deel 73

3.5K 272 69
                                    

Perspectief Marouane

Eindelijk, eindelijk heb ik haar de mijne gemaakt. Het is nu officieel Marouane&Inaya, iets waar ik zolang al had op gewacht. Gisteren was gewoon gaande, heb een van de gekste bruiloften gegeven. Ook al was het alleen ik, Inaya, Imad, Nabil, Tarik, Yessine, Anissa, Samir en Amir het was toch een avond om niet te vergeten. Samir&Amir waren ook met Tarik meegegaan en gisterenavond was gewoon gaande hier met Inaya (jullie weten toch wat ik bedoel). Inaya zit nog te slapen en ik kijk haar liefdevol aan. Ik stond voorzichtig op en liep naar de badkamer toe. Ik nam een snelle douche en kleedde me om en liet mijn haren maar even in de war en liep naar beneden. Ik trof daar onze kokkin die een heerlijke ontbijtje had klaar staan. Ze zag me en ging zo weg. Ik liep nog snel naar boven en trof daar Inaya die in haar lingerie stond, die zotezien pas uit de douche kwam. Ik bekeek haar kwijlend aan.
Zie je het goed zei Inaya die haar kleedje aan trok. Ik knikte en ging achter dr staan.
Weetje dat ik de mooiste wifey heb zei iķ en kuste haar in dr nek. Ze draaide zich om en kuste me op mijn lippen. We stonden zo even totdat ik me terug trok en glimlachten naar dr.
Ik zie je beneden zei ik en kneep nog in haar bil en liep naar beneden. Ik liep alvast naar de keuken en hoorden mijn gsm afgaan.
Hallo zei ik
Jow ik heb jullie tickets al zei Yessine
Thanks man, ik zie je straks zei ik en hing op omdat Inaya naar beneden kwam. We begonnen aan onze ontbijt en vervolgens liepen we naar de woonkamer.
Wat zijn de plannen zei Inaya die op mijn schoot kwam zitten
We gaan straks naar de rest toe, heb dan een verrassing voor je zei ik
Weeral zei Inaya
Alles voor mijn wifey toch zei ik. Ze glimlachten en gaf me een kus.
Kom dan gaan we door zei ik. Ze knikten en we deden onze schoenen aan en deze keer stapten we mijn mat zwarte Lamborghini in en ik scheurden de straten uit. Na 10 minuten waren we bij Yessine's huis waar ze allemaal verbleven. We stapten de auto uit en we liepen hand in hand naar de voordeur. Inaya belde aan en Anissa opende de deur met een glimlach.
Heey, kom binnen zei Anissa glimlachend. We knikten glimlachend terug en liepen naar binnen toe. We troffen daar de rest. Ik groeten de boys met een box en nam Samir&Amir op mijn schoot en ging zitten.
Hoe is het met jullie zei ik
Heel goed papa, we zijn met Tarik weg geweest zei Amir
Fijn, we gaan ook weg binnenkort zei ik
Naar waar zei Amir en hij en Samir keken me vragend aan.
Naar Dubai, niets tegen jullie moeder zeggen zei ik fluisterend in hun oor
Chikies zijn daar man zei Samir met open ogen en iedereen begon te lachen behalve Inaya want zei weet namelijk niets.
Papaa zei Samir sneaky, weet nu al dat hij iets duivels zal zeggen.
Ja zei ik hem op een waarschuwende toon.
Hoe was het in bed met Inaya zei Samir en sprong van me af en liep naar Nabil. Iedereen schoot in de lach en Inaya keek met haar rode hoofd naar beneden toe.
Samir zei Yessine kwaad
Soory zei Samir zo onschuldig mogelijk en gaf Inaya een knuffel en een kusje en sprong weer op mijn schoot.
Ik maak je af zei ik fluisterend in Samir's oor.
Zo, wie is de volgende wie gaat trouwen zei Inaya en bekeek de jongens 1 voor 1 aan en ze stopt bij Nabil.
Wat kijk je zo zei Nabil
Nou jij bent de oudste van ze alle zei Inaya
Dus zei Nabil
Wat dus komaan wanneer ga je trouwen zei Inaya
Weetje wanneer ik ga trouwen, wanneer Amir zijn rijbewijs heeft zei Nabil en iedereen schoot in de lach.
En jullie zei Inaya die Imad en Tarik aankeek.
Nee man, ze zijn allemaal hetzelfde zei Tarik
Niet allemaal zeiden Inaya en Anissa boos in koor
Ewa 99% dan zei Tarik
En jij Imad zei Inaya
Uhm nou er... Zei Imad
Omg iemand die me niet teleur stelt hoe heet ze, hoe oud omg zei Inaya en veegde zehma een neptraantje weg hahaha mine bitch.
Nou ze heet Liyena, ze is van Marokkaanse afkomst en is 19 jaar zei Imad
Heb je wat met dr zei Inaya
Nou nee, ik durf niet naar dr toe te gaan zei Imad
Hahahha shoef die pussy zei Samir en iedereen schoot in de lach behalve Imad
Luister naar deze kleintje a hoofd zei Nabil lachend en keek trots naar Samir.
Je gaat dus naar dr toe en je draagt zwz een zonnebril en stopt dus voor haar. Dan zeg je heey knapperd zie je deze zonnebril, nou die draag ik omdat mijn ogen niet tegen zo een schoonheid kunnen en dan fix je haar nummer enzo zei Samir en iedereen lach in een deuk
Wollah vervolgens pak ik Samir gewoon mee naar de stad hoor grapten Tarik
Van wie leer je dit toch zei Inaya
Zit in mijn bloed schoonheid zei Samir knipoogend naar Inaya en liep met Amir naar de tuin toe.
Marouane zei Inaya
Zit in onze bloed deed ik Samir lachend na en iedereen schoot in de lach.
Inaya, wij allen hebben een leuke verrassing voor jou, Marouane en de kids zei Anissa glimlachend en ik wist al wat het was natuurlijk.
Jullie gaan voor een weekje naar Dubai zei Anissa blij en gaf Inaya de tickets.

Zozoo hier is ie dan het vervolg...

#HardLifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu