1.6

936 59 10
                                    

Luke(merdivenlerden düşmeden önce)

Michaella derin öpüşmemizi kapının ani açılması bölmüştü. Ikimizde kafamızı kapıya çevirdik. Kapıdaki modestin adamlarından biriydi."üzgünüm çocuklar ama biz aşağıdayız ve sizi bekliyoruz."
Neden bu adam gelmişti ki. Calum veya Ashton'da gelebilirdi. Zaten doğru olan duydu. Neyse belki üşenmişlerdi ve bu iş bu adama kalmıştı. Michael hafif doğrulup yan tarafa devrildi. Bende istemeyerekte olsa kalktım. Kapıdan çıkmadan önce arkama baktım. Michael gözlerini kapatmıştı. Şu 1 dakikalık dinlenmelerinden birini yapıyordu kesin.
Merdinvenlerin başına geldiğimizde adam durdu. Önümde olduğu için bende durmak zorunda kaldım. Soran gözlerle ona baktım eliyle önden gitmemi işaret etti. Tam ilk basamağı inmiştim ki beni ittirdi. Duyduğum tek şey "Ufaklığa hoşçakal de babası."

Gözlerimi başımdaki şiddetli ağrıyla açmak zorunda kaldım. Ah en son merdivenlerden düşmüştüm. Siktir. Beni o adam itmişti. Bunu çocuklara anlatmalıydım. Keşke şu yataktan kalkabilseydim. Düşünmeme kalmadan kapıdan kızarmış ve şişmiş gözlerle Michael girdi. Ah bunu anı 2. kez yaşıyordum. Bu hiç hoş değildi. Onun ağlamasını sevmiyordum. "Bebeğim beni çok korkuttun. Nasıl düştün." Olayı anlatmak için odada o adamı aradım ama yoktu. Başka adamlar vardı. Ama yinede bunu Ashton ve Michael'a anlatmalıydım. Hey Calum nerdeydi? Eminim işiyordur.
Anlatmak için ağzımi açtım. Aniden kapı açıldı. Içeriye modest ve beni iten sikik adam içeriye girdi. Ya bebeğim düşseydi. Bunu artık anlatmaliydım. Yine ağzımi açtım ama yine biri girdi. Bu sefer ki Calum'du . Ama o telaşlıydı. "Çocuklar size bir şey dinletmeliyim. "

2 Gün Sonra
Dört gençte yuvarlak masaya oturmuşlar derince konuşuyorlardı.
Calum bu iş için oldukca ciddiydi. "Çocuklar biliyorsunuz ki bunu yaparsak Luke'un hamile olduğunu tüm dünya duyacak. Buna emin misiniz ?" Michael kafasıni salladı. "Ben eminim ama Luke bebeğim sen istiyor musun ?"
"Yapalım gitsin şu işi." Calum gülümsedi ve konuşmasına devam etti. "Ayrica bu iş bittikten sonra artık bir yönetimimiz olmayacak. Tamamen özgür olacağız. Onları bile batırabiliriz. Ama yine biliyoruz ki onların çok iyi avukatları var. "
Calum çocuklara göz gezdirdi. Üçüde pür dikkat onu dinliyordu. "Ama bende Zaynle ve birkaç kişiyle konuştum. Bana iyi avukatlardan birini yönlendirdiler. Avukata göre Modestin işi artık bitti. "Hepsi gülümsedi. Michael sevgilisini ve bebeğinin hayatıni tehlikeye atmanın cezasını onlara göstermek istiyordu. En iyi şeklide Calum bulmuştu. "O zaman hadi kazanalım bu mahkemeyi..." Aynı anda kalktılar ve evden ayrıldılar. Hepsi Modestin işinin bittiğini biliyordu. Bunun için mutluydular. Çünkü Modest biterse 1D'de artık onlardan kurtulabilirdi. Belkide Larry açıklanırdı. Çocukların yaptığı şey herkesin hayatını değiştirecekti.

Evetttt yine ben ajdjajjaja. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.

!!!!!yaklaşık 18 dk sonra Havuç Prensimin doğum günü. Iyiki doğdun Louis.

Last Night/MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin