Deel 71

3.7K 261 60
                                    

Perspectief Inaya

Alles komt goed ja! Zei Anissa die me gerust stelden. Ik bleef het maar uithuilen. Altijd is er wel wat, wat mij en Marouane uitelkaar wilt.
Blijf jij maar hier oké, ik pak jullie spullen wel in zei Anissa en verliet mijn kamer. Marouane vertrok woedend van huis en eindigt in het gevangenis wegens moord op zijn tweelingbroer. Ik had niet eens de kans gekregen om "ik hou ook van jou" te zeggen. Met bonkende hoofdpijn liep ik naar beneden, waar ik Nabil, Yessine en Imad trof. Nabil liep naar me toe en gaf me een knuffel.
Ik beloof je dat hij niet lang weg zal blijven oké. We vliegen morgen richting Frankrijk oké. Anissa pakt jouw en de kids hun spullen in. Zei Nabil en veegde mijn tranen.
Waar zijn de jongens zei ik door mijn tranen heen.
Die zijn met Tarik weg zei Nabil. Ik knikten en liep naar de keuken waar ik een paracetamol in nam. Weetje hoe ik me voel, gewoon fucked up. Niemand, maar dan ook niemand weet hoe ik me voel. Eerst mijn ouders die overleden zijn en ik die ze met de dag meer en meer mis, Saiffedine die uit mijn leven is, en Safouane hetzelfde en nu Marouane, iedereen gaat weg van wie ik hou!!!
IK HAAT DIT LEVEN schreeuwden ik en gooide mijn glas op de grond en huilden het uit. De jongens kwamen naar de keuken lopen en Imad troosten me. Ik voelde mijn oogleden zwaar worden en viel langs Imad in slaap. Hopen dat dit maar slechts een droom was.
Ik opende langzaam mijn ogen en deed hem toen heel snel dicht, zo'n hoofdpijn! Ik opende terug mijn ogen en ik bevond me in mijn kamer. Ik stond op en zag dat het 03:47 in de nacht is. Ik liep naar de douche en nam een douche van zeker 1 uur en ging er toen uit. Ik wikkelde een handdoek rond mijn lichaam heen en liep naar mijn kamer. Slapen zit er toch niet meer in dus kleedde ik me om in een basic rode Nike trainingspak. Ik liep naar de spiegel en verschrok me. Mijn ogen zijn rood en heb enorme wallen, but who cares. Ik deed mijn haren in een slordige knot en liep naar beneden. Ik zie dat de jongens op de bank hebben geslapen terwijl er boven kamers genoeg zijn. Ik liep naar de keuken en nam weer een paracetamol in.
Weetje dat het niet goed is dat je zoveel in neemt zei Imad
Flikker ik schrok me dood man, wat doe je nog wakker zei ik
Zou ik dat niet naar jouw vragen zei Imad die alleen een trainingsbroek aan heeft.
Kon niet slapen, jij zei ik
Gaat moeilijk als Yessine zit te snurken, weet niet hoe Anissa het volhoud met hem zei Imad lachend
Sukkel, ga maar naar boven er zijn genoeg kamers vrij zei ik lachend
Gap tis 5 uur, onze vlucht is om 9 uur dus slapen zit er niet meer in zei Imad
9 uur zei ik geschrokken
Jaa, maak je niet druk alles staat klaar zei Imad
Waar zijn Samir&Amir zei ik
Het leek ons beter als ze alvast vertrokken waren naar Frankrijk met Tarik en jij dan tijd hebt om te denken hoe je het gaat aanpakken met dat gedoe van Marouane zei Imad die me droevig aan keek
Ik wil als we straks gaan landen, direct naar Marouane toegaan zei ik
Weetje het zeker dat je direct wil gaan, je mag hem maar 2 keer bezoeken omdat je niets wettelijk van hem bent zei Imad
Ja, ik moet hem eerst zien vooraleer ik naar de kids ga zei ik
Isgoed, dan gaan ik en jij straks alvast zei Imad. Ik knikten en liep Imad voorbij en deed mijn zwarten Nike runners aan en wou net vertrekken totdat Imad kwam.
Waar ga je naartoe, tis net half 6 in de morgen zei Imad met opgetrokken wenkbrauw
Ik wil even gaan wandelen zei ik
Ik ga dan met je mee, ik wil niet dat er wat met je gebeurd zei Imad
Wat jij wil, ik ben buiten zei ik en liep de deur uit en wachten op Imad. Na 2 minuutjes kwam hij in hetzelfde trainingspak maar dan in het zwart. Ik liep voorop en na een tijdje wandelen liep Imad langs me. Ik was zo ver in mijn gedachten doordat ik Imad niet eens hoorden.
Hallo?? Zei Imad
Zei je wat zei ik
Ik vroeg als we naar dat park zouden gaan zei Imad
Ja Isgoed zei ik en we liepen maar dat park en namen plaats op een bank. Ik leunde met mijn hoofd tegen Imad schouder aan en sloot mijn ogen.
Als mijn ouders er nog waren, dan zou Safouane geen dealer geweest zijn en zou Saifedine zich nooit zo gedragen hebben, dan was dit allemaal helemaal niet gebeurt. Saifedine die dood is en Safouane die alleen maar tijd heeft voor Najlae en zijn kinderen. Nooit heeft hij achter me gevraagd toen met dat gebeurtenis met het ongeluk van Najlae&Ahlam. Maarja alles is mektab.
Gaan we terug wandelen zei Imad die me uit mijn gedachten haalt. Ik knikten en we liepen terug naar huis toe (nog steeds in NewYork). Ik en Imad spraken onderweg niet en binnen no time waren we aangekomen. Ik had gelukkig de sleutels bij me en opende de deur waar we een boze Yessine&Nabil zagen.
Waar waren jullie, en voor wat hebben jullie een gsm?? Zei Nabil kwaad
We waren een rondje gaan wandelen rustig man zei Imad
Het is fucking half 7 en jullie gaan even wandelen zei Nabil
Ja zei ik bot en liep hem voorbij en hij trok me terug.
Omdat Marouane vast zit betekent niet dat je zomaar doet wat je wilt hè! Nu ga je naar mij en Yessine luisteren begrepen zei Nabil
Wat denk jij wel niet, ik ben geen kleuter van 4 dat ik ga luisteren naar jouw zei ik kwaad terug
Beter praat je tegoei, ik ben niet Safouane of Saifedine dat je zo tegen me kan praten zei Nabil en pats daar viel de eerst klap van mij op Nabil's wang.
Luister jij bent helemaal niets van mij begrepen! Dus je hebt al helemaal niets te zeggen over mij! En die namen hoef je al helemaal niet uit tespreken zei ik woedend en liep boos weg. Ik liep naar de keuken waar ik voor de zoveelste keer een paracetamol wil gaan innemen totdat Imad komt.
Wollah meh je gaat nog eentje innemen zei Imad
Geef nou maar ik heb hoofdpijn zei ik
Is niet goed voor je, als we Frankrijk zijn gaan we naar een dokter ofzo tot die tijd krijg je geen paracetamol van me zei Imad. Ik rolden met mijn ogen en liep naar boven en zag dat het al 7 uur was, nog 2 uurtjes dus.. Ik nam mijn gsm en ging op Instagram, Snapchat... Totdat er geklopt werd op mijn deur.
Jaa zei ik en Nabil kwam binnen
Uhm sorry van net, ik maak het straks in Frankrijk goed met je zei Nabil en verliet mijn kamer.

Hmm hoe zal Nabil het goed maken, en nog in Frankrijk?? Waar Marouane vast zit, of toch niet...

#HardLifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu