0.7

1.4K 91 20
                                    


Michael Luke'u yerde gördüğü an kalbinin acıdığını hissetti. Ne olmuştu birden. Ya bir hastalığı varsa. Ya başı acıdıysa. Ya bir yerleri kırıldıysa. O olmamalıydı. O böyle şeyleri hakketmiyor. Ben düşseydim diye düşündü. Yanına en hızlı koşuşunu yapıp koştu. Ve yanına çöktü. Kafasını kucağına koydu ve saçlarını okşadı. Luke'un yüzüne bir damla su düştüğünde ağladığını yeni anlamıştı. Kafasını kaldırdığında Ash'e hüzúnle baktı. Herkes şaşkındı. Michael'ı Luke'dan hastane görevlileri ayırdı. Micheal Luke'u yalnız bırakmadı ve yanından gitti.

Hastane
Herkes koltuklara oturmuştu. Calum Ashton'a sarılıp duvarı izliyordu. Asistanları, korumaları akla gelen herkes... Michael duvara yaslanmış kafasînı ellerinin arasına almış ağlıyordu. O kadar kötü hissediyordu ki ağlasa bile içindeki acı geçmiyordu. Sonunda doktor odadan çıktı. Herkes başîna toplanmıştı. Doktor " Çocuklar siz üçünüz odaya geliyorsunuz. Luke uyandı." Çocuklar hemen odaya girdi.

Luke
Uyandığımda duvarları bembeyaz olan bir yerdeydim. En son konserdeydim. Ahh ... Tabi ya bayılmıştım. "Günaydın Luke. Başın biraz ağrıyabilir. Arkadaşların içeri gelsin sana ne olduğunu söyleyeceğim." Çocuklara ne gerek vardı ki. Tek bana sòylese ne olurdu?
Doktorun çıkmasıyla girmesi bir olmuştu. Ama yanında bu sefer çocuklar vardı. Çocuklardan gözüme sadece gözleri şişmiş ve saçları gibi kırmızılaşan Michael batmıştı. Tanrım ne olmuş ona. Yoksa ölúyormuyum. Düşüncelerimi bölen doktorun sòze başlamasıydı.
"Evet çocuklar! Birazdan diyeceklerime pek inanamayabilirsiniz. " Korkmuştum. Kafamı Calum'a doğru çevirdim. Oda benim gibi düşünüyor olmalıydı. Korkmuş gözlerle bana bakıyordu. Hamile olduğumu söylememesi için dua etmeye başladım. Tanrım lütfen.
"Bu olay %2 gerçekleşen bir şeydir ve arkadaşınızda şuan bunu yaşıyor. Lafı fazla uzatmayacağim. Luke hamilesin." Lanet olsun. Lanet olsun. Lanet olsun. Ben şimdi napacaktım. Ashton ve en önemlisi Michael öğrenmişti. Başımı utancımdan kaldıramıyordum.Michael birden kahkaha atmaya başladı."Siz.... Gerçekten...... Çok şakacısınız. " şaka sanmıştı. Şaka. Doktor ciddi bir sesle
"Genç adam bu bir şaka değildı. Ayrıca Luke kendine dikkat et bu mucizeyi bitirmeyi kimse istemez."
Kafamı hala kaldıramamıştım. Michael'ın tepkisinden o kadar korkuyordum ki. "Çocuklar dışarı çıkın." Michael bunu o kadar sakin söylemiştiki fırtına öncesi sessizlik gibiydi. Ashton ve Calum çıkmamışlardı." Size çıkın dedim." Bunu o kadar sesli söylemiştiki koridordakiler bile yerinden sıçradıklarına eminim.

Cashton çifti bu sefer Michael'ı dinleyerek odadan çıktılar. Michael o kadar iğrenç hissediyorduki. Luke gerçekten hamilemiydi. O zaman bana şaka yapmamışmıydı. Luke'u hangi erkek becermişti de hamile kalmıstı. Luke gay mıydı? Aklından çok fazla düşünce geçirmişti. Hepsini Luke 'a sormak için konuşmaya başladı. "Luke bana bak." Luke Mike'ı sinirlendirmemek için yavaşça kafasını kaldırdı. Göz göze geldiklerinde bu iş burda bitti, Mike artık benden nefret ediyor diye düşündü. "Luke kimden o bebek? Nasîl hamile olabilirsin? Senin kız arkadaşın var? Gay değildin ki sen." Ah Micheal . Hıç bir şey bilmiyordu. Sadece saf saf Luke'un cevabını bekliyordu. Luke derin bir nefes aldı." Michael evet hamileyim. Sana şaka dedim ama gerçekti işte. Lütfen bebeğin kimden olduğunu sorma. Zamanı gelince herkese söyleyeceğim tamam mı?" Michael Luke'un bunu nasîl sakinlikle sòyleyebildiğini anlayamıyordu. Onun bir suçu yoktu ki. Bana söylemeye çalıştı fakat ben ona çok sert cevap verdim. Belki öyle yapmasaydım şuan bunu biliyor olabilirdim.
Mike hızlıca Luke'un yanına yürüdü. Ona sımsîkî sarıldı. Kokusunu içine çekti. Luke o kadar şaşkındı ki.
"Üzgünüm Lucas . Üstüne çok gittim." Luke ona güven verircesine sırtını okşadı. "Sorun değil Mikey." Mike asıl aklında olan soruyu sordu. "Peki Luke... O adama aşık mısın?" Luke Micheal'a daha sıkı sarılarak "Deli gibi Mike... Deli gibi..."
Michael kalbinin kırıldîğını hissetti. Canı Luke'u yerde gördüğünden daha fazla yanmıştı.

Luke'un aşık olduğu kişinin kendisi olduğunu bilmiyordu. İkı gencinde gözlerinden yaşlar akıyordu. Üzgünlerdi. Birbirlerine kırgınlardı. Ama ilaçları birbirleriydi...

Iyi okumalar. Umarım hafta sonunuz güzel geçiyordur.☺

Last Night/MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin