2.0

752 50 9
                                    

"Michael hayır oraya gitmeyeceğiz !" Luke'un sesi kendinden emin çıkmıştı. "Luke sana oraya gidiyoruz dedim. Her şey ayarlandı. Sen,ben,çocuklar daha birçok kişi... Şimdi niye böyle ısrar ediyorsun ? "Luke derin bir nefes aldı. Sinirlenmişti ve damarları çıkmıştı. Michael Luke'un neden bu kadar sinirlendiğini anlamamıştı. "Michael sana son kez söylüyorum. Oraya gidilmicek." Her şey Muke çiftinin kız bebeklerinin olacağını öğrendikten sonra olmuştu. Çocuklara haber vermişlerdi. Yılbaşına o zaman 3 gün vardı. Cashton çifti hem yılbaşını hem de bebekleri kutlamak için bara gideceklerdi. Luke ilk başta izin vermişti. Tamam gidelim çok güzel olur demişti. Şimdi 3 saat sonra oraya gideceklerdi ama Luke gitmemek için direniyordu. Şuan bunun için kavga ediyorlardı. Michael nedenini anlamamıştı. Luke Michael gitmek istediği için oldukça sinirlenmişti. "Bana nedenini söyle. Eğer mantıklı nedeni varsa gitmeyiz. Tamam mı ? "Luke hala derin derin nefesler alıp karnını okşuyordu. "Michael sen orayı hiç araştırdın mı?"
Michael durakladı. "Nasıl araştırdım mı ? Neyini araştıracağım ben oranın ?" Luke parmaklarını saçlarının arasına geçirdi. "Orası bir gay bar tamam mı ? Eşcinseller dolu." Michael biraz düşündü. Sonra birden kahkaha atmaya başladı." Sen -anırır-şimdi -hala anırir-beni kıskandın mı ?" Luke dahada sinirlendi. Bunda gülünecek ne vardı ki. "Gülme !" Michael gülmeye devam etti. "Sana gülme dedim." Michael kendini durduramadı. Luke'un gözleri dolmuştu. Kendini ezik gibi hissetmişti. Sevdiği adam onun kıskanmasıyla dalga geçiyordu. Michael Luke'u görünce gülmeyi kesti. "Siktir bebeğim özür dilerim." Luke onu dinlemeden odasına koştu. Odaya girince kapıyı kilitledi. Yastığına sarılarak ağladı.

1 Buçuk Saat Sonra
Luke'un ağlaması durmuştu. Ama hala kendisini berbat hissediyordu. Micheal yanına gelir diye düşünmüştü. Ancak evde tek bir ses dahi yoktu. Kesin o bara gitti ve beni aldatıyor diye düşündü. Gözünden istemsizce bir damla yaş aktı. Istemeyerekte olsa odasındaki banyoya doğru adımladı. Işini hallettikten sonra yatağına doğru gidiyordu. Ancak burnuna bir şey tıkandı.( Sanırım hamileler için tehlikeli ama boşverin akdjsja) Gerisi Luke için karanlıktı.

Luke uyandığında arabada olduğunu anladı. Araba hızla ilerliyordu. Sonra fark ettiki elleri ve gözleri bağlıydı. "Kimsiniz siz ? Lanet olsun niye bağlıyım ? "Hiçbir ses gelmeyince "Sikeyim seni ." Diye bağırdı. Araba sonunda durdu. Öndeki kişi arabadan inmişti. Bir süre sonra Luke'un tarafındaki kapi açıldı. Luke narince tuttu. Luke çırpındı ama onu tutan çok güçlüydü. Biraz yürüdüler. Sonra Luke birçok insan sesi işitti. Bu sırada onu kaçıran adam onun ellerini çözmüştü. Luke hemen gözlerini açmaya çalıştı. Ama adam buna izin vermedi. Bir anda kalabalıktaki ses arttı. Luke ne olduğunu anlayamamıştı.
"10" Luke duyduğu şeyle kalakaldı. Ne çabuk 12 olmuştu. Ayrıca yeni yila kavga ettiği sevgilisiyle girmek istiyordu. Ama gelin görünki kaçırılmıştı.
"9.." Luke ağlamaya başladı. Hayır böyle olmamalı.
"8 7 6 5.." Luke'un gözleri açıldı. Ilk başta gözleri alışamadı.
"4..." Alıştıktan sonra etrafina baktı. Kim kaçırmışti onu.
"3..."Bir el tarafından arkasına döndürüldü.
"2..." Gördüğü gözlerle göz yaşları dahada arttı.
"1..." "Çok özür dilerim sevgilim. Çok özür dilerim."
"0..." Kırmızı saçli çocuk aşık olduğu çocuğun dudaklarına yapıştı. Herkes etrafta çığlık atarken onlar bu sesleri duymuyorlardı. Sadece ikisi vardı. Ha birde ikizleri...

Biraz saçma oldu ama elimden bu kadar geldi. Umarım beğenirsiniz.
Hepinize musmutlu yeni sağlıklı bol bol MUKE dolu yıllar.

Last Night/MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin