Perspectief Inaya
Nadat Chafik op hing bleef hij maar zeggen dat ik een lekkere lichaam heb. Ik was zo bang dat hij m'n eer ging afnemen maar Alhamdoulilah ten alle tijden. We hoorden kogelschoten en Chafik plaatsten een doek voor m'n mond en weg was ik.
Ik hoorden iemand me naam roepen.
Inaya Innaya antwoorden dan zei een stem die ik ken. Ik opende m'n ogen en zag iemand met een bivakmuts. Hij deed z'n bivakmuts af en het was Marouane en ik begon te huilen, ik huilden niet omdat ik ben bang ofzo maar ik huilden om geluk ondanks hij me heeft gevonden. Hij plaatsten snel nog een kus en maakten me los van het bed. Ik schaamde me zo diep dat hij me hier ziet in m'n bh en onderbroek. Marouane gaf me een badjas aan en ik trok hem snel aan.
We liepen naar buiten en ik liep voorop we waren juist bij de deur totdat Safouane riep Marouane pas op!!
Ik keek achterom en zag dat Chafik Marouane heeft geschoten in zijn zij. En Marouane viel op de grond.
Chafik flikker schreeuwden Safouane en schoot Chafik door zijn hoofd.
Ik bukte me bij Marouane.
Marouane Marouane reageer dan schreeuwden ik. Ik zag dat hij veel bloed aant verliezen was en Safouane gaf me zijn trui en ik houden de trui op Marouane zijn wond.
Doe dan snel iets hij gaat DOOD schreeuwden ik en begon te huilen!!!
Safouane pakten Marouane op en legden hem in de auto ik stapten ook in.
Inaya kleed je om in die tas ligt een trainingspak zei Safouane
Ik kleedde me om in de auto en ondertussen reden we naar een ziekenhuis.
Aangekomen in het ziekenhuis werden we drek geholpen. Ze namen Marouane mee in een operatiezaal en ik en Safouane moesten wachten.
Ey gaat alles goed zei Safouane
Ziet het eruit dat het goed gaat zei ik huilend. Safouane stond op en nam me in zijn armen.
S....Safouane gaat hij dood zei ik nog steeds huilend.
Laten we hopen van niet zei Safouane. Ik knikten en viel in slaap in de armen van Safouane.2uurtjes later...
Ik opende m'n ogen en zag dat ik nog steeds in de armen van Safouane was.
Is er al nieuws zei ik
Neen nog niets zei Safouane
Ik knikte en niet veel later kwam er een dokter?
famille de Marouane (..) zei de dokter
Ja zei Safouane omdat hij geen Frans kan
Ohh Nederlanders? Zei de dokter die zo te zien Nederlands kan
Ja zei Safouane
Er is goed nieuws en er is slecht nieuws. De goede nieuws is dat de operatie is geslaagd. De slechte nieuws is dat hij nu in een coma ligt zei de dokter
Hoelang gaat het duren voor hij ontwaakt zei Safouane
Het hangt van Marouane zelf af misschien een Dag, maand, jaar of zelfs niet zei de dokter
Toen hij dat zei voelde ik me niet meer goed. Marouane die in coma ligt dankzij mij en wordt misschien nooit meer wakker.
Inaya gaat het zei Safouane bezorgd
En BAM alles werd zwart.Ik opende m'n ogen en bevond me in een witte bed. Ik keek om me heen en zag dat ik niet thuis ben in Nederland of bij Marouane's huis. Bij de naam Marouane flitsten alle beelden voorbij.
Marouane schreeuwde ik
How rustig je bent wakker zei Nabil
Waar is Marouane huilden ik
Hij ligt nog een coma zei Safouane doe hier ook is
Ik wil hem zien zei ik
Je moet eerst rusten zei Safouane
Nee ik wil hem nu zien zei ik
Allee kom zei Safouane en hielp me opstaan.
Oke hier is het kan je het verder alleen zei Safouane. Ik knikte en liep de kamer binnen. Mijn hart brak nu letterlijk in 1000 stukjes om hem hier zo onschuldig te zien liggen. Hij ligt hierbij let allerlei kabels in hem. Dit moet me denken aan toen m'n ouders verongelukt werden.Flashback*
Yemaa, babaa laat me hier niet alleen ik ben nog veel te jong om m'n ouders teverliezen. Wie moet me dan opvoeden ze gaan me weghalen bij Saifedine&Safouane alstublieft verlaat ons niet ik smeek jullie. En daar ging de eerste Pieptoon van bij m'n vader ik zakten neer en huilden het uit en niet veel later ging de tweede pieptoon van bij m'n moeder en hier storten ik helemaal in.
Einde flashback*Ik ging naast de bed van Marouane zitten en plaatsten een kus op zijn lippen en hield Marouane's hand vast. Marouane ik weet niet als je me hoort maar beloof me dat je me niet zal verlaten. Ik wil niet nog iemand verliezen waarvan ik hou. Jeweet toch Inaya&Marouane voor altijd!! Vecht tegen de dood, vecht voor ons Marouane. En plaatsten nog een kus op Marouane zijn lippen en viel hand in hand met Marouane in slaap.
Zal Marouane ontwaken of niet?? Hmm dat betwijfel ik...
Kort deeltje, morgen zal ik een langere deel publiceren!
JE LEEST
#HardLife
RandomPersonages: Inaya: 17jaar zeeblauwen ogen, krullend haar vorm waar je u tegen zegt. Saifedine: 21jaar tweelingbroer van safouane blauw grijzen ogen droomman van elk meisje. Safouane: 21jaar tweelingbroer van saifedine groenen ogen ook droomman van e...