Michael biraz sonra konuşacakları için oldukça sabırsızdı. Luke'un neden böyle bir şey dediğini anlamıyordu. Öte yandan Luke bu işe kalkıştığı için kendine sövüyordu.
Luke Michael'ı daha fazla bekletmemek için"Ne hakkında konuşacağız Michael"
Michael ufak bir gülücük attı. Luke'un bu kadar aptal olmadığını biliyordu. Neden aptal gibi davrandığına anlam veremedi.Böyle bir şeyi söyleyip kaçması canını sıkmıştı.
"Lanet olsun Luke . Odama bir anda dalıyorsun . Sonra ben hamileyim diyorsun. Üstüne üstlük sadece şakaydı diyip kaçıyorsun. Senin amacın ne ."Michael hepsini tek nefeste söylemişti ve bu Luke gerçekten telaşlandırmıştı. Michael'ın ne kadar meraklandîğını anlamıştı. Kahretsin ki ne cevap verebileceğinı bile bilmiyordu.
"Michael ben ..."
"Sen ne Luke konuş artık. Ne haltlar çeviriyorsun."
Luke'un bir anda aklına bir fikir geldi. Mikey inanırmıydı bilmiyordu ama diyebileceği tek şey buydu.
"Ah hadi ama Michael. Gerçerkten hamile olduğumu falan mı sandın. İnternette gördúğüm saçma yazılardan biriydi. Bende merak ettim ve sana deneyeyim dedim. Sencede çok abartmadın mı dostum."Luke kendine lanet okuyordu. Çünkü az önce sevdiği adam hem yalan söylemiş hemde dostum demişti. Òte yandan Michael'ın kafası karışmıştı. Evet oda internette böyle saçma şeyler görmüştü ama Luke o kadar gerçekçi söylemişti ki ciddi sanmıştı. Iyi bir oyuncuymuş demek ki . Diye geçirdi içinden Michael.
"Yani sen ciddi değildin ve bu aptal bir şakaydı."
"Tabi öyleydi. Her şeyi bu kadar ciddiye almamalısın." Luke Michael'în bir an önce gitmesini istiyordu. Michael sanki Luke 'un düşüncelerini okumuş gibiydi.
"Ah o halde seni ve o aptal şakalarını burda bırakarak odama gidiyorum aptal." Hızla kalkarak kapıyı açti ve arkasını dönüp;
" Bir daha böyle bir sey yapma."Luke
Az önce olanlar neydi öyle. Tanrım son anda yırtmıştım. Böyle bir işe kalkışmamalıydım hiç . Bugün olanlar gerçekten yormuştu ve uyumalıydım. Yarın beni neler bekliyordu bilemezdim.Last
Bu kadar içmemeliydim diye düşündu genç adam. Yanındaki kırmızı kafaya bakarak bu kadar içmemeliydik. Niye Mike 'ın aklına uyup bu kadar içmişti ki. Ikiside sarhoştu ve eve nasıl döneceklerini bilmiyordu. Calum ya da Ashton'u arayamazdî. Büyük ihtimal onlar yatakta işlerini hallediyorlardır. Sağına döndü ve ne yapacağını düşünmeye başladı. Micheal çoktan kafayı bulmuştu ve ne yaptığıni bilmiyordu. En iyisi onu dışarıya kadar taşıyayım . diye düşündü. Michaelı kaldırmak için o tarafa döndü ama orada değildi. Nereye gitti bu aptal şimdi. En son isteyeceği şey Michael'ı bir kızla basmaktı. Eğer öyle bir şey görse ölürüm diye düşündü. Etrafa biraz göz gezdirdiğinde odalara doğru giden kırmızı kafa gördü. Insanları ittirerek yetişmeye çalıştı. Mike koridora girdiğinde arkasında bağırmaya başladı.
"Mike durur musun artık. Hey nereye gidiyorsun. Biraz beklesen ölürsün dimi."
Michael'a tam yaklaştığında Michael durdu ve Luke 'u duvarla kendi arasına sıkıştırdı. Luke şaşkındî ve dahada şaşıracaği kelimeleri işitti.
"Ah luke... Dudakların... O kadar güzeller ki..." Luke ne diyeceğini bilmiyordu. Zaten diyemeden dudaklarında baskı hissettı. Lanet olası taptığım dudaklar şuan dudaklarımda. Biraz duraksasada karşılık verdi Luke. Öpüşmeleri gittikçe ateşlenmeye başladı.Luke o zaman mutluydu ama sonra olacakları aklına bile getirmedi.
Yeni bölüm umarım beğenirsiniz.
Ilk başlar biraz sıkıcı ama kafamdaki kurguya göre birkaç bölüm sonra işler karışacak. Iyi okumalar ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Night/Muke
Fiksi Penggemar"Micheal ben hamileyim." "Ne sikim dedin sen." "S-Sadece şakaydı."