Deel 11

4.7K 323 25
                                    

Perspectief Saifedine

Onderweg naar het werk zag ik dat het druk was maar letterlijk heel druk. Ik liep mijn kantoor binnen en zag een paar sollicitatie brieven ik bekeek ze allemaal aandachtig maar bij eentje stond ik even stil. Dina (...) is dat niet het zusje van Imad? Ik dacht in mezelf waarom zou ik haar niet aannemen want ze is wel schattig en hejek knap altijd als ik bij haar in de buurt ben kan ik me ogen niet van haar afhouden. Ik zal haar maar eens bellen om haar proficiat te wensen want aan haar geef ik zeker deze job.
Hallo? Zei Dina
Uh ja hallo het is hier met Saifedine ik wil je graag zeggen dat je bent aangenomen zei ik
Oh dit meen je niet omg dankjewel saiff zei Dina
Oh is graag gedaan Dina zie ik je morgen want je kan gelijk beginnen zei ik
Ja is geen probleem Saifedine zie je morgen zei Dina en haakte af
Woww haar stem alleen😍😍😍.
De volgende uren gingen snel voorbij en mijn werkdag zat erop. Ik verliet het kantoor en stapte mijn auto in en reed zo richting het ziekenhuis waar ik nog een bezoekje zou gaan brengen aan Safouane.
Aangekomen in het ziekenhuis zag ik mijn broer daar onschuldig liggen weetje mijn hart breekt letterlijk in duizendstukjes als ik hem hier zo zie liggen laat het me denken aan 2jaar terug.
Flashback
Yemaa babaa alstublieft verlaat ons niet!! U kunt ons niet alleen laten wie moet er voor Inaya zorgen hefek Yemaa en babaa verlaat ons niet we zijn nog veel tejong om onze ouders teverliezen en ja hoor daar was de eerste pieptoon van mijn vader ik zakte helemaal in elkaar en niet veel later hoorde je de 2de pieptoon ook dit was de druppel ik liep naar buiten ik schreeuwden het uit en zo bleef ik door gaan tot dat ik flauwviel...
Einde flashback
Urgh hopen dat dit niet zal gebeuren. Ik kon het niet meer aanzien en liep het ziekenhuis uit. Ik stapten mijn auto in en reed zo door naar het hotel.
Aangekomen in het hotel zag ik Inaya in de arme van Chafik slapen terwijl Chafik ook aant slapen was. Ik deed maar niks en ging ook mijn bedje in duiken op naar de volgende dag.

Perspectief Inaya

Ik was zo moe dat Chafik me droeg naar de auto en hij me er rustig in zette, en zo reed hij door naar het hotel. Ik besloot om maar zelf te gaan wandelen dat Chafik me niet hoefden te dragen. Ik deed de deur open en ik wou juist mijn kamer in lopen totdat dat Chafik zei
Hey gaan we zodadelijk nog een film kijken zei Chafik
Ja prima ik kom zo zei ik, eerlijk gezegd wou ik niet maar hij vroeg het zo lief dat ik maar ja zei ik liep mijn kamer binnen waar ik m'n pyjama aan deed en zo terug naar Chafik ging die zat tewachten.
Zo welke film zei Chafik
Oh dat maakt niet uit kies zelf maar zei ik
Oke dan zei Chafik en hij koos voor een horror film serieus moest hij nou echt een horror film uitkiezen. De film was al begonnen en ik zat langs Chafik tot dat ik me verschrok en ik op Chafik sprong.
Hahaa rustig kleintje kom hier zei Chafik en hij nam me in zijn armen waar ik m'n hoofd op zijn borstkast legden en niet veel later viel ik zo in slaap.

Perspectief Chafik

Aangekomen in het hotel was Inaya wakker en stapte ze zelf naar onze kamer. Ze opende de deur en ze wou net haar kamer binnenlopen totdat ik haar riep.
Hey gaan we zodadelijk nog een film kijken zei ik
Ja prima ik kom zo zei Inaya en liep haar kamer in. Ik besloot me zelf ook omtekleden dus liep ik ook naar m'n kamer waar ik een trainingsbroek aan deed met een pp T-shirt en ik liep zo terug naar de inkom hal waar de tv stond en niet veel later kwam Inaya ook met haar pyjama aan.
Zo welke film zei ik maar
Oh dat maakt niet uit kies zelf maar zei Inaya
Oke dan zei ik en koos een horror film en ze kwam langs me zitten de film was al een tijdje begonnen en er kwam zo tezien een enge stuk voor haar en ze schrok daardoor sprong ze op me. Ik moest wel lachen om haar actie en zei
Hahaa rustig kleintje kom hier en nam haar in mijn armen waardoor ze haar hoofd op mijn borstkast legden en niet veel later viel ze inslaap, wat ik zo schattig vond. Na een halfuurtje viel ook inslaap met mijn prinsesje in mijn armen.❤️

Kijk wat lief van me heb toch nog een klein vervolge geschreven voor jullie, maar mijn volgende vervolg zal wel dinsdag zijn!❤️

#HardLifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu