1.0

1.3K 92 23
                                    

Kırmızı kafalı çocuk ,karşısînda duran sarışın çocuğun dediklerinden sonra şoka girmişti. Bir o kadar üzgün bir o kadar şaşkın bir o kadar da kızgındı. Luke ona 3 senedir aşıktı ve o onun önünde neler yapmıştı. Onun kendisine aşık olduğunu anlamamış yan odada onlarca kızı becermişti. Sarhoşken Luke becermişti. Bundan üzgün değildi. Sevdiği adamla birlikte olmuştu. Ama bunu hatırlamıyordu. Bunun için kendine 1 dakikalık sövme seansı yaşadı. Şaşkındı. Çünkü karşısındaki kızarîk gözleri yaşlarla dolu olan çocuk kendisinden hamileydi. Baba oluyorum diye düşündü. Bunun için mutlu olmalıydı. Ancak bundan önce onarması gereken bir kalp vardı.

Luke
Söylemiştim. Az önce Mike'a her boku anlatmıştım. Onu uzaktan ve acı çekerek sevdiğimi, beni siktiği ve hamile bıraktığî geceyi anlatmıştîm. Dolayısıyla bebeğin ondan olduğunu öğrenmişti. Içimi döktüğüm ve ona gerçekleri anlattığım için mutluydum. Ama o yaklaşık 2 dakika 13 saniyedir yüzüme boş boş bakıyordu. Ya dediklerimi idrak edememişti ya da benden kurtulmanın yollarını arıyordu. Ne kadar birincisinin olmasını istesemde gerçek olan ikincisiydi. Istemsizce duran göz yaşlarım yeniden akmaya başladı.

Luke'un ağladığını gören Micheal hemen ona yaklaştı. "Sikeyim Lucas lütfen ağlama." Luke ona cevap vermedi ve göz yaşlarını silmeye çalıştı. Michael bunun fırsat olduğunu düşünerek Luke'a diyeceklerine başladı. "Luke ben.. ben cidden binlerce kez özür dilerim. Yemin ederim hiç birini bilerek yapmadım. Belki beni piç olarak görüyorsundur. Haklısında. Çünkü ben dünyadaki en piç insanım. " derin bir nefes aldı Mike. Luke kafasını kaldırmış gözlerini ondan ayırmadan dinliyordu. "Ben cidden seninle birlikte olduğumuzu hatırlamıyorum. Hatırlamayı en çok istediğim şey bu. Kim sevdiği adamla ilk kez birlikte olduğu geceyi hatırlamak istemez ki."
Luke az önce duyduklarînı idrak etmeye çalışıyordu. Sevdiği adam. Bana az önce beni sevdiğini mi söylemişti." M-Michael ne diyors-"
"Sus ve beni dinle tamam mı? Evet seni seviyorum. Senin gibi yıllardır sevmiyorum . Benimki yaklaşık 1 hafta oldu ama ben kimseye karşı böyle hissetmedim Luke. Rüyalarımda seni görmeye başladım. Her kalktığımda rüyamdan etkileniyordum. Senin bayıldığını görünce ölcekmiş gibi oldum. Bana hastane odasında bir adama deli gibi aşık olduğunu söylediğinde göz yaşlarımı saklamak için her şeyi denedim. Şuan neler hissettiğimi anlayamazsın. Kendime o kadar kızgınım ki. Nasıl fark etmedim ? Nasıl böyle bir aptallık yaptım ? Nasıl hiç bir bok hatırlamıyorum ? Bir o kadarda mutluyum aslında. Benim bebeğimi şuan karnında taşıyorsun. Beni seviyorsun ve biz Cashton çifti gibi olabiliriz. Sadece Luke beni affet . Biliyorum çok aptalım ama bu aptal artık sensiz yapamaz. Bana yeniden şans tanır mısın ?" Mike içindekileri ve hissettiklerini harfi harfine anlattığı için mutluydu. Luke'da Michael'ın dedikleri yüzünden hem mutlu hem de biraz üzgündü. Onu elbette affedecekti. Onsuz yaşayamazdı. Bunu biliyordu. Bundan sonra ikisi içinde her şey mükemmel olabilirdi. Biraz zor olacaktı ama üstesinden gelebileceklerini düşúnüyordu. Tanrı aşkına Luke şuan hiç mutlu olmadığı kadar mutluydu.
"Mikey ben sensiz yaşayamam. Elbette seni affedicem. Sen benim her şeyimsin ve bebeğimizinde benimde sana ihtiyacımız var. Sana yeniden şans veriyorum. Seni seviyorum Michael." Michael'ın içinden hoplayıp zıplamak geliyordu ama önce bir şey yapmalıydı. Luke 'u kendine çekti ve ellerini beline doladı. Dudaklarınî birleştirdi. Luke hemen karşılık verdi. Ikiside mutluydu. Birbirlerine kavuşmuşlardı. Mike dudaklarını ayırdı ve birden odada hoplamaya başladı. "Michael mal mısın ne yapıyorsun." Michael son sürat kapıyı açtı ve aşağa inmeye başladı. Michael 'dan geri kalan tek şey "Sikeyim sikeyim sikeyim. Baba oluyorum!"

Ikiside mutluydu. Ama hepimiz biliyorduk ki mutluluğa ulaşmak bu kadar kolay değildi.

Last Night/MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin