Perspectief Inaya
We zijn nu al bijna 3 maanden verder en ik ben al bijna 5maanden zwanger van mijn kind. Mijn buikje is al flink gegroeid. Tussen mij en Marouane is het nog steeds hetzelfde ik kan het hem nog steeds niet vergeven het is nog veel te vers. Ik woon ook nog steeds bij hem. Hij doet heel veel moeite voor me maar ik kan het hem niet vergeven. Hij heeft mijn kind afgepakt samen met Chafik en dan zal ik nooit vergeten. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik binnen 4 maanden moeder wordt Insh'Allah. Het is nu 9u s'morgens en ik besloot om op te staan. Ik liep naar de douche waar ik een douche nam en deed m'n trainingspak aan. Ik deed m'n haar in een hoge staart en deed wat make-up op en liep zo naar onder. Ik zag dat Marouane in de keuken was pff.
Goedemorgen zei Marouane zoals altijd maar dat negeer ik altijd. Ik liep voorbij hem en hij nam m'n arm vast.
Hoevaak moet ik me verontschuldigen hè! Ik kan begrijpen dat je kwaad bent maar we zijn nu facking bijna 3maanden verder en nog steeds negeer je me net als ik lucht ben. Ik hou van je ja! Ik bescherm je ik doe alles voor je! Maar wat ik krijg ik terug helemaaaaaaal niets "STANK VOOR DANK JA!!" Ik hou kk veel van je maar ik betwijfel als het wederzijds is. Maar dat hoef ik niet eens te weten ik ben hier weg!!! Zei Marouane boos en liep weg. Ik hoorde de deur met een hard klap dicht vallen. Omg wat heb ik gedaan hij heeft gelijk maar ik kan het hem nog niet vergeven. Hij zal nooit meer terug komen maar ik moet het hem wel vergeven. Ik heb hem nodig. Ik at snel m'n ontbijtje op die Marouane me altijd klaar legden. Ik deed alles snel in de vaatwasser en deed m'n schoenen aan. Ik liep naar buiten en stapten m'n auto in en reed naar de appie om boodschappen te doen. Aangekomen in de appie kochten ik van alles en betaalde 64.99 euro aan de kasse. Ik legden de boodschappen in de auto en reed zo terug naar huis. Ik zie dat Marouane zijn auto er nog steeds niet is. Dit is de eerste keer dat Marouane me alleen laat thuis. Ik stapten m'n auto uit en liep met m'n handen vol het huis binnen. Ik legden de boodschappen op hun plaats en ik besluit om m'n serie verder te gaan kijken. Ik wou juist m'n serie kijken totdat de deurbel ging. Ik deed de deur open en zag dat het Marouane was.
Jaja ik ben zo weg, ik pak m'n gewoon even m'n spullen. Yessine komt zodadelijk. van mij zal je heel je leven geen last meer hebben. Zei Marouane en liep naar boven. Hopelijk dat hij dit niet meende ik liep naar boven en zag dat hij al zijn kleren in een tas deed. Omg hij gaat echt weg. Hij gaat me verlaten.Je vroeg er toch zelf om Inaya?...
Perspectief Marouane
We zijn nu bijna 3maanden verder en Inaya heeft nog steeds niets tegen me gezegd. Ik help haar nog steeds met alles en elke dag maar dan ook elke dag verontschuldig ik me. Ik zeg ook elke dag dat ik van haar hou maar ze negeert me volkomen. Haar buikje is ook gegroeid als ik me niet vergis is ze bijna 5 maanden. Ik ben ook altijd bij haar ik heb haar nooit alleen in het huis gelaten en als ik toch weg zou gaan kwam er iemand van de jongens. Ik zie dat het 8u30 is dus besluit ik om op te staan. Ik nam een snelle douchen en trok een spijkerbroek aan met een Burberry hemdje aan en deed m'n haar in een model en liep naar beneden. Ik maakten een ontbijtje voor mezelf en Inaya. Ik hou enorm veel van haar en het breekt me als ze me zo negeert. Ik betwijfel het als ze ook van mij houdt en ik neem het haar niet kwalijk als ze me negeert wat ik begrijp haar volkomen. Maar effe serieus we zijn al 3maanden verder?? Gaat ze me dan nooit vergeven?? Ik dekte de tafel en begon met m'n ontbijt. Ik was klaar en zag dat Inaya de keuken binnen liep.
Goedemorgen zei ik maar zoals gewoonlijk negeert ze me. Nu is het genoeg ik ben het beu! Ze liep me voorbij en ik nam haar arm vast.
Hoevaak moet ik me verontschuldigen hè! Ik kan begrijpen dat je kwaad bent maar we zijn nu facking bijna 3maanden verder en nog steeds negeer je me net als ik lucht ben. Ik hou van je ja! Ik bescherm je ik doe alles voor je! Maar wat ik krijg ik terug helemaaaaaaal niets "STANK VOOR DANK JA!!" Ik hou kk veel van je maar ik betwijfel als het wederzijds is. Maar dat hoef ik niet eens te weten ik ben hier weg!!! Zei ik boos en liep weg. Ik gooide de deur met een harde klap dicht en stapte m'n auto in. Ik reed naar de lounge en zocht Safouane. Ik zag hem en liep naar hem toe.
Ewa Marouane zei Safouane
Sorry Safouane maar ik heb alles gedaan facking alles maar nog steeds vergeeft ze me het niet. Ik kan niet meer in haar buurt komen zei ik
Hey rustig a hoofd wat kom je hier half huilen als een meisje a boizan zei Safouane
Ik keek hem droog aan.
Ewa safez ik begrijp je. Ik stuur Yessine wel naar haar is dat goed maar dan moet jij de klusjes van Yessine over nemen zei Safouane
Is goed, ik ga m'n spullen pakken zei ik
Safez, zeg haar dat Yessine komt oke zei Safouane
Ik knikte en liep naar m'n auto. Ik stapten m'n auto in en reed naar m'n huis. In de auto bedacht ik me als ik haar nu verlaat dat ik verder met m'n leven kan gaan zonder haar. Ik zal m'n eigen gezin starten zonder Inaya aan m'n zij? Ik hou nog zo veel van haar maar ze wilt me niet meer. Ik heb al alles gedaan ik heb nog haar ring in m'n kamer liggen want ik wou haar ten huwelijk vragen maar dat zal jammer genoeg niet meer gebeuren. Ze zal verder met haar leven gaan zonder mij aan haar zij jammer genoeg. Aangekomen thuis stapten ik uit en zag ik dat ik m'n huissleutels binnen ben vergeten. Ik klopten aan en ze deed de deur open. Ze denkt vast dat ik een idioot ben want net zei ik dat ik weg ga.
Jaja ik ben zo weg, ik pak m'n gewoon even m'n spullen. Yessine komt zodadelijk. van mij zal je heel je leven geen last meer hebben. Zei ik en liep naar boven. Ik pakten een grote week-end tas en gooiden alles er in. Ik liep naar m'n kast en zag een doosje ik deed het open en zag de ring die ik gekocht had voor Inaya ik stopten die in m'n zak en deed verder met wat ik bezig was. Ik gooide ook 5 zwarte trainingspakken want ik moet namelijk gaan werken bij Safouane en geloof dat is niet zomaar werken. Ik ritsten de tas dicht.
Stop, je mag me niet alleen laten. Zei Inaya
Ik laat je ook niet alleen, Yessine komt zodadelijk zei Ik zonder haar aan te kijken.
M..maar zei Inaya
Nikste maar ik heb alles al gedaan ja ik heb ook een leven ik kan niet altijd bij jouw blijven. Ik wil bij iemand zijn die ook van mij houdt en me de liefde geeft die ik nodig heb zei ik bot terug
Wie zegt dat ik niet van je hou? Zei Inaya
Ik! Ja ik als je van me hield dan had je me niet 3maanden lang genegeerd ja! Plots wanneer ik weg ga hou je van me? Serieus? Trouwens hier die kan ik niet meer gebruiken zei ik en gaf haar de doos met de ring erin en liep naar onder en ik klapten de deur dicht.
Denkt ze nu echt dat ze me voor de gek kan houden? Ik ben het beu ik heb ook leven ja! Ik kan niet heel me leven lang bij iemand blijven die niet van me houdt?! Maar oke als ze iemand anders vindt gun ik het haar. Ja ik gun het haar! Want ik heb haar hart gebroken en als ik haar was zou ik het ook diegene niet vergeven. Ik reed naar de lounge en ondertussen ben ik al een paar keer gebeld door Inaya maar ik neem dus echt niet op. Aangekomen in de lounge zag ik Safouane meteen.
Hier pof een beetje shisha of pak een geroo (sigaret) je opdracht begint pas over een uur. Zei Safouane en liep weg.
Ik ging zitten en pofte een beetje shisha dit is dus de eerste keer ik ben er nooit mee begonnen maar alles een eerste keer toch. Ik zag een paar meisjes mijn kant oplopen.
Mag ik erbij zei ze
Waarom ook niet zei ik een beetje plezier maken😏.
Ze kwam op m'n schoot zitten en ik keek haar aan ze draagt een korte rokje aan en een topje waar je haar inkijk ziet. Lelijk is ze niet maar niemand is mooier dan Inaya. Wat maakt dat uit ze heeft het ook al gedaan met Chafik. Ze begon me te kussen en ik ging er op in.
Gaan we hotel pakken zei ze met een grijns.
Straks wil je wat drinken zei ik
Ze knikte en ik bestelden een sterke drank.
Rustig a sahbi wil je dit wel zei Safouane
Beetje plezier maken zei ik
Ewa laat die klusje maar je begint morgen safez als je wilt hier de sleutel van die deur er is kamer zei Safouane met een knipoog
Thanks man zei ik
Ik dronk men glaasje op en was nu echt dronken. Het meisje pakten m'n sleutels en sleurde me mee naar het kamertje.
Kom schat beetje lol maken zei ze
Ik duwden haar eerst tegen de muur en kuste haar volop.
Mijn ogen werden zwaar en ik pakten de sleutel en ging liggen in het bed ik voelde iemand langs me komen wat was ik zo dronken man.
Waar waren we gebleven zei ze het meisje terwijl ze haar uitkleden en alleen in haar bh en onderbroekje over bleef. Ik stond op en gooide haar om het bed ik kusten haar en knoopten m'n hemd los. (Voor de rest weten jullie wat er gebeurt).
Ik stond op en keek langs me en zag dat het meisje langs me?? Wat heb ik deze nacht allemaal gedaan? En Inaya!? Fuck haar man alsof ze heilig is. Ik ben klaar met haar. Ik stond op en liep naar buiten. Even alle stress vergeten.Zullen Inaya&Marouane terug bijelkaar komen??...
Lieve lezertjes ik ben weer terug. Maar eerst een gelukkig nieuwjaar nog mogen al jullie wensen uit komen en een goede gezondheid natuurlijk.
Zoals beloofd een lange deelde van max 2000 woorden.
Loveyou!!❤️
JE LEEST
#HardLife
RandomPersonages: Inaya: 17jaar zeeblauwen ogen, krullend haar vorm waar je u tegen zegt. Saifedine: 21jaar tweelingbroer van safouane blauw grijzen ogen droomman van elk meisje. Safouane: 21jaar tweelingbroer van saifedine groenen ogen ook droomman van e...