen maar jongens die naar Inaya keken. Ik zag dat Inaya haar niet op haar gemak voelde dus pakte ik haar hand strak vast en gunde die jongens allemaal een vieze blik. We liepen naar een tafeltje.
Wat moet je hebben voor te eten zei ik
Doe maar gewoon iets zei Inaya. Ik liep naar een werknemer en bestelde maar 2 schotels en liep terug naar de tafel waar Inaya zat. Niet veel later kwam onze bestelling en aten we onze bord leeg.
Gaan we door zei ik
Ja is goed zei Inaya
We stonden op en zag weer dat de jongens aant kijken waren dus pakte ik weer Inaya haar hand vast en liepen naar de kassa waar ik afbetaalde en liepen het restaurantje uit. Toen we buiten waren liet ik Inaya's hand los en liepen we gewoon terug naar huis.

Zal het nog goed komen tussen Marouane&Inaya?...

#HardLifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu